0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 244 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Koncepcje i tendencje rozwoju zawodu specjalisty rachunkowości zarządczej - Ewelina Zarzycka

Koncepcje i tendencje rozwoju zawodu specjalisty rachunkowości zarządczej

Wymiar krajowy i międzynarodowy

W warunkach globalnej gospodarki rachunkowość zarządcza, generująca informacje niezbędne do podejmowania decyzji strategicznych oraz operacyjnego zarządzania przedsiębiorstwem, nabiera coraz większ...
26,96 zł 29,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
System zintegrowanego planowania rozwoju w warunkach polskich. Założenia – zasady kierunkowe – koncepcja - Dominik Drzazga

System zintegrowanego planowania rozwoju w warunkach polskich. Założenia – zasady kierunkowe – koncepcja

Założenia – zasady kierunkowe – koncepcja

W polskiej literaturze naukowej brakuje kompleksowego opracowania eksperckiego poświęconego systemowemu ujęciu zagadnień integracji planowania. Książki o tematyce planowania przestrzennego i planow...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Liderki gospodarki społecznej. Studia przypadków - Janusz Reichel

Liderki gospodarki społecznej. Studia przypadków

W książce zostały przedstawione wyniki badań autora oparte na wywiadach z liderkami prowadzącymi podmioty gospodarki społecznej. Rozmowy koncentrowały się na poznaniu opinii kobiet zarządzających p...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Transparentność dokonań uczelni wyższej - Jacek Kalinowski

Transparentność dokonań uczelni wyższej

Perspektywa zewnętrznych interesariuszy

Celem głównym monografii jest identyfikacja poziomu transparentności dokonań polskich uniwersytetów z perspektywy zewnętrznych interesariuszy – w wymiarze finansowym i niefinans...
26,96 zł 29,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Wybrane metody ilościowe w finansach - Dorota Witkowska

Wybrane metody ilościowe w finansach

W monografii przedstawiono wiele zagadnień związanych z prowadzeniem analiz finansowych za pomocą metod ilościowych. Walorem opracowania jest omówienie problemów, z jakimi spotykają s...
26,96 zł 29,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Prognozowanie upadłości przedsiębiorstw - Paweł Kopczyński

Prognozowanie upadłości przedsiębiorstw

Firma, która chce utrzymać się na rynku, powinna analizować swoją sytuację finansową w celu identyfikacji pojawiających się problemów i jak najszybszego ich rozwiązywania. Znajomość m...
26,96 zł 29,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Controlling działań marketingowych - Wojciech Grzegorczyk

Controlling działań marketingowych

Pojęcie, narzędzia, etapy

Prawidłowo przygotowana i realizowana strategia marketingowa powinna zapewniać przedsiębiorstwu obronę przed konkurencją oraz mocną pozycję na rynku. Podczas i po zakończeniu jej wdrażania konieczn...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość Łodzi

Przeszłość, teraźniejszość i przyszłość Łodzi

Tom 2. Przestrzeń miasta przemysłowego. Zbiór studiów z okazji 200 lat Łodzi przemysłowej

W roku 2020 Łódź obchodziła dwusetlecie swojej historii przemysłowej. Jubileusz ten stał się podstawą do zorganizowania debaty naukowej nad historią przemysłową i przyszłością naszego miasta...
26,96 zł 29,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Internacjonalizacja przedsiębiorstw a procesy innowacyjne w globalnej gospodarce - Jerzy Różański

Internacjonalizacja przedsiębiorstw a procesy innowacyjne w globalnej gospodarce

Autorzy monografii koncentrują się na problematyce niezbyt często podejmowanej zarówno przez badaczy polskich, jak i obcojęzycznych, a mianowicie na wzajemnych związkach występujących między...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Influencer Marketing - Anna Łaszkiewicz

