0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary zastosowań

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Katowice, 2021

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Redakcja naukowa: Andrzej Bajdak, Zbigniew Spyra

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 9,00 zł
8,10 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary zastosowań

Dostosowanie koncepcji marketingu do nowych trendów i etapów rozwoju technologicznego generuje konieczność stosowania coraz to nowych praktyk marketingowych lub modyfikację dotychczasowych. Dynamika tych zjawisk rodzi potrzebę ciągłego rozpoznawania zmian wynikających z postępującej wirtualizacji życia społeczno-gospodarczego i identyfikowania obszarów zastosowań nowych mediów w działaniach podejmowanych przez różnego rodzaju podmioty rynku. Prezentowana monografia stanowi zbiór rozważań dotyczących wykorzystania nowych mediów i technologii w komunikacji marketingowej, które mogą stać się inspiracją do dalszych dociekań i poszukiwań dla badaczy tych zjawisk.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Informatyka
  • Redakcja: Andrzej Bajdak, Zbigniew Spyra
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7875-694-1
  • ISBN druku: 978-83-7875-693-4
  • Liczba stron: 104
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie	7

Rozdział 1
ĘŚĄĆŻ – czyli jak przekuć kryzys w skuteczny real time marketing (Jakub Kubasik)	15
1.1. Nowoczesna promocja w formie real time marketingu	16
1.2. ĘŚĄĆŻ staje się akcją marketingową	19
1.3. Real time marketing złotym środkiem na kryzys?	26

Rozdział 2 
Nowe trendy konsumenckie − możliwości wykorzystania mediów społecznościowych w komunikacji marketingowej (Monika Kamińska)	29
2.1. Współczesne oblicze konsumpcji i potrzeb konsumentów	30
2.2. Zmiany w trendach konsumenckich i poszukiwanie umiaru przez konsumentów	33
2.3. Wpływ mediów społecznościowych na decyzje zakupowe konsumentów	36
2.4. Skuteczna komunikacja marketingowa z wykorzystaniem mediów społecznościowych w dobie nowych trendów konsumenckich	40

Rozdział 3
Media społecznościowe jako środek komunikacji marketingowej w działalności organizacji pozarządowych na przykładzie Związku Harcerstwa Polskiego (Agnieszka Ganiek)	43
3.1. Organizacje pozarządowe jako przedmiot badań naukowych	44
3.2. Związek Harcerstwa Polskiego − istota i działalność organizacji	47
3.3. Istota i klasyfikacja social mediów	48
3.4. Media społecznościowe jako narzędzie komunikacji ZHP	51

Rozdział 4
Aplikacje mobilne jako nowa forma komunikacji marketingowej z pokoleniem baby boomers (Dawid Banaś)	55
4.1. Ukryty potencjał marketingowy pokolenia baby boomers	56
4.2. Komunikacja marketingowa a urządzenia mobilne	60
4.3. Pokolenie baby boomers jako użytkownicy aplikacji mobilnych	62

Rozdział 5
Kiedy influencer zamiast pomagać szkodzi – przykłady udanych i nieudanych kampanii marketingowych w nowych mediach (Karolina Kubasik)	67
5.1. Nowe media, nowy konsument, nowy marketing	67
5.2. Influencer jako narzędzie w budowaniu wizerunku	68
5.3. Bieda, smród i ubóstwo − czyli jak Lord Kruszwil promuje Podlasie	70
5.4. Jak znaleźć influencera, z którym warto współpracować?	74

Rozdział 6
Napisy i tłumacz języka migowego w nowych mediach i technologiach – komunikacja marketingowa przyjazna osobom niesłyszącym? (Agnieszka Kołodziejczak)	79
6.1. Dostępność dla osób głuchych – stan obecny 	81
6.2. Nieobecność dostępności w marketingu i informacji	84

Bibliografia	89
Spis rysunków 	99
Spis tabel	99
Spis zdjęć	99
Informacja o autorach	101

Inni Klienci oglądali również

32,40 zł 36,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie i inżynieria produkcji. Wybrane zagadnienia

Zaawansowane technologicznie i organizacyjnie procesy zachodzące w nowoczesnych przedsiębiorstwach coraz częściej wymagają interdyscyplinarnego podejścia. Niezbędne obszary wiedzy o organizacji i zarządzaniu konfrontowane są z indywidualnymi rolami, ja...
32,40 zł 36,00 zł
Do koszyka

WYBRANE PROBLEMY WSCHODNIEGO POGRANICZA POLSKI WOBEC WYZWAŃ WSPÓŁCZESNOŚCI

Niniejsza publikacja jest przykładem rozważań na temat wschodniego pogranicza, które w pewnym zakresie doczekały się już wielu opracowań naukowych. Nie oznacza to jednak, że nie jest potrzebne kolejne, nowespojrzenie na funkcjonowanie gran...
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka

Wybrane przemiany geomorfologiczne mis zbiorników wodnych i ocena zanieczyszczeń osadów zbiornikowych w warunkach zróżnicowanej antropopresji (na przykładzie regionu górnośląsko-zagłębiowskiego)

Praca ma charakter opracowania monograficznego, którego głównym celem jest ocena uwarunkowań oraz skali przemian zachodzących w ukształtowaniu mis zróżnicowanych genetycznie zbiorników wodnych w regionie górnośląsko-z...
9,89 zł 10,99 zł
Do koszyka

Gala w Nowym Orleanie

Victoria Calder chce odzyskać rodzinną firmę, którą straciła przez swą naiwność. Obecnym właścicielem jest Rosjanin Dymitri Markin, playboy o złej reputacji. Victoria proponuje Dymitriemu, by się z nią zaręczył, bo to poprawi jego wizerunek. Wsp...
31,32 zł 34,80 zł
Do koszyka

Wybrane problemy osób starszych

Wzrost populacji ludzi w starszym wieku powoduje, że w wielu krajach obserwuje się rosnące zainteresowanie tą generacją. Sytuacja życiowa i problemy ludzi starych stały się przedmiotem badań oraz rozważań teoretycznych pedagogów, psycholog&oacut...
23,40 zł 26,00 zł
Do koszyka

Testament w prawie polskim – wybrane problemy

W monografii dokonano ciekawego wyboru tematów, w znacznej mierze odnoszących się do praktycznych zagadnień związanych ze sporządzaniem testamentu. Stanowić ona może interesującą pozycję dla osób zainteresowanych problematyką prawa spadko...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!