0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Media and Globalization. Different Cultures, Societies, Political Systems

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2015

  • Redakcja naukowa: Ilona Biernacka-Ligięza

  • Wydawca: UMCS

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 33,60 zł
30,24 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Media and Globalization. Different Cultures, Societies, Political Systems

Media and globalization – different cultures, societies, political systems, a publication edited by Ilona Biernacka-Ligięza, is a valuable read that is likely to be of interest to researchers and students exploring a variety of fields of study. The book addresses the most topical issues that are significant for the research on communication. The advancement of cable and satellite networks and, most of all, the Internet, has brought a substantial increase in the number of global communication users. And, as affirmed by Terry Flew, the author of Understanding Global Media, the special attention paid to global media today is not just a matter of global communication technologies, but, most importantly, it is related to the fact that global media are the key vehicles for symbolic and informative content allowing people to organise their world and their relationships with others. The book analyses various levels of the interrelationships between media policy and global politics. The authors of articles included in the publication recognise the significance of global media. It also encompasses issues related to language policy and contemporary identities. The book therefore discusses not only the basic concepts in the field of global communication, such as theories of global media, the relationships between the media and culture, and new media technologies, but also research findings – analyses of content, patterns of behaviour among users. [An excerpt from the review by Dr hab. Magdalena Ratajczak]

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Socjologia
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Politologia
  • Redakcja: Ilona Biernacka-Ligięza
  • Język wydania: polski,angielski
  • ISBN: 978-83-7784-701-5
  • ISBN druku: 978-83-7784-701-5
  • Liczba stron: 234
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Preface  7

Chapter I GLOBAL NATURE OF MEDIA 15
JANA RADOŠINSKÁ Media Culture as a Part of Globalization Processes  17
MAŁGORZATA MADEJ Media as an Element of a European Identity in the Policies of the EU   33
ANTONINA MYTKO The Global Nature of Media and Information Democracy  45

Chapter II NEW MEDIA AND CHANGES IN THE SOCIETY  57
NORBERT MERKOVITY, ROBERT IMRE, STEPHEN OWEN Homogenizing Social Media – Affect/Effect and Globalization of Media and the Public Sphere   59
ADAM SZYNOL From Political Submission to Market Driven Independence – Changesin the Role of a Journalist in Poland   73
JÁN VIŠŇOVSKÝ New Media and Their Impact on Traditional Journalism  89
SERGII DANYLENKO New Media in Transitive States: Instrument of Civil Society in Ukraine   101
ILONA BIERNACKA-LIGIĘZA Digital Communication at the Local Level and Its Impact on the Democratization Process  113

Chapter III LOCAL MEDIA GLOBAL SCALE 133
LENKA WASCHKOVÁ CÍSAŘOVÁ The Global and Transitive in Local Media: Towards a New Theoretical Framework   135
VIKTORIIA LUKIANCHYKOVA Informatization of Society: Mass Media and Political Communications  151
ILONA BIERNACKA-LIGIĘZA, PIOTR KLIMONTOWSKI Local Television and Its Role in Building Plural Societies   165
OLENA SHEVCHENKO The Role of Media in Country’s Image Promoting (Germany’s Case: The View from Ukraine)  191

Chapter IV COMMUNICATION AND SOCIAL BEHAVIOUR IN BUILDING THE IDENTITY 209
MIROSŁAW ZDULSKI Everyday Life of Czechs – an Inn as an Enclave of Social Tradition and Integration  211
WELLINGTON MARINHO DE LIRA Conflicts in Communication: a Consequence of Cultural Background, or a Matter of Linguistic Policy?  221

Inni Klienci oglądali również

14,70 zł 21,00 zł
Do koszyka

Capitalism and political power

"Capitalism and Political Power" presents the author’s research spanning economics, law and politics. Its central idea is that governments need two components to consolidate their position: legitimation and economic power. Legitimation ...
34,20 zł 38,00 zł
Do koszyka

O MEDIACH LOKALNYCH, REGIONIE I REGIONALIZMIE

Publikacja analizuje prawa lokalnego rynku mediów pod kątem społecznym, czysto ludzkim, a także prasoznawczym. Omawia lokalne tytuły i ich wpływ na życie mieszkańców.
85,50 zł 95,00 zł
Do koszyka

(KO)media. Konteksty dyskursu medialnego

W „(KO)medii" pojawia się wielu bohaterów: dziennikarzy, polityków, teologów, celebrytów, blogerów, kontestatorów władzy, uczestników cyfrowego obiegu treści. Autorzy monografii koncentrują si...
32,31 zł 35,90 zł
Do koszyka

Video marketing w mediach społecznościowych

Wideo buduje wizerunek marki, wzmacnia jej rozpoznawalność i angażuje odbiorców, czyli potencjalnych i obecnych klientów, co w konsekwencji prowadzi do wzrostu sprzedaży. Materiały wideo są również premiowane przez serwisy społeczn...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

Hydraulic Systems in Heavy Construction Equipment

Książka jest angielskojęzycznym odpowiednikiem opracowania – Układy hydrauliczne w maszynach roboczych (OWPW, Warszawa 2021) The authors of the publication entitled „Hydraulic systems in heavy construction equipment”...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

Nowe media w komunikacji wewnętrznej uczelni publicznych.

Niniejsza książka podejmuje zagadnienie związane z komunikacją wewnętrzną w publicznych uczelniach akademickich. Głównym jej celem jest próba określenia zasadności i sposobu stosowania mediów społecznościowych w komunikacji w...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!