0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Marketing wobec ponowoczesności

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2013

  • Autor: Aleksander Lotko

  • Wydawca: CeDeWu

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 39,00 zł
35,10 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Marketing wobec ponowoczesności

Ponowoczesność (postmodernizm) jest obecnym okresem rozwoju społeczeństw. Charakteryzuje się brakiem uniwersalnych punktów odniesienia, wie­lością oraz współistnieniem stylów i gustów, zmieniających się błyskawicznie. Jest kondycją pluralizmu, relatywizmu, globalizacji, wielokulturowości, łą­czenia wartości przeciwstawnych. Takie złożone i dynamiczne otoczenie społeczno-gospodarcze jest wyzwaniem dla teorii i praktyki zarządzania, w tym dla subdyscypliny marketingu.

W książce starano się opracować i zaprezentować syntetyczne ujęcie współczesnej kondycji marketingu oraz jego działań podejmowanych w sferze teorii i empirii, a starających się stawić czoła ponowoczesnym wyzwaniom. W związku z tym przedstawiono wpływ wybranych trendów ponowocze­sności na marketing i pokazano, jak zmieniają one jego dotychczasowe paradygmaty. Dalej opisano, do jakich wewnętrznych napięć, antynomii w zakre­sie marketingu prowadzą te zjawiska. Następnie wskazano na ważne kierunki rozwoju marketingu. Wreszcie, jako praktyczny wyraz omawianych za­gadnień, scharakteryzowano centra kontaktu z klientem, jako narzędzia wirtualnej, indywidualizowanej, interaktywnej i nastawionej na sprzężenie zwrot­ne komunikacji z klientami. Zaprezentowano także podstawy modelu pomiaru efektywności marketingu nieformalnego - szeptanego.

Książka jest adresowana do studentów kierunków zarządzanie, marketing, socjologia oraz pokrewnych, do środowiska naukowego marketingowców, a także do praktyków - osób opracowujących strategie i działania marketingowe w organizacjach. Autor ma nadzieję zainteresować nią szersze grono odbiorców - osób dostrzegających, śledzących oraz starających się zrozumieć związki zachodzące między zjawiskami społecznymi i gospodarczymi w warunkach ponowoczesności.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7941-398-0
  • ISBN druku: 978-83-7556-442-6
  • EAN: 9788375564426
  • Liczba stron: 141
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Wstęp 7

Rozdział 1
Konsekwencje ponowoczesności dla marketingu 15
1.1. Wprowadzenie 15
1.2. Konsumpcja ponowoczesna 16
1.3. Wybrane trendy ponowoczesności 20
1.4. Globalizacja 22
1.5. Wirtualizacja i cyfryzacja 23
1.6 Rozwój technologii informacyjnych, internet i sieciowość 24
1.7. Zrównoważony rozwój i odpowiedzialność społeczna 26
1.8. Chwilowość, sceptycyzm, niepewność 28
1.9. Rola innowacji 30
1.10. Wpływ informacji i mediów 32
1.11. Podsumowanie 33

Rozdział 2
Przewartościowanie paradygmatu 4P 35
2.1. Wprowadzenie 35
2.2. Kierunki zmian w instrumentach marketingu-mix 36
2.3. Koncepcja 4C 38
2.4. Koncepcja 7P 39
2.5. Koncepcja 5I 40
2.6. Koncepcje paradygmatów dla marketingu internetowego 41
2.7. Podsumowanie 43

Rozdział 3
Dialektyczny charakter współczesnego marketingu 45
3.1. Wprowadzenie 45
3.2. Lokalność - globalizacja 46
3.3. Skala makro - skala mikro 48
3.4. Zysk-zaangażowanie (społeczne) 49
3.5. Formalność - nieformalność 50
3.6. Rzeczywistość - wirtualność 51
3.7. Transakcyjność - relacyjność 52
3.8. Masowość - indywidualizm 53
3.9. Technologia - humanizm 55
3.10. Jednokierunkowość - wukierunkowość 57
3.11. Ulotność - trwałość 60
3.12. Nieokreśloność - mierzalność 62
3.13. Podsumowanie 64

