0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Negocjacje i komunikacja

(eBook)

Wybrane aspekty

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Kraków-Legionowo, 2018

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Leszek Gracz, Słupińska Kamila, Urszula Chrąchol-Barczyk

  • Redakcja naukowa: Kamila Słupińska, Leszek Gracz

  • Wydawca: Edu-Libri

  • Formaty:
    ePub mobi PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 50,00 zł
45,00 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Negocjacje i komunikacja

W dynamicznie zmieniającym się współczesnym świecie niezmienna pozostaje wartość dobrych relacji oraz umiejętności nawiązywania i utrzymywania porozumienia między różnymi stronami. Opanowanie sztuki negocjacji i komunikacji międzyludzkiej staje się podstawowym atrybutem nie tylko profesjonalnych negocjatorów, ale również wszystkich osób, które zawodowo wchodzą w interakcje międzyludzkie. W książce omówiono istotę i przygotowanie do negocjacji, fazy procesu negocjacji, techniki negocjacyjne, komunikację werbalną i niewerbalną, aspekty kulturowe i savoir-vivre w komunikacji. Książka adresowana jest do osób praktycznie i teoretycznie zajmujących się problemami negocjacji i komunikacji.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Kamila Słupińska, Leszek Gracz
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-65648-50-1
  • ISBN druku: 978-83-65648-49-5
  • Liczba stron: 184
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp
1. Wprowadzenie do negocjacji (Kamila Słupińska)
    1.1. Istota negocjacji – definicje, rodzaje, zasady
    1.2. Cechy i umiejętności negocjatora oraz typy negocjatorów
    1.3. Style negocjacyjne
    1.4. Konflikt w negocjacjach
    1.5. Postawa asertywna w procesie negocjacji
2. Fazy procesu negocjacji (Leszek Gracz)
    2.1. Proces negocjacji i jego fazy
    2.2. Faza przygotowania do negocjacji
    2.3. Faza otwarcia negocjacji
    2.4. Faza negocjacji właściwych
    2.5. Faza zamknięcia i sytuacja ponegocjacyjna
3. Techniki negocjacyjne (Leszek Gracz)
    3.1. Istota technik negocjacyjnych
    3.2. Techniki otwarcia negocjacji
    3.3. Techniki właściwej części negocjacji
    3.4. Techniki zamknięcia negocjacji
    3.5. Podsumowanie technik negocjacji
4. Komunikacja w negocjacjach (Grażyna Rosa)
    4.1. Istota komunikacji
    4.2. Kanały komunikacji
    4.3. Modele i elementy procesu komunikacji
    4.4. Czynniki oddziaływania na proces komunikacji w negocjacjach
    4.5. Efektywność procesu komunikacji
5. Komunikacja werbalna (Urszula Chrąchol-Barczyk)
    5.1. Istota komunikacji werbalnej
    5.2. Zadawanie pytań
    5.3. Argumentacja i perswazja
    5.4. Rozmowa telefoniczna
6. Umiejętność słuchania w komunikacji i negocjacjach (Izabela Ostrowska)
    6.1. Negocjacje jako rodzaj komunikacji międzyludzkiej
    6.2. Typy procesu słuchania
    6.3. Etapy procesu słuchania
    6.4. Korzyści z aktywnego słuchania w negocjacjach
    6.5. Bariery utrudniające proces słuchania
    6.6. Techniki usprawniające proces słuchania
7. Komunikacja niewerbalna (Kamila Słupińska)
    7.1. Definicja, funkcje, znaczenie komunikacji niewerbalnej
    7.2. Kanały i elementy ekspresji niewerbalnej
    7.3. Mimika oraz kontakt wzrokowy
    7.4. Gestyka
    7.5. Postawa ciała
    7.6. Prosemika (dystans względem innych)
8. Komunikacja międzykulturowa w negocjacjach międzynarodowych (Izabela Ostrowska)
    8.1. Znaczenie odmienności kulturowych w negocjacjach
    8.2. Podział kultur biznesowych na świecie
        8.2.1. Kultury propartnerskie i protransakcyjne – podejście do prowadzenia rozmów biznesowych
        8.2.2. Podejście do ceremoniału i hierarchii
        8.2.3. Kultury monochroniczne i polichroniczne – podejście do czasu i jego planowania
        8.2.4. Kultury ekspresyjne lub powściągliwe – podejście do procesu komunikacji
    8.3. Europejska kultura biznesowa
        8.3.1. Niemieccy negocjatorzy
        8.3.2. Brytyjscy negocjatorzy
        8.3.3. Francuscy negocjatorzy
        8.3.4. Włoscy negocjatorzy
        8.3.5. Hiszpańscy negocjatorzy
        8.3.6. Szwedzcy negocjatorzy
        8.3.7. Szwajcarscy negocjatorzy
        8.3.8. Polska kultura biznesowa
    8.4. Wschodnia kultura biznesowa
    8.5. Amerykańska kultura biznesowa
    8.6. Dalekowschodnia kultura biznesowa
    8.7. Arabska kultura biznesowa
9. Elementy savoir-vivre’u w negocjacjach (Urszula Chrąchol-Barczyk)
    9.1. Savoir-vivre na co dzień
    9.2. Wizytówki
    9.3. Ubiór
10. Komunikacja elektroniczna (Leszek Gracz)
    10.1. Istota komunikacji elektronicznej
    10.2. Komunikacja przez e-mail
    10.3. Komunikacja przez Web 2.0 i kanały mediów społecznościowych
    10.4. Komunikacja przez urządzenia mobilne
    10.5. Komunikacja przez własną stronę internetową
Zakończenie

