0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Marketing Automation

(eBook)

Towards Artificial Intelligence and Hyperpersonalization

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2022

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Grzegorz Błażewicz

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 48,30 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

48,30 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Marketing Automation

During the COVID-19 pandemic, 76 percent of customers permanently changed their buying patterns, McKinsey found in their report. That brings great challenges for marketers, including the need to restore true trusting relationships with each and every customer. This cannot be done without proper knowledge and technology.
This book was written to comprehensively describe this new world for marketers, entrepreneurs and managers, so that they can deliver value and build their competitive position with better results. It sets the context for today’s marketers and then, step by step, exemplifies practically how new technologies may be used to readapt familiar marketing tools.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: angielski
  • ISBN: 978-83-01-22237-6
  • ISBN druku: 978-83-01-22222-2
  • Liczba stron: 192
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Introduction 11
Marketing autoMation philosophy 13
1. Marketer’s new challenges 15
	Mobile first 18
	An even newer consumer 21
	Hyper-personalization 24
	GDPR and user tracking 26
	The end of the cookie era 29
	Transparency in data collection 30
2. Two revolutions in marketing 31
	Processes and codification of knowledge 32
	Big Data, machine learning and artificial intelligence 34
3. Who are we and why was this book written? 37
4. Artist’s shit – excuse my language, but it actually happened 39
Part I Revolution 1.0 a few words about the codification of processes in Marketing41
5. From sales funnel automation to AI – the story of automation platforms 43
	Automation in B2B and B2C 43
	When everyone follows #marketingautomation 46
	Focus on customer data 47
	Marketing Automation versus Customer Data Platform 50
6. The most important functions of the Marketing Automation system, namely the foundations of Revolution 1.0 56
	Anonymous identification and 360-degree profiles 56
	Automatic contact segmentation 60
	Events, conditions, actions 64
	Single channel, multi-channel, omnichannel 66
	1-1 personalization and dynamic content 68
	A smarter outbound 69
	Cross-channel analytics 72
7. Marketing automation: facts and myths 75
	Marketing automation is an area exclusively for marketers 75
	Marketing Automation is just software 77
	You don’t have a customer base – automation is the best solution 78
	Marketing Automation is only for the largest companies 80
	If you want a good implementation, hire an agency 82
Part II Revolution 2.0 how big data shapes Marketing 85
8. Taming Big Data 87
	The 7 Vs of Big Data 89
	The modern Big Data market 92
	Big Data trends 94
9. Why does Google know better? And doesn’t it know too much? 97
10. Information chaos 100
11. Correlation instead of causality 102
12. Everything is data 106
13. The algorithm will choose a series and compose a playlist for you 108
14. Data as company capital 111
15. The use of Big Data in marketing 114
	How it’s working? How is the data collected? 115
	What data can I collect and what should I collect? 119
	Data ethics 121
Part III ArtificiAl intelligence in mArketing 123
16. A brief history of algorithms and machine learning 125
17. Machine learning or artificial intelligence 127
18. What artificial intelligence can do 129
19. What artificial intelligence cannot do and will it be able to do? 132
20. Should we be afraid of artificial intelligence? 136
21. Types of machine learning algorithms and their application in marketing 138
	Collaborative filtering 139
	Neural networks 142
	Deep learning 143
	Regression algorithms 145
	Decision trees 146
22. Artificial intelligence in marketing 147
	Chatbots 148
	Better, personalized search results 149
	Virtual assistant 151
	Automated e-mail 153
	Database segmentation 155
	Welcome and birthday coupons 156
	Push notifications 158
	Product recommendations 160
	Video Body Language Monitoring 161
23. Machine learning limitations 164
Part IV A new way of Marketing technologies 165
24. Personalization versus hyper-personalization 167
25. A new approach to measuring efficiency in e-commerce 171
26. Deep Behavioral Profiling 173
27. How to build an offer based on data that is not yet available 175
28. Marketing based on artificial intelligence predictions 177
	Prediction of the customer’s life value 178
	Purchase prediction 180
	Churn prediction 181
	Prediction of the optimal time and communication channel 183
Bibliography 185

Inni Klienci oglądali również

35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka

Marketing wobec ponowoczesności

Ponowoczesność (postmodernizm) jest obecnym okresem rozwoju społeczeństw. Charakteryzuje się brakiem uniwersalnych punktów odniesienia, wie­lością oraz współistnieniem stylów i gustów, zmieniających się błyskawicznie. Je...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka

Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury

Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy koncepcji zarządzania wartością dla klienta, która została ukazana przez pryzmat marketingu doświadczeń w działaniach instytucji kultury w Polsce. Książka zawiera diagnozę etapów teo...
4,50 zł 5,00 zł
Do koszyka

Marketing we współczesnych procesach tworzenia wartości dla klienta i przedsiębiorstwa

Dostrzegając występowanie pewnej luki między poglądami badaczy procesów tworzenia wartości a teorią marketingu, w niniejszej monografii podjęto próbę przedstawienia dorobku marketingu na tle szerszych rozważań poświęconych procesom tworze...
45,00 zł 50,00 zł
Do koszyka

5 inspiracji na marketing w wyszukiwarkach dla agentów ubezpieczeniowych Pozyskiwanie klientów na ubezpieczenia w Google

Google i inne wyszukiwarki jest dla większości z nas podstawowym źródłem informacji. Nic więc dziwnego, że marketing w wyszukiwarkach właśnie stanowi sporą część budżetów reklamowych wielu podmiotów tworzących rynek ubezpieczeń. Za...
20,70 zł 23,00 zł
Do koszyka

Marketing wobec wyzwań XXI wieku. Uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce

Pierwszy rozdział traktuje o uwarunkowaniach, jakie tworzy otoczenie eurorynku dla podmiotów rynkowych z wyartykułowaniem zalet i wad akcesji Polski do struktur unijnych oraz występujących zróżnicowań otoczenia rynkowego między krajami Un...
47,25 zł 52,50 zł
Do koszyka

Rynek i marketing w pigułce

W licznych dyskusjach ze studentami – zwłaszcza studiów niestacjonarnych – odniosłem wrażenie, że odczuwają oni brak pozycji, której nie muszą studiować “od początku do końca”, w której względnie szybko znal...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!