Rozdział 4
Ważniejsze kierunki rozwoju współczesnego marketingu 67
4.1. Wprowadzenie 67
4.2. Kondycja marketingu jako subdyscypliny nauk o zarządzaniu 68
4.3. Makromarketing i mikromarketing 74
4.4. Marketing wirusowy, marketing partyzancki i marketing doznań 74
4.5. Marketing wydarzeń 76
4.6. Marketing relacyjny 77
4.7. Marketing usług 79
4.8. Humanizująca wizja relacyjnego marketingu usług 84
4.9. Marketing szeptany 85
4.10. Marketing internetowy 87
4.11. Marketing społeczny 90
4.12. Marketing wartości 92
4.13. Podsumowanie 94

Rozdział 5
Wykorzystanie centrów kontaktu z klientem w marketingu ponowoczesnym 95
5.1. Wprowadzenie 95
5.2. Systemy informatyczne wspomagające marketing relacyjny 97
5.3. Istota i rola centrów kontaktu z klientem 100
5.4. Usługi świadczone przez centra kontaktu z klientem 101
5.5. Kanały dystrybucji usług świadczonych przez centra kontaktu z klientem 104
5.6. Korzyści ze stosowania centrów kontaktu z klientem 107
5.7. Podsumowanie 109

Rozdział 6
Zręby modelu efektywności marketingu szeptanego 111
6.1. Wprowadzenie 111
6.2. Założenia modelu 112
6.3. Rozszerzenie modelu 115
6.4. Efektywność marketingu szeptanego a sieci społeczne w Internecie 118
6.5. Podsumowanie 119

Podsumowanie 121
Bibliografia 125
Spis rysunków 135
Spis tabel 136
Streszczenie 137
Abstract 139

Inni Klienci oglądali również

89,10 zł 99,00 zł
Do koszyka

Prawa (potrzeby) człowieka w ponowoczesności

Publikacja ta jest próbą przedstawienia nowego spojrzenia na prawa człowieka oraz przeprowadzenia nowej ich systematyzacji. Dotychczasowe badania nad prawami człowieka prowadzone są w nurtach filozoficznych zapoczątkowanych w XVII i XVIII w. Zna...
5,40 zł 6,00 zł
Do koszyka

Legendy o Cyrylu i Metodym wobec prawdy dziejowej. Szkic z dziejów chrześcijaństwa u Słowian

UWAGA! e-book jest skanem zapisanym w formacie PDF. Plik pdf uniemożliwia przeszukiwanie i kopiowanie tekstuREPRINT. Święty Cyryl, właściwie Konstantyn, (827-869) i Święty Metody, właśc. Michał (815-885), Bracia Sołuńscy, misjo...
19,80 zł 22,00 zł
Do koszyka

Rockefellerowie i Marks nad Warszawą. Polskie filmy fabularne wobec transformacji gospodarczej

Znany film Feliksa Falka Kapitał, czyli jak zrobić pieniądze w Polsce z 1990 roku zaczyna się od ujęcia lecącego nad Warszawą pomnika Karola Marksa. To bardzo znamienny obraz, niemal proroczy. Jego symbolika w momencie premiery filmu była jednoznaczn...
33,82 zł 37,58 zł
Do koszyka

Religia wobec historii, historia wobec religii

Wpływ historii na kształt religii, jak i religii na kształt historii jest oczywisty. Zadaniem tej książki nie jest próba udowadniania tego, co po wielokroć było już dowiedzione. Autorzy zamieszczonych w niej tekstów pragnęli się raczej pr...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka

Marketing wewnętrzny we współczesnej organizacji

Marketing wewnętrzny stanowi próbę zaadaptowania marketingu w obszarze zarządzania zasobami ludzkimi. Według tej koncepcji wiodącym punktem odniesienia i najcenniejszym kapitałem każdej organizacji jest pracownik traktowany jako klient wewnętrzn...
20,21 zł 22,45 zł
Do koszyka

The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację aktualnych wyzwań, jakie stoją przed organizacjami pol...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!