0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 15 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Cyfryzacja w działaniach na rzecz efektywności energetycznej w firmach sektora MŚP - Anna Pamuła

Cyfryzacja w działaniach na rzecz efektywności energetycznej w firmach sektora MŚP

Autor: Anna Pamuła
Transformacja cyfrowa to kierunek, który zmienia nie tylko biznesowy sposób funkcjonowania, ale ma wpływ na wzrost efektywności energetycznej w organizacjach.W monografii zawart...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wycena europejskich opcji kupna w modelach rynku z czasem dyskretnym - Emilia Fraszka-Sobczyk

Wycena europejskich opcji kupna w modelach rynku z czasem dyskretnym

Uogólnienia formuły Blacka-Scholesa

Monografia poświęcona jest wycenie europejskich opcji kupna na akcje w uogólnionych modelach Coxa-Rossa-Rubinsteina (CRR). Poza wykładem dotyczącym klasycznego modelu CRR oraz modelu Blacka-...
19,76 zł 21,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Kształtowanie relacji pomiędzy pracodawcą a byłymi pracownikami - Anna Krasnova

Kształtowanie relacji pomiędzy pracodawcą a byłymi pracownikami

Autor: Anna Krasnova
Autorka podejmuje rzadko tak szczegółowo omawianą w ramach zarządzania zasobami ludzkimi problematykę, jaką jest utrzymywanie relacji organizacji z pracownikami, którzy już w firmie n...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zależność gospodarki Ukrainy od stanu relacji energetycznych z Federacją Rosyjską - Tomasz Motowidlak

Zależność gospodarki Ukrainy od stanu relacji energetycznych z Federacją Rosyjską

Książka jest poświęcona relacjom energetycznym między Ukrainą i Federacją Rosyjską, które potraktowano jako jedną z istotnych determinant funkcjonowania gospodarki Ukrainy. Stan tych relacji...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Projekty offshoringowe w usługach biznesowych - Monika Wodnicka

Projekty offshoringowe w usługach biznesowych

Pozycja Polski

Rosnąca pozycja usług we współczesnej gospodarce jest faktem bezspornym. Mamy do czynienia z procesem serwicyzacji gospodarek. Wzrasta więc udział usług w rozumieniu trójsektorowego p...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Bezpieczeństwo ekonomiczne a przestępstwa gospodarcze - Natasza Duraj

Bezpieczeństwo ekonomiczne a przestępstwa gospodarcze

Analiza uwarunkowań prawno-organizacyjnych na przykładzie Federacji Rosyjskiej

Autor: Natasza Duraj
Monografia poświęcona jest aktualnej i szerokiej problematyce dotyczącej unormowań prawno-organizacyjnych przestępstw w sferze gospodarki w Federacji Rosyjskiej w aspekcie kształtowania bezpieczeńs...
19,31 zł 21,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Pasażerski transport lotniczy w Unii Europejskiej - Renata Pisarek-Bartoszewska

Pasażerski transport lotniczy w Unii Europejskiej

Wyzwania rynkowe

Publikacja przenosi czytelnika w fascynujący świat współczesnego lotnictwa cywilnego. Stanowi cenną lekturę dla ekonomistów, naukowców, ekspertów i pracowników se...
19,31 zł 21,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie kontraktem psychologicznym w polskiej kulturze organizacyjnej - Anna Rogozińska-Pawełczyk

Zarządzanie kontraktem psychologicznym w polskiej kulturze organizacyjnej

Monografia stanowi wkład w uporządkowanie i poszerzenie wiedzy w obszarze pojęcia kontraktu psychologicznego oraz zarządzania tym kontraktem w organizacjach. Zaprezentowane wyniki badań to pierwszy...
19,31 zł 21,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Internetowe narzędzia rozwoju zasobów ludzkich organizacji - Paweł Łuczak

Internetowe narzędzia rozwoju zasobów ludzkich organizacji

Internetowe narzędzia rozwoju zasobów ludzkich z roku na rok zyskują znaczenie. Stają się łatwiejsze i bardziej intuicyjne w użytkowaniu, są przyjazne dla uczących się i nauczających, pozwal...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Inwestorzy instytucjonalni w nadzorze korporacyjnym nad spółkami publicznymi w Polsce - Agnieszka Czajkowska

Inwestorzy instytucjonalni w nadzorze korporacyjnym nad spółkami publicznymi w Polsce

Corporate governance stanowi istotny nurt ekonomii instytucjonalnej, która ma na celu podniesienie efektywności przedsiębiorstw i pozyskanie zaufania inwestorów. W wyniku zmian w stru...
19,31 zł 21,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Model oczekiwanych strat kredytowych w sprawozdawczości finansowej - Maciej Frendzel

Model oczekiwanych strat kredytowych w sprawozdawczości finansowej

Koncepcja i zastosowanie

Międzynarodowy Standard Sprawozdawczości Finansowej 9 „Instrumenty finansowe” wprowadził nowy model określania odpisów aktualizujących wartość aktywów oraz ujmowania rezer...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury - Wioletta Krawiec

Zarządzanie wartością dla klienta a marketing doświadczeń w instytucjach kultury

Działania współczesnego teatru i filharmonii

Monografia ma charakter teoretyczno-empiryczny. Dotyczy koncepcji zarządzania wartością dla klienta, która została ukazana przez pryzmat marketingu doświadczeń w działaniach instytucji kultu...
17,96 zł 19,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw

Marketing międzynarodowy - wyzwania dla przedsiębiorstw

Studia przypadków i zadania

Prezentowany zbiór studiów przypadku oraz zadań, przygotowany przez pracowników Katedry Marketingu Międzynarodowego Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu, ma na celu pró...
10,80 zł 12,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Instrumenty współczesnej polityki pieniężnej - Marcin Wiśniewski

Instrumenty współczesnej polityki pieniężnej

Biorąc pod uwagę wieloaspektowość zmian dotyczących polityki pieniężnej prowadzonej przez Narodowy Bank Polski po 1989 roku, w niniejszej publikacji zdecydowano się skupić głównie na instrum...
13,50 zł 15,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 15 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20