0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Innowacje w zarządzaniu

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2016

  • Autor: Regina Lenart-Gansiniec

  • Wydawca: CeDeWu

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 98,00 zł
88,20 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Innowacje w zarządzaniu

Publikacja stanowi odzwierciedlenie tendencji dostrzeganych zarówno w nauce, jak i praktyce gospodarczej. Polegają one na tym, że organizacje nakierowane są na stałe poszukiwanie nowych źródeł przewagi konkurencyjnej. Powstanie tej książki wynika z przekonania jej autorów o służebnej roli innowacji w budowaniu konkurencyjności oraz przewagi konkurencyjnej organizacji. Autorzy poszczególnych artykułów wskazują, że innowacje mogą być stosowane we wszystkich aspektach życia gospodarczego, począwszy od marketingu, projektowania, po jakość, badania i rozwój, kończąc na szkoleniach, finansach czy logistyce. Pełnią one nie tylko funkcje w kształtowaniu rozwoju społeczno-gospodarczego miast i regionów, ale przede wszystkim w zarządzaniu organizacjami publicznymi.

Najważniejsze obszary tematyczne to:
- innowacja - istota i pojęcie, uwarunkowania,
- instrumentarium innowacji - społeczna odpowiedzialność biznesu, ICT, CRM, Big Data, marketing, controlling,
- innowacje w sektorze publicznym - innowacje w sektorze edukacji, związkach metropolitarnych, samorządzie terytorialnym,
- innowacje i zarządzanie zasobami ludzkimi - znaczenie kapitału ludzkiego w tworzeniu innowacji.

Autorami są młodzi adepci nauki z kilkudziesięciu ośrodków akademickich w Polsce.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7941-361-4
  • ISBN druku: 978-83-7556-877-6
  • EAN: 9788375568776
  • Liczba stron: 372
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

 

Wstęp

Część I

Innowacje – teoria i praktyka

Rozdział 1

W kierunku innowacyjności. Istota strategii innowacji – Edyta Maria Pieniacka

Rozdział 2

Innowacyjność jako główne narzędzie budowy przewagi konkurencyjnej przedsiębiorstwa – z perspektywy pokolenia Y – Natalia Malik, Mateusz Niemczyk

Rozdział 3

Skuteczne zarządzanie procesem innowacyjnym w przedsiębiorstwie – propozycja usprawnień – Zofia Gródek-Szostak

Rozdział 4

Wiedza jako zasób kluczowy dla rozwoju ekoinnowacji w polskich firmach-dostawcach technologii środowiskowych – Magdalena Marczewska

Rozdział 5

Internacjonalizacja klastrów jako innowacyjna metoda rozwoju przedsiębiorstw i regionów – Sylwia Gębicz, Magdalena Konwa

Rozdział 6

Start-up jako innowacyjna forma biznesu – przykłady wybranych przedsięwzięć – Aleksandra Grzesik

Część II

Innowacje – narzędzia i wsparcie

Rozdział 7

Polish Entrepreneurs’ Shift to CSR Governance Innovation – Maria Halemba

Rozdział 8

Społeczna odpowiedzialność biznesu jako narzędzie budowania wizerunku pracodawcy – Magdalena Kaczyńska, Klaudia Kałuziak, Agnieszka Wojciechowska

Rozdział 9

Społeczna odpowiedzialność jako innowacja w turystyce – Konrad Suchecki

Rozdział 10

Zastosowanie analizy big data w procesie podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstw – Alicja Choma

Rozdział 11

Rola internetu w innowacjach marketingowych – Liwia Delińska

Rozdział 12

Rola marketingu we współczesnej organizacji – Magdalena Murzyn

Rozdział 13

Trendy w marketingu społecznie zaangażowanym – Anita Tkocz

Rozdział 14

CRM jako kluczowy aspekt zarządzania współczesnym przedsiębiorstwem – Beata Mitura, Magdalena Kostyra

Rozdział 15

Korzyści wynikające z zastosowania narzędzi informatycznych w controllingu – Katarzyna Wojdyła

Rozdział 16

Model Lean LPPO jako odpowiedź na główne bariery wdrożenia Lean Manufacturing – Maciej Pieńkowski

Część III

Innowacje – zarządzanie publiczne

Rozdział 17

Specyfika innowacji pedagogicznych w placówkach oświatowych – Aleksandra Dudzik

Rozdział 18

Wspieranie innowacyjności przez samorząd terytorialny a związek metropolitarny – Piotr Feczko

