• Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Newsletter
  • Pomoc
  • Kontakt
0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Jakość dermokosmetyków w ocenie konsumentów i ekspertów (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Poznań, 1, 2020

  • Autor: Paulina Malinowska

  • Wydawca: Uniwersytet Ekonomiczny w Poznaniu

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
36,00 zł
32,40 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 3,60 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Jakość dermokosmetyków w ocenie konsumentów i ekspertów

Celem badań przedstawionych w książce było zidentyfikowanie i ocena różnicy w jakości dermokosmetyków w porównaniu do kosmetyków, przy uwzględnieniu cech produktów, oczekiwań i decyzji zakupowych konsumentów oraz opinii eksperckich. Na wstępie pracy zaprezentowano wyniki analizy oferty rynkowej dermokosmetyków, jak również omówiono problem produktów z pogranicza na przykładzie ich komunikacji marketingowej. W dalszej części pracy zidentyfikowano istnienie różnicy między dermokosmetykami a kosmetykami w opinii konsumentów i ekspertów z branży kosmetycznej. Wskazano główne determinanty podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentów wybierających dermokosmetyki w aptece, skupiając się głównie na ocenie roli jakości w tym procesie. Ponadto wyodrębniono czynniki określające jakość dermokosmetyków w opinii konsumentów i ekspertów z branży kosmetycznej, a także oceniono różnicę w jakości sensorycznej między dermokosmetykami a kosmetykami. Wnioski z przeprowadzonych badań są cenną wskazówką dla przedsiębiorstw w zakresie zarządzania jakością i komunikacją marketingową dermokosmetyków. Mogą być szczególnie przydatne w działach jakości, badań i rozwoju, regulacji prawnych oraz marketingu w projektowaniu i wprowadzaniu na rynek nowych produktów spełniających wymagania jakościowe i prawne, jak również zaspokajających wysokie oczekiwania konsumentów.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Zarządzanie, organizacja, marketing
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Medycyna »
    3. Dermatologia
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Medycyna »
    3. Farmacja
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Medycyna »
    3. Kosmetyka
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Nauki o zdrowiu »
    3. Chemia
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8211-023-4
  • ISBN druku: 978-83-8211-021-0
  • Liczba stron: 268
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wprowadzenie – koncepcja i cel pracy
Rozdział 1
Znaczenie jakości produktów
1.1. Definiowanie pojęcia jakości
1.2. Jakość z punktu widzenia producenta i konsumenta
1.3. Cechy jakościowe produktów kosmetycznych
1.4. Metody badania cech jakościowych produktów kosmetycznych
Rozdział 2
Rynek dermokosmetyków w Polsce – charakterystyka i sposoby komunikowania
się przedsiębiorstw z konsumentami
2.1. Pojęcie dermokosmetyku i jego miejsce na rynku aptecznym
2.2. Uwarunkowania funkcjonowania rynku dermokosmetyków w Polsce
2.3. Komunikacja marketingowa przedsiębiorstw oferujących dermokosmetyki na polskim rynku
2.3.1. Specyfika komunikacji marketingowej przedsiębiorstw oferujących dermokosmetyki
2.3.2. Komunikowanie jakości dermokosmetyków
Rozdział 3
Analiza problemu tzw. produktów z pogranicza na przykładzie komunikacji marketingowej dermokosmetyków
3.1. Wprowadzenie do problemu tzw. produktów z pogranicza
3.2. Najczęstsze problemy klasyfikacji produktów kosmetycznych na przykładzie dermokosmetyków dostępnych w aptekach
3.3. Analiza oświadczeń marketingowych dermokosmetyków i kosmetyków do pielęgnacji skóry trądzikowej
3.3.1. Cel, materiał i metodyka analizy oświadczeń marketingowych
3.3.2. Zgodność komunikacji marketingowej dermokosmetyków i kosmetyków z ustawodawstwem kosmetycznym
Rozdział 4
Analiza oferty rynkowej producentów dermokosmetyków i kosmetyków przeciwtrądzikowych
4.1. Formy fizykochemiczne dermokosmetyków i kosmetyków przeciwtrądzikowych
4.2. Składniki aktywne dermokosmetyków i kosmetyków przeciwtrądzikowych
Rozdział 5
Rola jakości w procesie zakupu dermokosmetyków
5.1. Charakterystyka badań konsumenckich
5.2. Determinanty wyboru dermokosmetyków w aptece zamiast kosmetyków w drogerii
5.3. Preferencje konsumenckie dotyczące marek dermokosmetyków
5.4. Determinanty podejmowania decyzji zakupowych przez konsumentki wybierające konkretne dermokosmetyki w aptece
5.5. Jakość jako determinanta w procesie zakupu dermokosmetyków
Rozdział 6
Czynniki określające jakość dermokosmetyków
6.1. Konsumencka ocena czynników określających jakość dermokosmetyków
6.2. Jakość dermokosmetyków według ekspertów z branży kosmetycznej
6.2.1. Charakterystyka badań eksperckich
6.2.2. Opinie ekspertów na temat istnienia różnic między dermokosmetykami a kosmetykami
6.2.3. Jakość jako cecha odróżniająca dermokosmetyki od kosmetyków
6.2.4. Czynniki określające jakość dermokosmetyków w opinii ekspertów
6.3. Porównanie opinii konsumentek i ekspertów na temat jakości dermokosmetyków
Rozdział 7
Jakość sensoryczna dermokosmetyków i kosmetyków
7.1. Ocena jakości sensorycznej dermokosmetyków i kosmetyków przez przeszkolony zespół oceniających
7.1.1. Charakterystyka i cele sensorycznych badań analitycznych
7.1.2. Ocena wyróżników jakościowych oraz ogólnej jakości dermokosmetyków
7.1.3. Ocena wyróżników jakościowych oraz ogólnej jakości kosmetyków
7.1.4. Porównanie jakości sensorycznej dermokosmetyków i kosmetyków
7.2. Ocena jakości sensorycznej dermokosmetyków i kosmetyków przez panel konsumencki
7.2.1. Charakterystyka i cele sensorycznych badań konsumenckich
7.2.2. Pożądalność konsumencka dermokosmetyków i kosmetyków
7.2.3. Preferencje konsumenckie dotyczące dermokosmetyków i kosmetyków
7.2.4. Zależność między preferencjami konsumentek a ich oceną pożądalności dermokosmetyków i kosmetyków
7.2.5. Zależność między zwyczajami zakupowymi a ogólną oceną pożądalności dermokosmetyków i kosmetyków
7.2.6. Zależność między najczęściej kupowanymi przez konsumentki markami kremów a ogólną oceną pożądalności dermokosmetyków i kosmetyków
7.2.7. Związek między opinią konsumentek na temat cech idealnego kremu matującego a oceną pożądalności analogicznych wyróżników jakościowych
dermokosmetyków i kosmetyków
7.2.8. Zależność między opinią konsumentek na temat ceny bardzo dobrej jakości kremu matującego a oszacowanymi i rzeczywistymi cenami badanych
dermokosmetyków i kosmetyków
7.3. Porównanie eksperckich i konsumenckich ocen jakości sensorycznej dermokosmetyków i kosmetyków 
Podsumowanie
Załącznik 1
Załącznik 2 
Załącznik 3
Załącznik 4 
Literatura 
Spis tabel
Spis rysunków
The quality of dermocosmetics in the opinion of consumers and experts (Summary)

