0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Negocjacje i komunikacja (eBook)

Wybrane aspekty

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Kraków-Legionowo, 1, 2018

  • Autor: Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Leszek Gracz, Słupińska Kamila, Urszula Chrąchol-Barczyk

  • Redakcja naukowa: Kamila Słupińska, Leszek Gracz

  • Wydawca: Edu-Libri

  • Formaty:
    Epub Mobi PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
50,00 zł
45,00 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 5,00 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Negocjacje i komunikacja

W dynamicznie zmieniającym się współczesnym świecie niezmienna pozostaje wartość dobrych relacji oraz umiejętności nawiązywania i utrzymywania porozumienia między różnymi stronami. Opanowanie sztuki negocjacji i komunikacji międzyludzkiej staje się podstawowym atrybutem nie tylko profesjonalnych negocjatorów, ale również wszystkich osób, które zawodowo wchodzą w interakcje międzyludzkie. W książce omówiono istotę i przygotowanie do negocjacji, fazy procesu negocjacji, techniki negocjacyjne, komunikację werbalną i niewerbalną, aspekty kulturowe i savoir-vivre w komunikacji. Książka adresowana jest do osób praktycznie i teoretycznie zajmujących się problemami negocjacji i komunikacji.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Zarządzanie, organizacja, marketing
  • Redakcja: Kamila Słupińska, Leszek Gracz
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-65648-50-1
  • ISBN druku: 978-83-65648-49-5
  • Liczba stron: 184
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp
1. Wprowadzenie do negocjacji (Kamila Słupińska)
    1.1. Istota negocjacji – definicje, rodzaje, zasady
    1.2. Cechy i umiejętności negocjatora oraz typy negocjatorów
    1.3. Style negocjacyjne
    1.4. Konflikt w negocjacjach
    1.5. Postawa asertywna w procesie negocjacji
2. Fazy procesu negocjacji (Leszek Gracz)
    2.1. Proces negocjacji i jego fazy
    2.2. Faza przygotowania do negocjacji
    2.3. Faza otwarcia negocjacji
    2.4. Faza negocjacji właściwych
    2.5. Faza zamknięcia i sytuacja ponegocjacyjna
3. Techniki negocjacyjne (Leszek Gracz)
    3.1. Istota technik negocjacyjnych
    3.2. Techniki otwarcia negocjacji
    3.3. Techniki właściwej części negocjacji
    3.4. Techniki zamknięcia negocjacji
    3.5. Podsumowanie technik negocjacji
4. Komunikacja w negocjacjach (Grażyna Rosa)
    4.1. Istota komunikacji
    4.2. Kanały komunikacji
    4.3. Modele i elementy procesu komunikacji
    4.4. Czynniki oddziaływania na proces komunikacji w negocjacjach
    4.5. Efektywność procesu komunikacji
5. Komunikacja werbalna (Urszula Chrąchol-Barczyk)
    5.1. Istota komunikacji werbalnej
    5.2. Zadawanie pytań
    5.3. Argumentacja i perswazja
    5.4. Rozmowa telefoniczna
6. Umiejętność słuchania w komunikacji i negocjacjach (Izabela Ostrowska)
    6.1. Negocjacje jako rodzaj komunikacji międzyludzkiej
    6.2. Typy procesu słuchania
    6.3. Etapy procesu słuchania
    6.4. Korzyści z aktywnego słuchania w negocjacjach
    6.5. Bariery utrudniające proces słuchania
    6.6. Techniki usprawniające proces słuchania
7. Komunikacja niewerbalna (Kamila Słupińska)
    7.1. Definicja, funkcje, znaczenie komunikacji niewerbalnej
    7.2. Kanały i elementy ekspresji niewerbalnej
    7.3. Mimika oraz kontakt wzrokowy
    7.4. Gestyka
    7.5. Postawa ciała
    7.6. Prosemika (dystans względem innych)
8. Komunikacja międzykulturowa w negocjacjach międzynarodowych (Izabela Ostrowska)
    8.1. Znaczenie odmienności kulturowych w negocjacjach
    8.2. Podział kultur biznesowych na świecie
        8.2.1. Kultury propartnerskie i protransakcyjne – podejście do prowadzenia rozmów biznesowych
        8.2.2. Podejście do ceremoniału i hierarchii
        8.2.3. Kultury monochroniczne i polichroniczne – podejście do czasu i jego planowania
        8.2.4. Kultury ekspresyjne lub powściągliwe – podejście do procesu komunikacji
    8.3. Europejska kultura biznesowa
        8.3.1. Niemieccy negocjatorzy
        8.3.2. Brytyjscy negocjatorzy
        8.3.3. Francuscy negocjatorzy
        8.3.4. Włoscy negocjatorzy
        8.3.5. Hiszpańscy negocjatorzy
        8.3.6. Szwedzcy negocjatorzy
        8.3.7. Szwajcarscy negocjatorzy
        8.3.8. Polska kultura biznesowa
    8.4. Wschodnia kultura biznesowa
    8.5. Amerykańska kultura biznesowa
    8.6. Dalekowschodnia kultura biznesowa
    8.7. Arabska kultura biznesowa
9. Elementy savoir-vivre’u w negocjacjach (Urszula Chrąchol-Barczyk)
    9.1. Savoir-vivre na co dzień
    9.2. Wizytówki
    9.3. Ubiór
10. Komunikacja elektroniczna (Leszek Gracz)
    10.1. Istota komunikacji elektronicznej
    10.2. Komunikacja przez e-mail
    10.3. Komunikacja przez Web 2.0 i kanały mediów społecznościowych
    10.4. Komunikacja przez urządzenia mobilne
    10.5. Komunikacja przez własną stronę internetową
Zakończenie

