0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Jak rozmawiać z ludźmi, aby nas chcieli wysłuchać i współpracować z nami?

(eAudiobook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Biznes relacji w systemie MLM: 1/4

  • Druk: Rzeszów, 2016

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Seria / cykl: COACHING RELACJI I BIZNESU

  • Autor: mgr Renata Zarzycka

  • Redakcja naukowa: Akademia Rozwoju Coaching Zycia

  • Lektor: Renata Zarzycka

  • Wydawca: Akademia Rozwoju Coaching Życia

  • Formaty:
    mp3 (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 38,00 zł
34,20 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Jak rozmawiać z ludźmi, aby nas chcieli wysłuchać i współpracować z nami?

Tak jak codzienne nasze życie i relacje z ludźmi, wymagają umiejętnej zdrowej komunikacji, tak w każdym biznesie wiedza na temat tego, jak unikać sporów i rozwiązywać konflikty, jest bezcenna. Te umiejętności są szczególnie ważne w branży Multi Level Marketing, gdyż jest to przede wszystkim biznes relacji. Oznacza to, że jednym z najważniejszych filarów struktur MLM są ludzie.

Zatem okazuje się, iż umiejętność budowania dobrych, zdrowych relacji, to podstawa sukcesu nie tylko w biznesie i network marketingu, lecz przede wszystkim, w codziennym życiu. Na tych zagadnieniach skupiają się trzy audiobooki z serii Coaching Relacji i Biznesu wspólnym tytułem: Biznes relacji w systemie MLM jako część 1, 2 i 3. Dowiesz się z nich jak ważna jest uważność na drugiego człowieka, umiejętność słuchania go na cztery sposoby i jaką moc mogą mieć odpowiednio wypowiadane przez Ciebie słowa.


Co daje Ci audiobook z serii Biznes relacji w systemie MLM cz.1?

Materiał zawarty w tym wydaniu uświadamia słuchacza w tym, że może on mówić wyrażając swoje emocje, a tym samym w dowolny sposób wpływać na emocje swojego słuchacza np. klienta.
Audiobook posiada również informację o tym, jak wprowadzać swojego słuchacza w stan transu, poprzez stosowanie skutecznych i znanych od wieków technik tak, aby dotrzeć do jego głębokiej podświadomości. Słuchacz znajdzie tu narzędzia i sposoby, jak samodzielnie nauczyć się pracować nad barwą i intonacja głosu, jak mówić z magnetyzującym uśmiechem w głosie tak, aby nasz rozmównica czerpał przyjemność ze wspólnej konwersacji i sam pragnął dalej z nami rozmawiać.

Dla kogo jest ten audiobook o tym jak rozmawiać z ludźmi, aby nas chcieli wysłuchać i współpracować z nami?

Ta pozycja stanowi poradnik dla osób, które chcą przejąć odpowiedzialność za swoje działanie i swój biznes MLM tak, aby nie obwiniać nikogo za swoje porażki i nie czekać na to, że ktoś coś za nas zrobi. O wielu sprawach decydujemy przede wszystkim my sami i o tym, czy pragniemy w życiu zmian na lepsze, czy też nie. To informacje dla osób, które pragną uczynić swój biznes w network marketingu, możliwie najbardziej dochodowym, poprzez budowanie dobrych relacji z współpracownikami i klientami, stając się przy tym wyjątkowym, niepowtarzalnym i indywidualnym Liderem w branży MLM. Indywidualizm oznacza wolność, a wolność, to branie za siebie pełnej odpowiedzialności, bez użalania się nad sobą i wymówek. Jeśli jesteś już pewien, że chcesz znaleźć się na szczecie, wyróżniać się i stać się wolnym człowiekiem, ten audiobook jest właśnie dla Ciebie.