5,40 zł 6,00 zł
Do koszyka

Współczesne problemy zarządzania organizacjami - Czynniki determinujące decyzje konsumentów na rynku OTC

Zachodzące obecnie zmiany w otoczeniu społeczno-gospodarczym w istotny sposób determinują proces zarządzania organizacjami i przyczyniają się do modyfikacji ich struktur. Zarówno przedsiębiorstwa, jak też organizacje sfery publicznej stoj...
2,70 zł 3,00 zł
Do koszyka

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju - OCENA PRACOWNICZA, A PLANOWANIE SZKOLEŃ - KROK W KIERUNKU WŁAŚCIWEGO ZARZĄDZANIA KAPITAŁEM LUDZKIM

Burzliwe otoczenie rynkowe oraz dynamika zmienności zachodzących we wszystkich obszarach zarządzania przedsiębiorstwem determinuje mechanizmy decydujące o istnieniu przedsiębiorstw, ich zwycięstwie bądź porażce. Jednocześnie złożoność procesów b...
2,70 zł 3,00 zł
Do koszyka

Kapitał ludzki wobec wyzwań spółczesności - Systemy ocen okresowych pracowników jako element motywacji w procesie zarządzania zasobami ludzkimi

Ewolucja myślenia o roli człowieka w organizacji, tj. przejście od myślenia w kategoriach administrowania kadrami, przez zarządzanie zasobami ludzkimi, zarządzanie potencjałem ludzkim, zarządzanie kapitałem ludzkim, zarządzanie talentami, zarządzanie k...
3,60 zł 4,00 zł
Do koszyka

Wybrane zagadnienia jakości kształcenia i dokształcania - Jakość studiów i studiowania w kontekście przemian cywilizacyjnych i reformy szkolnictwa wyższego – zarys zagadnienia

Kategoria jakości często używana jest w toczących się współcześnie dyskursach o gospodarce, polityce, edukacji oraz kulturze. Jej znaczenie podkreśla się, mówiąc o „zarządzaniu jakością”, o „doskonaleniu jakości”, ...
47,61 zł 52,90 zł
Do koszyka

Ocena pracy nauczyciela i dyrektora od 1 stycznia 2019 r.

Kompleksowe omówienie zasad dokonywania oceny pracy nauczyciela od 1 stycznia 2019 r. wraz ze wzorami nowych dokumentów opracowanych w oparciu o znowelizowane przepisy. Dokumenty zawierają aktualną treść i podstawy prawne uwzględniające z...
23,40 zł 26,00 zł
Do koszyka

Salticidae (Arachnida: Araneae) wysp południowo-zachodniego Pacyfiku - pochodzenie i ocena różnorodności fauny

Prowadzone przez autorkę badania nad różnorodnością biologiczną w regionie południowo-zachodniego Pacyfiku są bardzo ważne z perspektywy jej ochrony, ponieważ wiele wysp pacyficznych podlega obecnie (i podlegało w przeszłości) silnej antropopres...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.