Inni Klienci oglądali również

32,40 zł 36,00 zł
Do koszyka

Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli

Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik znajdzie przede wszystkim takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może zre...
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka

Asertywność z ludzką twarzą. Praktyka psychologii dobrej komunikacji. Ćwiczenia

Asertywność z ludzką twarzą. Książka zawiera praktyczne zasady dobrej psychologii komunikacji między ludźmi. Jest owocem prowadzonych przez wiele lat kursów z psychologii komunikacji. Sprawdza się w rozwiązywaniu konfliktów małżeńskich i ...
3,60 zł 4,00 zł
Do koszyka

Uczyć z pasją - 07 W stronę zdrowego głosu i skutecznej komunikacji nauczycieli

Tradycją w polskich uczelniach jest, że kadra akademicka nie jest w sposób celowy i zorganizowany przygotowywana do prowadzenia zajęć dydaktycznych. Jeśli, po ukończeniu studiów, ambicją młodego człowieka jest podjęcie pracy na uczelni, z...
6,30 zł 7,00 zł
Do koszyka

Dziecko i dorosły w rozmowie - 05 Edukacyjne odniesienia doświadczenia komunikacji w rozmowie dziecka i dorosłego

Swoją pracę autorka poświęciła niezwykle istotnemu zagadnieniu, jakim jest rozmowa dziecka z dorosłym. W specyfikę takiego kontaktu wpisana jest zarówno asymetria relacji jej uczestników, jak i asymetria umiejętności, a także nawykó...
2,25 zł 2,50 zł
Do koszyka

Transdyscyplinarność badań nad komunikacją medialną. T. 2: Osobiste - prywatne - intymne w przestrzeni publicznej - 02 "Oikos" i "koine" w dyskursie publicznym

Prywatność jest traktowana w monografii jako wielki i ważny temat współczesności, ludzka potrzeba jej chronienia i ujawniania, a z drugiej strony – jej poznawania. W tym tomie spotykają się badacze z Uniwersytetu Śląskiego, których ...
1,80 zł 2,00 zł
Do koszyka

Gatunki mowy i ich ewolucja. T. 4: Gatunek a komunikacja społeczna - 31 Instrukcja jako forma komunikacji (na przykładzie "Informacyi matematycznej" Wojciecha Bystrzonowskiego z 1749 roku)

Tom IV kontynuuje genologiczną tradycję badań, tym razem ze szczególnym uwzględnieniem związków, jakie istnieją między gatunkowym zróżnicowaniem uniwersum mowy a formami komunikacji społecznej – dziś i w dawnej Polsce. Autorz...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.