0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Media mniejszości. Mniejszości w mediach

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Lublin, 2014

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Redakcja naukowa: Ewa Godlewska, Małgorzata Adamik-Szysiak

  • Wydawca: UMCS

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 34,00 zł
30,60 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Media mniejszości. Mniejszości w mediach

Niniejsza książka zatytułowana "Media mniejszości, mniejszości w mediach" prezentuje wszechstronną analizę tematu mediów mniejszości narodowych i etnicznych w Polsce na tle europejskim, ma także skłonić do refleksji nad obecnością problematyki mniejszościowej w mediach „większościowych” oraz obrazem mniejszości w tych mediach.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Socjologia
  • Redakcja: Ewa Godlewska, Małgorzata Adamik-Szysiak
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7784-484-7
  • ISBN druku: 978-83-7784-484-7
  • Liczba stron: 324
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp  7

Część I. Media mniejszości narodowych i etnicznych w Polsce 	13

Marzena Giedrojć, Problem środków masowego przekazu oraz dostępu do nich mniejszości narodowych i etnicznych w pracach Komisji Mniejszości Narodowych i Etnicznych Sejmu RP  15
Tomasz Browarek, Prasa ludności niemieckiej w polityce państwa polskiego po II wojnie światowej  37
Paweł Popieliński, Rola środków masowego przekazu mniejszości niemieckiej na Warmii i Mazurach  55
Renata Król-Mazur, Czasopismo „Awedis” i jego rola w zbliżeniu rożnych środowisk ormiańskich w Polsce  71
Magdalena Ratajczak, Et@net – etniczność w sieci?  89
Łucja Kapralska, Internet w procesach integracji i dezintegracji grup etnicznych. O pozytywnych i negatywnych aspektach użytkowania sieci przez mniejszościowe grupy etniczne  105

Część II. Obraz mniejszości narodowych i etnicznych w polskich mediach		117

Zbigniew Oniszczuk, Aktywność medialna mniejszości niemieckiej i jej znaczenie  119
Joanna Wańkowska-Sobiesiak, Mniejszości narodowe i etniczne Warmii i Mazur w mediach polskojęzycznych  137
Patryk Pawełczak, Medialny obraz społeczności romskiej w województwie wielkopolskim  151
Piotr Burgoński, Dyskryminacja mniejszości etnicznych i narodowych w relacjach polskiej prasy  165
Katarzyna Maciejewska-Mieszkowska, Mniejszość ukraińska na falach Radia Olsztyn  181
Małgorzata Adamik-Szysiak, Mniejszości narodowe i etniczne w Polsce w mediach elektronicznych   193
Nicole Dołowy-Rybińska, Języki mniejszości i media społecznościowe: szansa na przetrwanie czy odzwierciedlenie stanu użycia? – przykład języków łużyckich i kaszubskiego  215

Część III. Media mniejszości w Europie	231

Dagmara Głuszek-Szafraniec, Wpływ autonomii na rozwój mediów katalońskich i baskijskich  233
Ewa Godlewska, Media mniejszości narodowych na obszarze niemieckojęzycznym – przykład Austrii i Niemiec  251
Marian Gierula, Prasa mniejszości narodowych w Rosji. Próba zarysowania problemu   271
Grzegorz Bonusiak, Media w językach saamskich jako element utrzymania tożsamości kulturowej   289
Elżbieta Muciek, Media Polaków w Szwecji jako przykład aktywności grupy mniejszościowej w społeczeństwie wielokulturowym   301

O Autorach  321

Inni Klienci oglądali również

31,41 zł 34,90 zł
Do koszyka

Wystąpienia perswazyjne. biznes, media, polityka

Wystąpienia perswazyjne to książka, którą bezwzględnie powinny przeczytać wszystkie osoby zainteresowane poprawą umiejętności w zakresie wygłaszania publicznych przemówień, prezentowania własnych idei, przekonywania do swoic...
12,60 zł 14,00 zł
Do koszyka

Media i dziennikarstwo

"Profesor Jacek Dąbała ma absolutnie unikalną umiejętność pisania w sposób mądry i ciekawy. (...) Ta książka jest bezcenna dla tych, którzy mediami zajmują się naukowo i dla tych, dla których praca w nich jest codziennością&qu...
30,24 zł 33,60 zł
Do koszyka

Media and Globalization. Different Cultures, Societies, Political Systems

Media and globalization – different cultures, societies, political systems, a publication edited by Ilona Biernacka-Ligięza, is a valuable read that is likely to be of interest to researchers and students exploring a variety of fields of study. T...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka

ZARZĄDZANIE WINIARSTWEM I ENOTURYSTYKĄ W POLSCE - WINO, KONSUMENT, SOCIAL MEDIA

Początki rozwoju winiarstwa w Polsce są przedmiotem sporu wśród znawców problemu. Według jednych winiarstwo ma prawie tysiącletnią historię na ziemiach polskich, zaś według innych zarówno rozwój winiarstwa jak i enoturystyki...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka

Wizerunek kobiety w mediach. Analiza porównawcza tematyki poświęconej kobietom w prasie polskiej i niemieckiej u schyłku pierwszej dekady XXI wieku

Kobieto - jaka naprawdę jesteś? W pracy przeanalizowano medialny obraz kobiety na polskich i niemieckich stronach internetowych oraz w prasie drukowanej. Oglądowi poddano teksty zarówno traktujące o kobietach, jak i adresowane do kobiet, stąd te...
22,68 zł 25,20 zł
Do koszyka

Studia o mediach, kulturze i komunikacji

Książka zawiera szereg szkiców, których wspólną cechę stanowi refleksja nad współczesną kulturą. Ten przeznaczony dla studentów dziennikarstwa zbiór tekstów porusza kluczowe tematy mediologii. Zastosowan...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!