Rozdział 19

Budowanie potencjału innowacyjnego firm Dolnego Śląska z wykorzystaniem dotacji unijnych w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Dolnośląskiego 2007-2013 – Marta Wysogląd

Rozdział 20

Problemy w procesie wprowadzania innowacji – na przykładach z życia zawodowego osób zarządzających instytucjami publicznymi –Natalia Wilk

Część IV

Innowacje – innowacje – kapitał ludzki

Rozdział 21

Koncepcje cech przywódczych w kontekście innowacyjnego zarządzania organizacją – Ligia Jankowska

Rozdział 22

Profil menedżera publicznego w opinii studentów Wydziału Zarządzania Wyższej Szkoły Oficerskiej Wojsk Lądowych imienia generała Tadeusza Kościuszki we Wrocławiu – Mateusz Czuryło, Aleksandra Rzepecka, Remigiusz Trybus

Rozdział 23

Proces innowacji w aspekcie relacji płci na przykładzie badań prowadzonych w ramach projektu „InnoGend” – Ewelina Góral

Rozdział 24

Zarządzanie zaangażowaniem w pracę jako element zarządzania innowacją – Konrad Kulikowski

Rozdział 25

Rozwój kompetencji, a wiek pracowników – wnioski z badania pilotażowego – Wojciech Wychowaniec

Rozdział 26

Nowoczesne systemy motywacyjne stosowane przez firmy z sektora małych i średnich przedsiębiorstw oraz ich wpływ na przywiązanie pracowników – Adrian Abramek, Damian Bujnik

Rozdział 27

Motywacja pracowników instytucji publicznej do podwyższania swoich kwalifikacji zawodowych na przykładzie wiejskiego urzędu gminy X – Karolina Piwowarczyk

Rozdział 28

Typologia mobbingu – Wiktoria Wajda

Rozdział 29

Staże jako skuteczne narzędzie rynku pracy – Ewelina Hadała

Spis tabel

Spis rysunków

Spis wykresów

 

Wykaz autorów

 

Inni Klienci oglądali również

38,70 zł 43,00 zł
Do koszyka

Media społecznościowe w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw

Badania nad wykorzystaniem mediów społecznościowych w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw, w dzieleniu się wiedzą wciąż znajdują się na wczesnym etapie rozwoju. Obecna literatura oferuje niewiele wskazówek dotyczących skutecznego zastosow...
14,40 zł 16,00 zł
Do koszyka

Kreatywność językowa w ekonomii i zarządzaniu

Autorzy w niniejszej monografii podjęli próbę zbadania przejawów kreatywności (i w opozycji do niej – rutyny) językowej w wybranych obszarach praktyki gospodarczej oraz teorii odnoszącej się do nauk ekonomicznych (ekonomii i zarządz...
74,70 zł 83,00 zł
Do koszyka

Bariery w zarządzaniu międzykulturowym. Perspektywa filii zagranicznych korporacji transnarodowych

W warunkach ekspansji biznesu międzynarodowego i wzrostu liczby filii zagranicznych, w których zachodzą interakcje międzykulturowe, istnieje potrzeba rozwoju wiedzy i prowadzenia badań w zakresie zarządzania tymi interakcjami. Dyscyplina zarządz...
3,06 zł 3,40 zł
Do koszyka

Wartość płynności w bieżącym zarządzaniu finansami. Rozdział 4. Pomiar poziomu płynności w przedsiębiorstwie

Jednym z wielu obszarów zarządzania przedsiębiorstwem, jest zarządzanie finansami przedsiębiorstwa. Jest to dość specyficzna sfera zarządzania zasobami. Źródłami tych zasobów i strumieniami generowanymi przez przedsiębiorstwo. Od j...
106,20 zł 118,00 zł
Do koszyka

Innowacje w ochronie zdrowia. Aspekty prawne, ekonomiczne i organizacyjne

W książce przybliżono zmiany i procesy zachodzące w ochronie zdrowia z uwzględnieniem innowacji technologicznych, które będą odgrywać coraz większą rolę. Publikacja składa się z dwóch części:prawnej, przedstawiającej i...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka

Myślenie systemowe w zarządzaniu organizacjami

W książce podjęto prośbę scharakteryzowania najważniejszych podejść metodologicznych do badania i rozwiązywania problemów tworzących trudne sytuacje decyzyjne, w których znajdują się menedżerowie zarządzający współczesnymi organiza...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!