Influencer Marketing

Potencjał cyfrowych twórców w kształtowaniu relacji konsumentów z markami

Z powodu rosnącego za interesowania influencer marketingiem i rolą influencerów w budowani u relacji między markami a ich odbiorcami umiejętność oceny potencjału cyfrowych i wirtualnych tw&o...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Leksykon zintegrowanego planowania rozwoju

Leksykon zintegrowanego planowania rozwoju

Konieczność zintegrowanego podejścia do współczesnej polityki rozwoju narzuca potrzebę wprowadzenia do języka naukowego i praktyki planistycznej nowych pojęć, pozostających dotychczas poza b...
34,11 zł 37,90 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Narodowe kultury biznesowe i korporacyjne Polski i Ukrainy - Beata Glinkowska-Krauze

Narodowe kultury biznesowe i korporacyjne Polski i Ukrainy

Czynniki doskonalenia i integracja międzynarodowa

Znaczna część monografii została opracowana w kontekście realizacji przez autorów złożonego projektu badawczego o temacie: „Narodowe kultury biznesowe Polski i Ukrainy: doskonalenie na...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dostawca w procesie rozwoju produktu - Grażyna Kędzia

Dostawca w procesie rozwoju produktu

W publikacji w sposób kompleksowy zaprezentowano problematykę angażowania dostawców w rozwój produktów (Supplier involvement in product development, SIPD). Zawarte w nie...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Pomiar i komunikowanie wartości ekonomicznej operacyjnego majątku trwałego w systemie rachunkowości - Marcin Michalak

Pomiar i komunikowanie wartości ekonomicznej operacyjnego majątku trwałego w systemie rachunkowości

Ujęcie teoretyczne, studia przypadków, model

W niniejszej monografii objaśniono istotę i znaczenie miernika wyceny w postaci „wartości ekonomicznej” na tle procesu strategicznego zarządzania wartością przedsiębiorstwa w sferze inw...
20,21 zł 22,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Elastyczność mikro i małych przedsiębiorstw w kontekście finansowania zewnętrznego - Edward Stawasz

Elastyczność mikro i małych przedsiębiorstw w kontekście finansowania zewnętrznego

Tematem przewodnim monografii jest elastyczność mikro i małych polskich przedsiębiorstw opisana z punktu widzenia jej relacji z finansowaniem zewnętrznym z udziałem środków publicznych. Rozw...
20,21 zł 22,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zrównoważony rozwój w kontekście współczesnych zmian społeczno-gospodarczych

Zrównoważony rozwój w kontekście współczesnych zmian społeczno-gospodarczych

Celem przedstawionej monografii jest konfrontacja wpływu zachodzących procesów społecznych oraz gospodarczych na zrównoważony rozwój, dokonana z perspektywy towarzyszącego zmia...
35,10 zł 39,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zrównoważona konsumpcja w polskich gospodarstwach domowych – postawy, zachowania, determinanty

Zrównoważona konsumpcja w polskich gospodarstwach domowych – postawy, zachowania, determinanty

Redaktor: Sławomir Smyczek
W monografii autorzy podejmują istotny, choć mało rozpoznany temat we współczesnej gospodarce i nauce, jakim jest zrównoważona konsumpcja w gospodarstwach domowych. Rozważania oscyluj...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw – ujęcie systemowe - Anna Doś

Czynniki społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw – ujęcie systemowe

Autor: Anna Doś
Niniejsza monografia stanowi odpowiedź na brak wiedzy w obszarze czynników CSR oraz systemowych zależności pomiędzy nimi. Prezentuje identyfikację czynników CSR w nurtach ekonomii neo...
36,00 zł 40,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

Redaktor: Kamila Szymańska
Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację...
20,21 zł 22,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Miasto inteligentne. Nowe idee, mechanizmy rozwoju, governance - Artur Ochojski

Miasto inteligentne. Nowe idee, mechanizmy rozwoju, governance

Podstawowym zamysłem niniejszej publikacji dotyczącej smart city jest analiza specyfiki procesów ekonomicznych i społecznych współczesnych miast, zachodzących w warunkach przełomu tec...
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 244 pozycje
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20