Inni Klienci oglądali również

30,59 zł 33,99 zł
Do koszyka

Córka Szklarki, t. II /seria Blask Corredo/

Córka Szklarki, dwunastoletnia Mori ma niezwykłe zdolności - wie rzeczy, których nigdy się nie uczyła, widzi emocje innych ludzi w postaci kolorowych poświat, może przenosić przedmioty siłą woli. Nie potrafi jednak nawiązać porozumienia a...
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka

Metody komunikacji alternatywnych i wspomagających. Wybrane zagadnienia

Książka "Metody komunikacji alternatywnych i wspomagających – wybrane zagadnienia", jest kontynuacją wprowadzenia do problematyki metod ułatwiających, a często umożliwiających kształtowanie się komunikacji pozawerbalnej. Ukazuje możliwo...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka

Języki Azji i Afryki w komunikacji międzykulturowej

Publikacja Języki Azji i Afryki w komunikacji międzykulturowej kładzie nacisk na odrębne założenia kulturowe leżące u podstaw procesu porozumiewania się we współczesnym świecie. Podjęte tematy służą wyeksponowaniu priorytetów kultur orien...
12,60 zł 14,00 zł
Do koszyka

Funkcje komunikacji niewerbalnej w interakcji mówcy i tłumacza

Jest to pierwsza polska książka poświęcona roli gestu w tłumaczeniu ustnym. Przekład międzyjęzykowy kojarzy się zwykle z dylematami w zakresie słów: jak wiernie oddać pewne idiomy, frazeologizmy itp. W przekładzie ustnym, oprócz występowa...
54,55 zł 60,61 zł
Do koszyka

Bezpieczeństwo i ochrona w cywilnej komunikacji lotniczej na przykładzie Polski, Stanów Zjednoczonych i Izraela. Studium politologiczno-prawne

Problematyka bezpieczeństwa w lotnictwie cywilnym sięga swoimi korzeniamiczasów wcześniejszych, nim z samolotu uczyniono instrument szybkiego przemieszczaniasię na duże odległości, czyli powstała komunikacja lotnicza. Zawsze jednak
179,10 zł 199,00 zł
Do koszyka

Oświadczenie woli w komunikacji elektronicznej

Monografia „Oświadczenie woli w komunikacji elektronicznej” to próba kompleksowego ujęcia problematyki oświadczenia woli – instytucji fundamentalnej dla całego systemu prawa cywilnego w Polsce – dokonana przez pryzmat wsp...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!