0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Marketing Automation

(eBook)

W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2021

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Grzegorz Błażewicz

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 48,30 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

48,30 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Marketing Automation

Marketing jest jedną z tych dziedzin, które stale ulegają największym i najbardziej dynamicznym zmianom. To czego już jesteśmy świadomi, mianowicie stale poszerzająca się gama kanałów komunikacji i zmiany w wykorzystaniu tych kanałów, jak również ogólne zmiany w zachowaniach zakupowych w czasach pandemii, nabiera dodatkowej prędkości.

Według badań firmy analitycznej McKinsey, w czasie pandemii aż 76% konsumentów trwale zmieniło swoje zachowania zakupowe. Dla marketerów oznacza to pojawienie się nowych potężnych wyzwań, a jednym z najważniejszych jest odbudowa prawdziwej relacji opartej na zaufaniu z każdym z klientów z osobna. To wyzwanie nie może być zrealizowane bez odpowiedniej wiedzy o kliencie oraz technologii. Książka Marketing Automation. W kierunku sztucznej inteligencji i hiperpersonalizacji jest próbą kompleksowego wprowadzenia marketerów, przedsiębiorców i zarządzających firmami w ten nowy świat, aby byli w stanie efektywniej dostarczać wartości i budować swoją przewagę konkurencyjną.

Na przestrzeni kilku ostatnich lat jesteśmy świadkami dwóch rewolucji w marketingu. Pierwsza to przejście od typowego marketingu masowego do marketingu spersonalizowanego pod względem treści, kanału i czasu kontaktu, w całości opartego na zautomatyzowanych procesach marketingowych. Druga, która zaczęła się dziać równolegle, to rewolucja, w której efektywne procesy wokół tzw. Customer Experience, czyli doświadczeń klienta, nie mogą się odbyć bez czegoś co nazywamy Hiperpersonalizacją, czyli wykorzystania danych o kliencie, które są analizowane przez rozwiązania z zakresu uczenia maszynowego (Machine Learning) oraz Sztucznej Inteligencji (AI).

