0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Budowanie marki w wirtualnych społecznościach. Wybrane przykłady z branży gier wideo

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Częstochowa, 2021

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Maciej D. Sobociński

  • Wydawca: Politechnika Częstochowska

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 14,79 zł
13,31 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Budowanie marki w wirtualnych społecznościach. Wybrane przykłady z branży gier wideo

Wirtualne społeczności stanowią istotny element w branży gier wideo, a te, same w sobie, mogą stanowić dla nich „platformę”. Na przestrzeni lat znaczenie wirtualnych społeczności w branży było coraz bardziej dostrzegalne: tworzono wirtualne fankluby, fora, na których omawiano tematy związane z grami, wymieniano się poradami i doświadczeniami. Dzisiejsze tytuły, oprócz rywalizacji i kooperacji graczy, umożliwiają dzielenie się różnymi rodzajami treści ze znajomymi, a funkcje społecznościowe stanowią integralny element współczesnych konsol.

Głównym celem publikacji jest opracowanie modelu zaangażowania wirtualnych społeczności w proces budowania marki w branży gier wideo.

Dokonano analizy genezy zjawiska marki, a także zestawienia jej definicji. Przeprowadzono analizę literatury reprezentującej kolejne perspektywy badawcze ukierunkowane na markę. Podjęto rozważania nad rozróżnieniem pojęć tworzenia, kształtowania i budowania marki, a także zarządzania marką w kontekście kapitału marki.

Omówiono zjawisko wirtualnych społeczności marki. Przeanalizowano ewolucję pojęcia społeczności, a także kategorię społeczności konsumpcji i społeczności marki. Rozpatrzono rozwój zjawiska społeczności wirtualnych w perspektywie ideologii Web 2.0. Omówiono również wskazywane w literaturze obszary oddziaływania poszczególnych rodzajów społeczności na funkcjonowanie przedsiębiorstw.

Scharakteryzowano branżę gier wideo, głównie w oparciu o dane wtórne pochodzące z raportów i opracowań analityków rynku, a także literaturę branżową. Przedstawiono strukturę branży oraz omówiono tradycyjny układ relacji między podmiotami w niej działającymi, jak również główne zmiany, jakie wystąpiły w branży w ostatnich latach, i potencjalne kierunki jej rozwoju.

Zaprezentowano przebieg konstrukcji modelu zaangażowania wirtualnych społeczności w proces budowania marki.

Praca w podsumowaniu zawiera streszczenie przebiegu przeprowadzonych na potrzeby pracy badań, a także najważniejsze wnioski i spostrzeżenia.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Pedagogika, edukacja
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • ISBN: 978-83-7193-821-4
  • ISBN druku: 978-83-7193-820-7
  • Liczba stron: 145
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie

Rozdział 1
Podstawy teoretyczne budowania marki
1.1. Geneza i znaczenie marki
1.2. Ewolucja perspektyw badawczych wobec marki
1.3. Budowanie marki i jej elementów

Rozdział 2
Zjawisko wirtualnych społeczności marki
2.1. Od społeczności lokalnych do społeczności marki
2.2. Społeczności wirtualne
2.3. Rozwój wirtualnych społeczności w obliczu Web 2.0
2.4. Typologia wirtualnych społeczności
2.5. Znaczenie wirtualnych społeczności dla przedsiębiorstw

Rozdział 3
Ogólna charakterystyka branży gier wideo
3.1. Struktura branży gier wideo
3.1.1. Wartość rynku
3.1.2. Demografia odbiorców
3.1.3. Segmentacja technologiczna
3.2. Funkcjonowanie marek w branży
3.3. Główne zmiany i kierunki rozwoju w branży

Rozdział 4
Model zaangażowania wirtualnych społeczności w budowaniu marki 
4.1. Podejście badawcze i metodologia
4.1.1. Założenia modelowe
4.1.2. Metodologia badań 
4.1.3. Dobór badanych społeczności
4.2. Obserwacje z badań jakościowych
4.2.1. Struktura społeczności
4.2.2. Aktywność użytkowników i moderacja
4.2.3. Promowanie uczestnictwa
4.2.4. Wsparcie techniczne i informacje zwrotne od konsumentów
4.2.5. Zawartość tworzona przez użytkowników
4.3. Konstrukcja modelu

Podsumowanie

Bibliografia

Spis tabel

Spis rysunków

Inni Klienci oglądali również

7,11 zł 7,90 zł
Do koszyka

CrossFire - poradnik do gry

Niniejszy poradnik do gry CrossFire omawia najważniejsze funkcje gry i pomaga w poznaniu jej podstaw. Pierwszy rozdział tego poradnika w szczegółowy sposób przeprowadza Gracza przez proces poprawnego ustawiania configu, a więc myszy, usta...
7,11 zł 7,90 zł
Do koszyka

Hitman 2: Silent Assassin - poradnik do gry

Poradnik Zawodowego Zabójcy, czyli opis przejścia gry Hitman 2: Silent Assassin, gdzie ponownie sięgniemy po rynsztunek płatnego mordercy, aby zająć się uwolnieniem swojego dobrego przyjaciela, ojca Vittorio, z rąk rosyjskiej mafii.H...
8,01 zł 8,90 zł
Do koszyka

Days Gone - poradnik do gry

Poradnik do Days Gone odkryje przed Tobą wszystkie sekrety ukryte w nowej produkcji ekipy Bend Studio. W naszym poradniku znajdziesz praktyczne porady, informacje i podpowiedzi, które ułatwią ci poznanie zasad gry. W tym poradniku przede wszystk...
7,11 zł 7,90 zł
Do koszyka

Die Hard: Nakatomi Plaza - poradnik do gry

Die Hard to gra akcji/FPS oparta na fabule pierwszej części słynnej serii filmów akcji „Die Hard”. Gracz wciela się w postać głównego bohatera filmu, policjanta John McClane (granego w filmie przez Bruce’a Willisa).
7,11 zł 7,90 zł
Do koszyka

The Watchmaker - poradnik do gry

Poradnik do gry The Watchmaker zawiera dokładną solucję oraz praktyczne porady, które pomogą ci w trakcie rozgrywki. Dowiesz się co zrobić żeby przejść grę, jak rozwiązać wszystkie zagadki logiczne oraz odblokować wszystkie znajdzki. W tym porad...
7,11 zł 7,90 zł
Do koszyka

Baldur's Gate II: Tron Bhaala - poradnik do gry

W poradniku tym znajdziecie mapy kluczowych, występujących w grze lokacji z zaznaczonymi na nich ważniejszymi punktami (istotniejsze potwory i NPC’ty, przejścia do innych pomieszczeń, itp.) oraz ich opisy. Skrócona wersja spisu treści:

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!