0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Jak rozmawiać z ludźmi, aby unikać pułapek komunikacyjnych i rozwiązywać konflikty?

(eAudiobook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Biznes relacji w systemie: 2/4

  • Druk: Rzeszów, 2016

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Seria / cykl: COACHING RELACJI I BIZNESU

  • Autor: Dr Renata Zarzycka

  • Redakcja naukowa: Akademia Rozwoju Coaching Zycia, Dr Renata Zarzycka

  • Lektor: Dr Renata Zarzycka

  • Wydawca: Akademia Rozwoju Coaching Życia

  • Formaty:
    mp3 (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 35,00 zł
31,50 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Jak rozmawiać z ludźmi, aby unikać pułapek komunikacyjnych i rozwiązywać konflikty?

Umiejętność budowania dobrych, zdrowych relacji to podstawa sukcesu nie tylko w biznesie, lecz przede wszystkim w codziennym życiu. Na tych zagadnieniach skupiają się trzy audiobooki z sektora Coaching Relacji i Biznesu pt. Biznes relacji w systemie MLM. Dowiesz się z nich jak ważna jest uważność na drugiego człowieka, umiejętność słuchania go na cztery sposoby i jaką moc mogą mieć odpowiednio wypowiadane przez Ciebie słowa, aby motywować, wspierać i pobudzać emocje oraz chęć działania od marzenia do realizacji celu, będąc przy tym w procesie zmian. Czy wiesz, dlaczego to takie ważne w network marketingu?

Otóż, Biznes Multi Level Marketing jest biznesem relacji. Oznacza to, że jednym z najważniejszych filarów struktur MLM są ludzie. Stąd umiejętność nastawienia na potrzeby ludzi (członków rodziny, znajomych), w tym klientów i naszych współpracowników, uruchamia mechanizm zamiaru zewnętrznego i otworzenie się na otaczający nas świat, czyli mniej "gadania" a więcej słuchania, aby nastroić się na częstotliwość rozmówcy i zdobyć jego zaufanie, przychylność oraz zbudować zdrowe relacje. Dopiero w kolejnym kroku, może dojść do transakcji, z której nasz klient będzie zadowolony, bez poczucia, że mu coś "wcisnęliśmy".

Co daje Ci ten audiobook?

Z audiobooka dowiesz się jak ważna jest uważność na drugiego człowieka i umiejętność słuchania go, jako obserwator, a także nauczysz się odzwierciedlania, poprzez stosowanie parafrazy. Poznasz pułapki komunikacyjne, które często potrafią zrujnować nasze relacje. Poczujesz, jaką moc mogą mieć odpowiednio wypowiadane przez Ciebie słowa, jaką niosą one ze sobą energię i jakie emocje mogą wywołać, wpływając na decyzje naszego rozmówcy.

Dla kogo jest ten audiobook?

Ta pozycja stanowi poradnik dla osób, które chcą przejąć odpowiedzialność za swoje działanie i swój biznes MLM oraz życie tak, aby nie obwiniać nikogo za swoje porażki i nie czekać na to, że ktoś coś za nas zrobi. O wielu sprawach decydujemy przede wszystkim my sami i o tym, czy pragniemy w życiu zmian na lepsze, czy też nie.
Zawarte tu informacje są dla osób, które pragną uczynić swój biznes możliwie najbardziej dochodowym poprzez budowanie dobrych relacji z współpracownikami i klientami, stając się przy tym indywidualnościami w branży MLM. Indywidualizm oznacza bycie świdomym oraz wolność, a wolność, to branie za siebie pełnej odpowiedzialności, bez użalania się nad sobą i wymówek. Jeśli jesteś już pewien, że chcesz znaleźć się na szczycie, wypracować w sobie magnetyzm osobisty i wyróżniać się oraz stać się szczęśliwym i wolnym od konfliktów człowiekiem, ten audiobook jest właśnie dla Ciebie.

1.    Biznes zdrowych relacji w oparciu o ludzi.
2.    Mistrz i piasek
3.    Kompetencja skutecznego przekonywania.
4.    Czym jest komunikacja interpersonalna?
5.    Błędna interpretacja reguły 7- 38- 55%
6.    Czy wiesz, na czym koncentrowali się badacze przekazu "7-38-55"?
7.    Wiarygodność komunikatu wpływa na siłę perswazji.
8.    Wiarygodność przekazu a zaufanie.
9.    Budowanie relacji to nawiązywanie kontaktu emocjonalnego.
10.    Umiejętnie zarządzaj emocjami.
11.    Bariery komunikacyjne jako pułapki blokujące zdrowe relacje w biznesie MLM.
12.    Uważne słuchanie i umiejętność odzwierciedlanie kluczem do dobrych relacji!
13.    Usłysz samego siebie.

Inni Klienci oglądali również

49,41 zł 54,90 zł
Do koszyka

Oprogramowanie szyte na miarę. Jak rozmawiać z klientem, który nie wie, czego chce. Wydanie II rozszerzone

Przy tworzeniu projektów informatycznych ludzie muszą umieć się dogadać. Brak wspólnej wizji, świadomości istnienia innych perspektyw czy zrozumienia potrzeb pomiędzy współpracującymi stronami zawsze prowadzi do porażki. Tym bardzi...
24,28 zł 26,98 zł
Do koszyka

Odejść czy pozostać w związku partnerskim? Konflikty w relacjach międzyludzkich i skuteczne sposoby ich rozwiązywania

Jak poradzić sobie po rozstaniu? Wyciągnij wnioski z nieudanego związku i rozpocznij "nowe życie" bez obwiniania się o przeszłość.Celem jest porozumienie, ugoda, spokój i szczęście teraz, i w przyszłości.Ten aud...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka

Potęga ulotnych słów. Komunikacyjny fenomen Zełenskiego

Gdy 12 września 2022 r. rosyjskie rakiety uderzyły w infrastrukturę energetyczną wschodniej Ukrainy, Zełenski zwrócił się do Rosjan: „Bez gazu czy bez was? Bez was!Bez światła czy bez was? Bez was!...
44,91 zł 49,90 zł
Do koszyka

Mówmy do siebie jak ludzie. Komunikacyjny detoks

Komunikacja (nie)toksycznaNikt nie żyje w społecznej próżni. W każdym razie nikt nie powinien w niej żyć. Człowiek to istota społeczna, która do zdrowego, pełnego, szczęśliwego funkcjonowania potrzebuje innych ludz...
40,41 zł 44,90 zł
Do koszyka

KONFLIKT, SZACUNEK, ZGODA. Porozumienie bez Przemocy w praktyce biznesowej

Bez przemocy - czyli jak?By zrozumieć założenia Porozumienia bez Przemocy, trzeba po pierwsze wyjaśnić, na czym ono bazuje i jak rozumie dwa kluczowe dla siebie pojęcia. Są to empatia, definiowana jako pełna skupienia obecność, ...
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka

Jak rozmawiać z furiatami

Co więc można zrobić? Jak rozmawiać z kimś, kto sam się nie kontroluje? Co zrobić ze współmałżonkiem, który wrzeszczy, nastolatkiem, który trzaska drzwiami i zamyka się w pokoju, szefem, który cię upokarza, albo mądralą, kt&...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!