0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Łódź, 1, 2017

  • Autor: Elżbieta J. Biesaga-Słomczewska, Krystyna Iwińska-Knop

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
24,95 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji

Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzny. Firma stara się zidentyfikować jego potrzeby, aby sformułować działania mające na celu jego usatysfakcjonowanie, większe zaangażowanie w budowanie korzystnych relacji z klientem zewnętrznym oraz lojalność wobec pracodawcy. Autorki wskazują, jak ważne są relacje wewnętrzne w organizacji. Umiejętna komunikacja z pracownikami pozwala bowiem na bardziej efektywne zarządzanie, umożliwia zwiększenie przewagi konkurencyjnej firmy i stanowi wyzwanie dla współczesnego biznesu.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Zarządzanie, organizacja, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8088-953-8
  • ISBN druku: 978-83-8088-952-1
  • Liczba stron: 318
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp	9

CZĘŚĆ I. ROLA CZYNNIKA LUDZKIEGO W ORGANIZACJI W PERSPEKTYWIE HISTORYCZNEJ 	17

1. Organizacja wobec zmienności otoczenia	19
1.1. Organizacja na rozdrożu 	19
1.2. Wizja współczesnej organizacji opartej na różnorodności kulturowej, wiedzy i społecznej odpowiedzialności biznesu – główne łączniki między „starym” a „nowym” porządkiem organizacyjnym	42

2. Zasoby ludzkie wobec zmienności otoczenia	79
2.1. Klasyczne podejście do czynnika ludzkiego. Systematyzacja nurtów wyznaczających rolę pracownika w organizacji	79
2.2. W kierunku humanizacji zarządzania ludźmi w organizacji – era rozwoju HRM	92

CZĘŚĆ II. MARKETING WEWNĘTRZNY – KONCEPCJA CZY FILOZOFIA ZARZĄDZANIA LUDŹMI W ORGANIZACJI	109

3. Kontrowersje wokół założeń i istoty marketingu wewnętrznego	111
3.1. Zróżnicowanie podejść do marketingu wewnętrznego	111
3.2. Marketing wewnętrzny vs marketing personalny	139
3.3. Warunki implementacji marketingu wewnętrznego	150
3.4. Segmentacja rynku wewnętrznego jako punkt wyjścia działań w ramach marketingu wewnętrznego	153

4. Kultura organizacyjna – klimat dla marketingu wewnętrznego 	167
4.1. Konceptualny wymiar kultury organizacyjnej – polemika wokół postrzegania jej wymiarów	167
4.2. Funkcje kultury organizacyjnej	171
4.3. Oddziaływanie kultur narodowych i organizacyjnych na zachowania interesariuszy wewnętrznych	173
4.4. Typy kultur organizacyjnych a marketing wewnętrzny	181

5. Wartość w koncepcji marketingu wewnętrznego	195
5.1. Wartość jako kategoria marketingu wewnętrznego	195
5.2. Modele zarządzania wartością w świetle koncepcji marketingu wewnętrznego	206
5.3. Podmioty marketingu wewnętrznego w zarządzaniu wartością 	213
5.4. Pracownik jako współtwórca reputacji firmy i kreator wartości	 	219

6. Relacje wewnętrzne w realizacji założeń marketingu wewnętrznego	225
6.1. Istota relacji w marketingu wewnętrznym	225
6.2. Zaufanie jako przesłanka budowania relacji i lojalności pracowników 		236
6.3. Etyka w tworzeniu relacji wewnętrznych	239
6.4. Partnerstwo jako forma relacji na rynku wewnętrznym organizacji	242
6.5. Negocjacje jako narzędzie budowania partnerstwa wewnętrznego	249

7. Komunikacja jako filar marketingu wewnętrznego	253
7.1. Komunikacja wewnętrzna – „szara eminencja” zarządzania ludźmi w organizacji	253
7.2. Rodzaje komunikacji wewnętrznej	257
7.3. Nowe role komunikacji wewnętrznej w organizacji	262
7.4. Narzędzia i techniki komunikacji wewnętrznej	266
7.5. Determinanty skutecznej komunikacji	270
7.6. Wybrane obszary wykorzystania komunikacji  wewnętrznej	272

Zakończenie	289
Bibliografia	295

Inni Klienci oglądali również

1,80 zł 2,00 zł
Do koszyka

Obszary badawcze współczesnej kryminalistyki - Wybrane problemy ścigania przestępstw gospodarczych

Na niniejszy tom złożyły się prace zaprezentowane na Zjeździe Katedr Kryminalistyki, który odbył się w dn. 8–10 czerwca 2005 r. w Wiśle, podejmujące między innymi następujące zagadnienia: krytyczne studia dotychczasowej wiedzy o ichnogrami...
3,68 zł 4,00 zł
Do koszyka

Public Relations i marketing w sektorze publicznym - Dariusz Krawczyk: Media w działaniach public relations samorządu na przykładzie miast Górnośląskiego Związku Metropolitalnego

Niniejsza książka jest próbą refleksji nad problematyką marketingu i public relations organizacji zaliczanych do szeroko rozumianego sektora publicznego. Przynosi Czytelnikowi studia i szkice, których autorzy opisują wyzwania i możliwości...

Wybrane problemy współczesnego zarządzania organizacją - II.ZNACZENIE ROZWOJU I DOSKONALENIA ZAWODOWEGO PRACOWNIKÓW DLA FIRMY

Monografia „Wybrane problemy współczesnego zarządzania organizacją jest efektem teoretycznych i praktycznych badań wielu autorów z różnych ośrodków akademickich, których głównym celem w przedstawionych ro...

Dzieło Lucyny Frąckiewicz inspiracją dla współczesnej polityki społecznej - 11 O związkach między zrównoważonym rozwojem a obywatelskim społeczeństwem

Trudno jest wytyczyć jednoznaczne granice polityki społecznej jako dyscypliny naukowej, pisała Profesor Lucyna Frąckiewicz. „W coraz szerszym zakresie korzysta z dorobku innych dyscyplin, by z kolei służyć też innym dyscyplinom bogactwem doświadc...
2,70 zł 3,00 zł
Do koszyka

Edukacja Jutra. Problemy współczesnej rodziny - Barbara Lulek: Rodzice jako liderzy w edukacji szkolnej własnego dziecka. O trudnościach w budowaniu rodzicielskich zespołów w szkole

Na książkę „Problemy współczesnej rodziny” – aktualną w treściach, cenną w koncepcji metodologicznej i atrakcyjną w formie opracowania, co będzie dalej uargumentowane – składają się cztery części zasadnicze, które ...
25,20 zł 28,00 zł
Do koszyka

Perspektywa. Wyzwania współczesnej gospodarki. Tom 2

W kolejnej monografii z cyklu „Perspektywa” zostały poruszone aktualne i istotne problemy przedsiębiorstw oraz gospodarki w Polsce. Artykuły na potrzeby niniejszej monografii przygotowali autorzy pochodzący z wielu ośrodków akademick...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.