Autor opowiada o kontekście, w którym znaleźli się współcześni marketerzy, a następnie, krok po kroku, na obrazach z życia wziętych przedstawia nowe technologie, które mogą nadać nowe życie znanym już narzędziom marketingowym.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • ISBN: 978-83-01-21843-0
  • ISBN druku: 978-83-01-21837-9
  • Liczba stron: 200
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp 11
FILOZOFIA MARKETING AUTOMATION 13
1. Nowe wyzwania marketera 15
	Mobile first 18
	Jeszcze nowszy konsument 21
	Hiperpersonalizacja 24
	RODO a śledzenie użytkowników 26
	Koniec ery ciasteczek 29
	Transparentność w zbieraniu danych 30
2. Dwie rewolucje w marketingu 32
	Procesy i kodyfikacja wiedzy 33
	Big Data, uczenie maszynowe i sztuczna inteligencja 35
3. Kim jesteśmy i dlaczego powstała ta książka? 39
4. Gówno artysty – pardon, to już było 41
Część I REWOLUCJA 1.0 O KODYFIKACJI PROCESÓW W MARKETINGU SŁÓW KILKA 43
5. Od automatyzacji lejka sprzedażowego do AI – historia platform do automatyzacji 45
	Automatyzacja w B2B i B2C 45
	Kiedy każdy jest #marketingautomation 48
	Dane klienta w centrum uwagi 49
	Platformy Marketing Automation versus Customer Data Platform 52
6. Najważniejsze funkcje systemu Marketing Automation, czyli podwaliny Rewolucji 1.0 58
	Identyfikacja anonimów i profile 360 stopni 58
	Automatyczna segmentacja kontaktów 62
	Zdarzenia, warunki, akcje 66
	Single channel, multi-channel, omnichannel 69
	Personalizacja 1-1 i dynamiczny kontent 70
	Mądrzejszy outbound 72
	Analityka cross-channel 76
7. Fakty i mity marketing automation 78
	Marketing automation to obszar wyłącznie dla marketerów 78
	Marketing Automation to tylko software 80
	Nie masz bazy klientów – automatyzacja to najlepsze rozwiązanie 81
	Marketing Automation jest tylko dla największych firm 83
	Jeśli chcesz dobrego wdrożenia, zatrudnij agencję 85
Część II REWOLUCJA 2.0 JAK BIG DATA ZMIENIA MARKETING 89
8. Oswajamy Big Data 91
	7V Big Data 94
	Współczesny rynek Big Data 96
	Trendy w Big Data 98
9. Dlaczego Google wie lepiej i czy nie wie za dużo? 102
10. Chaos informacyjny 105
11. Korelacja zamiast przyczynowości 107
12. Wszystko jest daną 112
13. Algorytm ułoży dla ciebie serial i playlistę 114
14. Dane jako kapitał firmy 116
15. Wykorzystanie Big Data w marketingu 119
	Jak to działa? Na jakiej zasadzie zbiera się dane? 120
	Jakie dane mogę i jakie powinienem zbierać? 124
	Data Ethics 126
Część III SZTUCZNA INTELIGENCJA W MARKETINGU 129
16. Krótka historia algorytmów i uczenia maszynowego 131
17. Uczenie maszynowe czy sztuczna inteligencja 133
18. Co potrafi sztuczna inteligencja 135
19. Czego sztuczna inteligencja nie potrafi i czy będzie potrafić? 138
20. Czy sztucznej inteligencji należy się bać? 142
21. Rodzaje algorytmów uczenia maszynowego i ich zastosowanie w marketingu 144
	Collaborative Filtering 145
	Sieci neuronowe 148
	Deep Learning 150
	Algorytmy regresyjne 151
	Drzewa decyzyjne 152
22. Sztuczna inteligencja w marketingu 154
	Czatboty 155
	Lepsze, spersonalizowane wyniki wyszukiwania 157
	Wirtualny asystent 158
	Zautomatyzowane wiadomości e-mail 160
	Segmentacja bazy 162
	Powitalne i urodzinowe kupony 164
	Powiadomienia push 166
	Rekomendacje produktowe 168
	Video Body Language Monitoring 169
23. Ograniczenia Machine Learningu 171
Część IV NOWA DROGA TECHNOLOGII MARKETINGOWYCH 173
24. Personalizacja versus hiperpersonalizacja 175
25. Nowe podejście do pomiaru efektywności w e-commerce 179
26. Deep Behavioural Profiling 181
27. Jak zbudować ofertę na podstawie danych, których jeszcze nie ma 183
28. Marketing oparty na predykcjach sztucznej inteligencji 185
	Predykcja wartości życiowej klienta 186
	Predykcja zakupów 188
	Predykcja churnu 189
	Predykcja optymalnego czasu i kanału komunikacji 191
Bibliografia 193

Inni Klienci oglądali również

48,60 zł 54,00 zł
Do koszyka

Public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu

Autorzy podjęli się trudnego zadania prezentacji aktualnej polskiej praktyki i teorii public relations w komunikowaniu społecznym i marketingu. Porządkują istniejące definicje i idee we wszystkich aspektach działalności tej dyscypliny tj. refleksywnym,...
41,30 zł 59,00 zł
Do koszyka

Uwiedź klienta. Marketing w social mediach

Z marketingiem jest jak z seksem. Są różne poradniki, w których przeczytasz, jak robić to dobrze, lepiej, inaczej, skuteczniej. Ostatecznie to jednak Ty musisz sprawdzić co jest najlepsze dla Ciebie i zrobić „co trzeba”. W pra...
89,10 zł 99,00 zł
Do koszyka

Współtworzenie wartości w marketingu. Przykład szkolnictwa wyższego

Problematyka wartości, w tym także współtworzenia wartości stanowi w obszarze nauk o zarządzaniu bardzo ważny obiekt badań w ostatnich latach. Także w Polsce coraz bardziej przykuwa uwagę. Jest przedmiotem badań w różnych obszarach. W nie...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka

Marketing w erze technologii cyfrowych

Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca d...
23,40 zł 26,00 zł
Do koszyka

Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta

Praca składa się z czterech rozdziałów. Pierwsze trzy rozdziały mają charakter teoretyczny, zaś ostatni, czwarty, metodyczno-empiryczny. Rozdział pierwszy poświęcono koncepcji usług w teorii ekonomii, określeniu miejsca usług profesjonalnych w t...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!