0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Media i dziennikarstwo

(eBook)

Aksjologia - warsztat - tożsamość

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Kraków, 2014

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Jacek Dąbała

  • Wydawca: Universitas

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 14,00 zł
12,60 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Media i dziennikarstwo

"Profesor Jacek Dąbała ma absolutnie unikalną umiejętność pisania w sposób mądry i ciekawy. (...) Ta książka jest bezcenna dla tych, którzy mediami zajmują się naukowo i dla tych, dla których praca w nich jest codziennością". (Piotr Kraśko, TVP)
"Gorąco polecam dziennikarzom i wszystkim, którzy chcą być świadomymi odbiorcami mediów". (Jarosław Gugała, Telewizja Polsat)

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Literatura popularnonaukowa
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Nauki humanistyczne »
    3. Filologia polska
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-242-2461-6
  • ISBN druku: 978-83-242-2368-8
  • Liczba stron: 160
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Spis treści

 

Od autora 

AKSJOLOGIA I PERSPEKTYWY MEDIÓW 

Pozorowanie wartości w mediach 

Egocentryzm jako antywartość i złudzenie kompetencji 

Genologiczne, technokulturowe i hipermedialne podłoże zjawiska 

Uwarunkowania pozorowania wartości w profesjonalnych mediach

Aksjologiczne konsekwencje komunikacji wizualnej a telegeniczność 

Wybrane defi nicje i sposoby rozumienia komunikacji wizualnej 

Ambiwalencje wokół telegeniczności 

Społeczna akceptacja antywartości 

Wstępne kryteria wartościowania i oceny prezenterów telewizyjnych 

Futurystyczne perspektywy mediów audiowizualnych 

Ku audiowizualności i komunikowaniu 

Interfejsyzacja 

Między prywatnością a korporacyjnością przekazu 

Realna obecność w cybernetycznym świecie? 

Idealny człowiek bez praw? 

WARSZTAT DZIENNIKARSKI 

Literatura wobec pragmatyki warsztatu dziennikarskiego 

Odmienne cele i wspólne źródło 

Preferencje i kryteria w doborze lektur 

Bez rezygnacji z myślenia artystycznego 

Semantyczne i warsztatowe konsekwencje obecności teologii w telewizji 

Locus theologicus a rodzaje stacji telewizyjnych

Wyznaczniki warsztatowe a gatunki 

Popularyzacja treści religijnych 

Brak kompetencji w komunikacji wizualnej 

Potrzeba afirmowania kreacji artystycznej 

Perspektywa badawcza i dziennikarska 

Podstawowe wyznaczniki braku profesjonalizmu w dziennikarstwie 

Relacje towarzyskie

Ograniczone lub złe wzory 

Szybkie, intensywne i stresujące tempo pracy 

Lekceważenie profesjonalnej i konstruktywnej krytyki 

Strach przed prawdą o własnych uwarunkowaniach zawodowych 

Wąski zakres lektur 

Podporządkowanie profesjonalizmu właścicielom i zarządom mediów 

Negatywna korelacja sprytu, inteligencji i intelektu 

Ogólnikowość ocen z pomijaniem procesu wartościowania

METODY BADAWCZE 

W kręgu fenomenologicznej metody badania mediów 

Ważniejsze przyczyny metodologicznych nieporozumień

w medioznawstwie 

Obecność fenomenologii 

Sygnalizowanie sensu komplementarności metod 

Preferencje w klasycznych ujęciach fenomenologicznych 

Wokół telegeniczności widzianej fenomenologicznie 

Strukturalizm a tworzenie serwisów informacyjnych w Internecie

Testowanie granic funkcjonalności 

Nazywanie rzeczywistości – ekspresja – indeksalność 

Struktury nieświadome

TOŻSAMOŚĆ DZIENNIKARSKA 

Ezopowa tożsamość dziennikarstwa 

Prasumienie i zdrowy rozsądek 

Przestrzeń niewypowiedzenia

Tożsamość dziennikarska w międzykulturowym kontekście medialnym 

Tożsamość osobowości

Tożsamość redakcyjno-firmowa

Tożsamość akomodująco-cyfrowa 

Tożsamość trendów warsztatowych 

Bibliografia

O autorze

Indeks nazwisk 

Indeks rzeczowy

Inni Klienci oglądali również

102,60 zł 114,00 zł
Do koszyka

Choroby zatok przynosowych

Książka bardzo przydatna dla lekarzy rodzinnych, internistów i otorynolaryngologów w codziennej praktyce z uwagi na dużą zapadalność na choroby zatok przynosowych w naszym kraju . Odrębności etiologiczne i kliniczne wskazują, że nie...
16,20 zł 18,00 zł
Do koszyka

MEDIA A BEZPIECZEŃSTWO Edukacyjne konteksty bezpieczeństwa t.2

Dla współczesnego człowieka świat bez mediów praktycznie już nie istnieje, co więcej, gdy nie korzysta on aktywnie z mediów, staje się wykluczonym ze świata. Obecnie media jak nigdy dotychczas stwarzają możliwość komunikacji, eduka...
41,30 zł 59,00 zł
Do koszyka

Uwiedź klienta. Marketing w social mediach

Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W pra...
26,10 zł 29,00 zł
Do koszyka

Relacje media konteksty

Prezentowana monografia Relacje. Media. Konteksty. Praktyka komunikowania się jest zbiorem jedenastu rozdziałów naukowców i praktyków reprezentujących zarówno jednostki naukowe, jak i instytucje różnego typu. Spektrum...
32,31 zł 35,90 zł
Do koszyka

Video marketing w mediach społecznościowych

Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społeczn...
26,10 zł 29,00 zł
Do koszyka

Retoryka mediów Retoryka w mediach

Retoryka to sztuka mówienia. Słowo sztuka pokazuje wysoki stopień umiejętności. Słowo sztuka jest bardzo piękne – i wtedy, kiedy myślimy o artyzmie, i wtedy, kiedy myślimy o dobrym rzemiośle. Ale od słowa sztuka pochodzi bardzo zły przymio...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!