0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Marketing usług turystycznych

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2007

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Seria / cykl: TURYSTYKA

  • Redakcja naukowa: Andrzej Panasiuk

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 48,30 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

48,30 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Marketing usług turystycznych

Podręcznik akademicki skierowany do studentów uczelni wyższych na kierunku Turystyka i rekreacja, na kierunkach ekonomicznych ze specjalnością turystyczną oraz znakomita lektura dla praktyków gospodarczych zajmujących się organizacją i marketingiem usług turystycznych.

Książka zawiera kompleksowe ujęcie koncepcji marketingowej, uwzględniające specyfikę sektora usług turystycznych, a w tym:
* podstawy teoretyczne i terminologię,
* funkcjonowanie marketingu usług turystycznych z uwzględnieniem zachowań konsumenckich,
* działalność marketingową na docelowym rynku,
* badania marketingowe w turystyce,
* analizę wybranych strategii marketingowych w turystyce.

Do głównych zalet podręcznika należą:
* dostosowanie do programów nauczania,
* logiczna struktura i jasność wykładu,
* liczne przykłady z polskiej praktyki gospodarczej,
* słowniczek podstawowych terminów,
* bogata bibliografia,
* indeks rzeczowy.

Zespół autorski tworzą: Małgorzata Januszewska, Daria Jaremen, Maja Jedlińska, Agnieszka Lewandowska, Beata Meyer, Dawid Milewski, Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz, Daniel Szostak i Anna Tokarz. Są to pracownicy naukowi i wykładowcy Katedry Zarządzania Turystyką Uniwersytetu Szczecińskiego oraz Katedry Marketingu i Zarządzania Gospodarką Turystyczną Akademii Ekonomicznej we Wrocławiu.


Treść książki jest identyczna z treścią książki o numerze ISBN 83-01-14517-X

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Andrzej Panasiuk
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-16864-3
  • ISBN druku: 978-83-01-15296-3
  • Liczba stron: 216
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
WSTĘP Aleksander Panasiuk	9
ROZDZIAŁ 1. KONCEPCJA MARKETINGU USŁUG Aleksander Panasiuk	13
	1.1. Istota, zasady i cele marketingu	13
	1.2. Obszary badawcze marketingu usług	15
	1.3. Usługa jako produkt	17
	1.4. Koncepcje marketingu usług	19
	Pytania i zadania	22
	Literatura zalecana	23
ROZDZIAŁ 2. RYNEK USŁUG TURYSTYCZNYCH	24
	2.1. Istota rynku usług turystycznych Dawid Milewski	24
	2.2. Podmioty rynku usług turystycznych Dawid Milewski	33
	2.3. Mechanizm rynkowy w turystyce Dawid Milewski	38
	2.4. Orientacje rynkowe Dawid Milewski, Aleksander Panasiuk	41
	Pytania i zadania	44
	Literatura zalecana	44
ROZDZIAŁ 3. ZACHOWANIE KLIENTA NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH Maja Jedlińska	45
	3.1. Konsumenci usług turystycznych	46
	3.2. Proces zakupu	51
	3.2. Kryteria i procedury segmentacji rynku	56
	Pytania i zadania	61
	Literatura zalecana	61
ROZDZIAŁ 4. KONCEPCJA MARKETINGOWA W TURYSTYCE	62
	4.1. Przesłanki zastosowania marketingu w turystyce Aleksander Panasiuk	62
	4.2. Marketing mix w turystyce Aleksander Panasiuk	65
	4.3. Marketing terytorialny w turystyce Beata Meyer	70
	Pytania i zadania	73
	Literatura zalecana	73
ROZDZIAŁ 5. PRODUKT NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH	74
	5.1. Istota produktu turystycznego Agnieszka Lewandowska	74
	5.2. Usługa turystyczna jako produkt Agnieszka Lewandowska	77
	5.3. Rodzaje produktów turystycznych Agnieszka Lewandowska	79
	5.4. Cykl życia produktu turystycznego Agnieszka Lewandowska	82
	5.5. Jakość usług turystycznych Agnieszka Lewandowska, Aleksander Panasiuk	86
	5.6. Marka turystyczna Agnieszka Lewandowska, Aleksander Panasiuk	88
	Pytania i zadania	91
	Literatura zalecana	92
ROZDZIAŁ 6. CENA USŁUG TURYSTYCZNYCH	93
	6.1. Istota i rodzaje cen w turystyce Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz	93
	6.2. Koncepcje ustalania cen w turystyce Aleksander Panasiuk, Adam Pawlicz	95
	6.3. Strategie cenowe w turystyce Adam Pawlicz	99
	Pytania i zadania	104
	Literatura zalecana	107
ROZDZIAŁ 7. DYSTRYBUCJA USŁUG TURYSTYCZNYCH Daniel Szostak	106
	7.1. Pojęcie dystrybucji usług turystycznych	106
	7.2. Kanały dystrybucji w turystyce	107
	7.3. System dystrybucji usług turystycznych	110
	7.4. Dystrybucja a sprzedaż usług turystycznych	113
	7.5. Rola lokalizacji w dystrybucji turystycznej	114
	7.6. Nowoczesne kanały dystrybucji usług turystycznych	115
	Pytania i zadania	120
	Literatura zalecana	121
ROZDZIAŁ 8. PROMOCJA USŁUG TURYSTYCZNYCH Daria Jaremen	122
	8.1. System komunikacji z rynkiem w turystyce	122
	8.2. Reklama usług turystycznych	128
	8.3. Sprzedaż osobista usług turystycznych	130
	8.4. Instrumenty promocji uzupełniającej	136
	8.5. Public relations w turystyce	140
	Pytania i zadania	145
	Literatura zalecana	145
ROZDZIAŁ 9. PERSONEL TURYSTYCZNY Anna Tokarz	146
	9.1. Rola personelu w marketingu turystycznym	146
	9.2. Pracownicy odpowiedzialni za cele marketingowe w turystyce	154
	9.3. Instrumenty marketingowej polityki personalnej w turystyce	156
	Pytania i zadania	163
	Literatura zalecana	163
ROZDZIAŁ 10. BADANIA MARKETINGOWE NA RYNKU USŁUG TURYSTYCZNYCH Małgorzata Januszewska	164
	10.1. Istota badań marketingowych	164
	10.2. Źródła informacji wykorzystywane w badaniach	170
	10.3. Metody i techniki badań marketingowych	176
	Pytania i zadania	180
	Literatura zalecana	180
ROZDZIAŁ 11. STRATEGIE RYNKOWE W TURYSTYCE Daniel Szostak	181
	11.1. Istota i klasyfikacja strategii rynkowych	181
	11.2. Rodzaje strategii rynkowych w turystyce	184
	11.3. Podstawowe rodzaje strategii marketingowych w turystyce	190
	11.4. Strategie rynkowe obszaru turystycznego	196
	Pytania i zadania	199
	Literatura zalecana	200
BIBLIOGRAFIA	201
SŁOWNICZEK Daniel Szostak	207
INDEKS RZECZOWY Anna Tokarz	213