1. Biznes relacji w systemie Multi Level Marketing.
2. Sukces to proces wymagający przemiany.
3. Umysł intuicyjny w komunikacji międzyludzkiej.
4. Czy potrafisz wyrazić uśmiech za pomocą głosy?
5. Barwy dźwięków nadają magicznej mocy słowom.
6. Czym jest metafora i świat opowieści w komunikacji międzyludzkiej?
7. Przejdź ze strefy intelektualnej do emocjonalnej.
8. Zaangażuj się w prowadzoną konwersację.
9. Czas na podjęcie decyzji – czas na zmiany.
Słowa kluczowe: współpraca ze sponsorem biznesu MLM konflikt w zespole MLM współpraca w network marketingu współpraca z Liderem negocjacje kryzysowe współpraca w biznesie współpraca z firmą MLM ucz się negocjacji badania współpracy osoby współpracujące samorozwój współpraca sieciowa współpraca zewnętrzna negocjacje w związku Proces negocjacyjny negocjacje dzieci efektywność współpracy analiza współpracy współpraca policyjna współpraca online konfliktowa żona jak szukać pracy marketing szeptany konflikt agencji pozytywne myślenie siła umysłu konflikt zbrojny stan umysłu negocjacje biznesowe utajone emocje negocjacje w biznesie zarządzanie emocjami Szkoła Liderów współpraca gospodarcza zarządzanie kryzysem konflikty w domu tajny współpracownik konflikt pokoleń etos konfliktu inteligencja emocjonalna Negocjacje handlowe negocjacje zbiorowe konflikty roszczenia do słuszności negocjacje w mlm współpraca wywiadowcza współpraca naukowa konflikt pamięci współpraca kulturalna książki mlm kompetencje osobiste szkolenia network marketing konflikty w pracy rozmowa biznesowa trenuj umysł formy konfliktu rozwoj lidera spełniaj marzenia pozytywne nastawienie nastawienie do ryzyka być liderem psychologia i rozwój osobisty Business Case multi level marketing umysł intuicyjny pretensjonalność moc przyciagania pieniędzy moc przyciagania szczęścia poradnik negocjacji mlm biznes firma mlm jaka firma mlm umiejętna rozmowa marketing online pasja pracy w mlm GROW unikanie sporów kreowanie marzeń sponsorowanie Przyjaźń i współpraca dążęnie do celu współpraca rozwojowa jak budować strukturę mlm jak budować biznes jaki mlm stuktura mlm jak szukać współpracowników jak szukać biznesu konflikty w zespole liderzy biznes relacji współpraca negatywne emocje MARKETING sieciowy konfliktów marketing networkowy psychologia bogactwa business network moc umysłu Sztuka komunikacji i inteligencja społeczna formy współpracy lider biznesu agresja językowa książki dla liderów komunikacja międzyludzka ekologia umysłu umiejętność współpracy konflikt-zgoda współpraca wertykalna coaching biznesowy dynamika negocjacji wyznaczanie celu warsztaty dla liderów mlm komunikacja interpersonalna rozwiązywanie konfliktów techniki budowania sturktury MLM lider książki ksiązki mlm trening mlm jak być liderem networking konflikt etniczny lider mlm współpraca i wsparcie business coaching Techniki negocjacji zasady negocjacyjne poradnik, duchowość, rozwój osobisty, coaching relacje kompetencje miękkie współpraca regionalna

Inni Klienci oglądali również

31,49 zł 34,99 zł
Do koszyka

Za nami wszystkimi

Kontynuacja Trylogii Profanum, w której rozwiązują się losy bohaterów powieści Przeciwko bratu oraz Z moich kości. Częstochowie wciąż nie dane jest zaznać spokoju. Mimo skandalu i wcześniejszych zarzutów bi...
26,96 zł 29,95 zł
Do koszyka

Co tu po nas zostanie. Saga część VIII

"Napisana ujmującym, ciepłym językiem saga rodzinna, opowiadająca historię matki i córki wobec burzliwych dziejów Polski XX wieku. Wbrew pułapkom losu tworzą kochającą rodzinę, patrzą na świat z radością życia. Od pierwszych stron ks...
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka

Co nas (nie) zabije

Z tej pozycji dowiesz się, że zabić cię może: taniec, brudne ręce, seks, w zasadzie wszystko…W 1518 roku kobieta zaczęła tańczyć w centrum Strasburga. Po tygodniu dołączyły do niej 34 osoby, po miesiącu kolejne 400. Wszyscy zmarli z ...
26,96 zł 29,95 zł
Do koszyka

Jak mówić, by nas słuchano. Psychologia pozytywnej komunikacji

Znana i ceniona autorka oraz jedna z najciekawszych postaci rynku szkoleniowego, Iwona Majewska-Opiełka, tym razem dzieli się z nami wiedzą na temat skutecznej komunikacji.Autorka w przystępny sposób zgłębia tajniki interesującego sposobu ...
26,91 zł 29,90 zł
Do koszyka

Niechciany gość

Pełen niespodziewanych zwrotów akcji thriller, napisany przez autorkę bestsellerów Para zza ściany i Nieznajoma w domu. W Catskills panuje zima, a Mitchell’s Inn, hotel ukryty wśród górskich la...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

Jak mówić, żeby maluchy nas słuchały

Podręcznik niezbędny dla każdego, kto w domu czy w pracy ma do czynienia z małymi dziećmi, poprzedzony przedmową Adele Faber, jedną z autorek bestsellerowego Jak mówić, żeby dzieci nas słuchały. Jak słuchać, żeby dzieci do nas mówiły, naz...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!