0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Managament Enterprises. Social aspects

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2009

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Hanna Włodarkiewicz-Klimek, Joanna Kałkowska

  • Wydawca: Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 5,00 zł
4,50 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Managament Enterprises. Social aspects

Książka prezentuje zagadnienia związane z szeroko rozumianym zarządzaniem przedsiębiorstwem szczególnie akcentując aspekty społeczne. Zagadnienia te dotyczą między innymi koncepcji przedsiębiorstwa zwinnego w ujęciu klasycznym a także społecznej odpowiedzialności biznesu wobec pracowników przedsiębiorstwa zwinnego, kształtowania funkcji personalnej przedsiębiorstw w warunkach gospodarki wiedzy, wewnętrznej tożsamości organizacyjnej przedsiębiorstwa oraz doskonalenia modelu współpracy przedsiębiorstw. Poruszana w książce problematyka cechuje się oryginalnością w podejściu do rozwiązywanych problemów a zaprezentowana wiedza będąca efektem prac naukowo-badawczych poszczególnych autorów może być użyteczna dla wszystkich osób zainteresowanych omawianą w książce problematyką.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7143-869-1
  • ISBN druku: 978-83-7143-869-1
  • Liczba stron: 86
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
PREFACE 5
Agata BRANOWSKA 7
1. Corporate social responsibility towards employees of agile enterprises 7
	1.1. Introduction 7
	1.2. Human resource management in agile enterprises 8
	1.3. Human resource management in agile enterprises towards CSR requirements 10
	1.4. Conclusions13
	References 14
Juha HUUMONEN 17
2. Managing agility of enterprise 17
	2.1. Introduction 17
	2.2. Agility components – general aspects 18
	2.3. Agility components towards opportunities and knowledge management 22
		2.3.1. Intelligence of Enterprise 22 
		2.3.2. Brightness of Enterprise 23 
		2.3.3. Opportunities and knowledge management 25 
		2.3.4. Flexibility and Shrewdness of Enterprise 27
	2.4. The measurement conception of enterprise agility components 28
	2.5. Conclusions 33
	References 34
Katarzyna RAGIN-SKORECKA 37
3. Research on the internal organizational identity structure 37
	3.1. Introduction 37
	3.2. The identity structure and its shaping for management in the organization 40
	3.3. The internal corporate identity structure – research results 47
	3.4. Conclusions 55
	References 57
Hanna WŁODARKIEWICZ-KLIMEK 59
4. Shaping the personal function of contemporary enterprieses in the knowledgebased economy conditions 59
	4.1. The features of knowledge-based economy 59
	4.2. Functioning of the enterprise in a knowledge-based economy 60
	4.3. Human capital as the factor of changes and progress 61
	4.4. Specificity of knowledge management in the context of realization the personal function in the organization 62
	4.5. Shaping the personal function in knowledge-based organizations 66
	4.6. Conclusions 67
	References 68
Małgorzata WIŚNIEWSKA 71
5. Improving the business enterprises’ cooperation model 71
	5.1. The principles of cooperation organizing 71
		5.1.1. The principles of goal formulation 73
		5.1.2. The principles of planning the course of action 74 
		5.1.3. The principles of obtaining people and means to achieve goals and organizing the structure of action 75
		5.1.4. The principle of goal realization – implementation 75
		5.1.5. The principles of action control and the result reached in it 76
	5.2. Improving the model of business cooperation 78
	5.3. Conclusions 83
	References 84
Słowa kluczowe: zarządzanie przedsiębiorstwo

Inni Klienci oglądali również

152,10 zł 169,00 zł
Do koszyka

Introduction to Polish Labour Law with Cross-Border Aspects

Prawo pracy jest jedną z dziedzin prawa, którą można nazwać wysoce „umiędzynarodowioną". Standardy krajowych porządków prawnych z zakresu prawa pracy mogą mieć dość uniwersalny charakter. W przypadku polskiego prawa pracy, pomi...
22,41 zł 24,90 zł
Do koszyka

The Social Gangster

The fifth volume in the chronicles of Craig Kennedy, scientific detective, takes up the familiar and successful formula for a new round of adventures. Craig Kennedy continues to amaze with his usual sorts of crimes – jewel theft, missing persons,...
18,90 zł 21,00 zł
Do koszyka

Labour Law and Social Rights in Europe

This book is the fruit of a meeting of the ELLYS, which was held in Santiago de Compostela (Spain) on 4–5 June 2015. The main scholarly part of the meeting comprised papers addressing ten different international court judgments. What was unique w...
34,02 zł 37,80 zł
Do koszyka

30 Years of the Visegrad Group. Volume 1 Political, Legal, and Social Issues and Challenges

The issues explored in the publication significantly enrich our knowledge of the recent history of the Visegrad countries, above all, in a strictly political context. The book presents the first such comprehensive approach to the functioning of both th...
63,60 zł 70,67 zł
Do koszyka

Reklama e-commerce w social mediach

Reklama w social mediach to współcześnie jedna z najskuteczniejszych form reklamy branży e-commerce. Reklamy w mediach społecznościowych pozwalają na precyzyjne targetowanie, co oznacza, że można skierować kampanię do osób, które s...
18,00 zł 20,00 zł
Do koszyka

Education of Tomorrow. Since education in family to system aspects of education

Contemporary post-modren family as the "family of risk" The contemporary family is a post-modern one. Unfortunately, it is frequently a dysfunctional family which fulfils its basic roles (bio-psychical, economic, socio-determining, socio-psyc...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!