Inni Klienci oglądali również

22,41 zł 24,90 zł
Do koszyka

Die blaue Hand

Die junge Eunice Weldon nimmt eine Stellung als Sekretärin der reichen Mrs. Groat an und zieht in deren Haus ein. Zurück bleibt eine Karte mit einem blauen Handabdruck und einer geheimnisvollen Warnung: „Jemand, der Dich liebt, bittet D...
13,41 zł 14,90 zł
Do koszyka

In den Cordilleren

„In den Cordilleren” ist der Fortsetzung des Südamerika-Romans „Am Rio de la Plata”. Die Reisegesellschaft ist nun auf dem Weg in die Pampa de Salinas. Unterwegs treffen sie auf Pena, der für eine Gruppe von Siedlern u...
26,10 zł 29,00 zł
Do koszyka

CAF w doskonaleniu zarządzania jakością usług medycznych

Głównym celem badań podjętych przez autorów było opracowanie przykładowej matrycy CAF, która pozwoli zidentyfikować konieczne do przeprowadzenia udoskonalenia w szpitalu, a tym samym poprawić jego efektywność. W książce podjęto zat...
62,37 zł 69,30 zł
Do koszyka

Korzystanie z usług Microsoft Office 365 Prowadzenie małej firmy w chmurze

Przejmij kontrolę nad komunikacją w małej firmie i popraw produktywność – dzięki usługom chmury Microsoft Office 365. Precyzyjny opis, łatwe do przejścia procedury i praktyczne porady zamieszczone w tej książce pozwalają każdemu, a nie tylko eksp...
152,10 zł 169,00 zł
Do koszyka

Outsourcing w działalności dostawców usług płatniczych

Praca jest pierwszym w literaturze kompleksowym opracowaniem poświęconym outsourcingowi w działalności dostawców usług płatniczych. Dostawcami tymi są banki, instytucje kredytowe, spółdzielcze kasy oszczędnościowo-kredytowe, instytucje pł...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka

Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji

Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzn...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!