0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Łódź, 2022

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Redakcja naukowa: Kamila Szymańska

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 22,45 zł
20,21 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

The Best Practice of Marketing Management in Polish and International Enterprises

Książka stanowi prezentację teoretycznych założeń dobrych i najlepszych praktyk zarządzania marketingowego oraz przykładów ich implementacji w biznesie. Dobrane przykłady stanowią ilustrację aktualnych wyzwań, jakie stoją przed organizacjami polskimi i międzynarodowymi , a także odpowiedzi organizacji for profit i non profit, które mogą stanowić wzór do naśladowania dla innych podmiotów. Publikacja stanowi kontynuację podręcznika wydanego pod redakcją Grażyny Golik-Góreckiej pod tytułem Mariaż nauki z praktyką. Najlepsze praktyki zarządzania marketingowego w polskich i międzynarodowych przedsiębiorstwach. Studia przypadków (Wyd. UŁ, Łódź 2020). Niniejszy podręcznik powstał dzięki współpracy pracowników naukowych z Katedry Marketingu na Wydziale Zarządzania Uniwersytetu Łódzkiego, praktyków biznesu oraz byłych już studentów programów Erasmus i Mobility, którzy uczestniczyli w warsztatach „Marketing Management in Practice” na Wydziale Zarządzania UŁ.
*
Publikacja zawiera ciekawe studia wielu przypadków z różnych obszarów społecznych oraz gospodarczych. Analizy te są atrakcyjne z wielu powodów – metodycznych, poznawczych, a także są ważnymi ilustracjami procesów, które można wykorzystać w dydaktyce. Prezentowane przypadki mają też wartość pragmatyczną – mogą służyć praktykom prowadzącym różnorodne przedsiębiorstwa.
Z recenzji Jacka Otto

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Kamila Szymańska
  • Język wydania: angielski
  • ISBN: 978-83-8220-843-6
  • ISBN druku: 978-83-8220-842-9
  • Liczba stron: 150
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Introduction	7

Grażyna Golik-Górecka – The Concept and Essence, Analysis and Standards of Good and Best Practices / Pojęcie i istota, analizy i standardy dobrych i najlepszych praktyk	9
Wojciech Grzegorczyk – Analysis of Marketing Activities of a Trading Company – Nochem Sp. z o.o / Analiza działań marketingowych firmy handlowej – Nochem Sp. z o.o.	19
Emilian Gwiaździński, Aron-Axel Wadlewski – A Loyalty Program in the Area of Digital Transformation Based on the Example of the Costa Coffee Brand / Programy lojalnościowe w erze transformacji cyfrowej na przykładzie marki Costa Coffee	27
Wioletta Krawiec – Forms and Methods of Internationalization of Enterprises – The Case Study of Polish Manufacturer of Household Furniture / Formy i metody internacjonalizacji przedsiębiorstw: studium przypadku polskiego producenta mebli domowych	39
Aneta Olejniczak – Evidence of Effectiveness of Viral Marketing Based on Case Studies / Dowody skuteczności marketingu wirusowego na podstawie studiów przypadków	51
Anna Sibińska – Exploring Business Model Innovation Process: Evidences from a Czech Virtual Reality Start-up / Proces innowacji modelu biznesowego: studium przypadku czeskiego startupu działającego w sektorze wirtualnej rzeczywistości	67
Kamila Szymańska – Using of Portfolio Brand Strategy – The Case Study of Łódzki Dom Kultury / Wykorzystanie strategii portfolio marek – przykład Łódzkiego Domu Kultury	79
Jacek Dąbrowski – Use of Digital Marketing Tools in Companies from the Financial Sector in the Era of COVID-19 Pandemic / Wykorzystanie narzędzi marketingu cyfrowego w firmach z sektora finansowego w dobie pandemii COVID-19	91
Wioletta Fabicka – CSR as an Element of a Marketing Strategy – The Example of IKEA / CSR jako element strategii marketingowej na przykładzie IKEA	101
Małgorzata Michałus – Business Relations and Networking as One of the Best Marketing Practices / Relacje biznesowe i networking jako jedna z najlepszych praktyk marketingowych	117
Oliwia Skonieczka – Discounts and Rebates / Zniżki i rabaty	125
Maimoona Selinah Mabena, Geraldine Tatiana Diaz Riaño – Building Brand Image among Modern Individual Customers – Case Study of Starbucks Corporation / Budowanie wizerunku marki wśród współczesnych konsumentów indywidualnych – studium przypadku Starbucks Corporation	139

List of charts, tables and figures	149

Inni Klienci oglądali również

36,00 zł 40,00 zł
Do koszyka

THE DEVELOPMENT OF WORD RECOGNITION IN READING IN LOWER PRIMARY POLISH LEARNERS OF ENGLISH

Niniejsza praca poświęcona została zbadaniu stopnia rozwoju umiejętności rozpoznawania wyrazów w języku angielskim przez polskich uczniów pierwszej klasy szkoły podstawowej. Szczególnej analizie poddano zmiany dotyczące następujący...
65,80 zł 94,00 zł
Do koszyka

New media in the marketing communication of enterprises in the international market

The book addresses the use of new media in communication in foreign markets. It describes the latest marketing strategies which were created due to the widespread access to the Internet, the development of technology and new media, such as social media...
16,20 zł 18,00 zł
Do koszyka

Public Relations i marketing w sektorze publicznym

Niniejsza książka jest próbą refleksji nad problematykąmarketingu i public relations organizacji zaliczanych do szerokorozumianego sektora publicznego. Przynosi Czytelnikowi studiai szkice, których autorzy opisują wyzwan...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka

Marketing w erze technologii cyfrowych

Publikacja stanowi spektrum trendów i rozwiązań związanych z technologiami cyfrowymi, które będą miały istotne znaczenie dla procesu ewolucji marketingu w najbliższych latach. To interdyscyplinarna publikacja wieloautorska, prezentująca d...
18,17 zł 20,19 zł
Do koszyka

Practical Conversations in Polish

Practical Conversations in Polish are designed for people who pay special attention to the practical aspect of the language. They are perfect for all those who plan to travel to a Polish speaking country and urgently need specific vocabulary. The conve...
23,40 zł 26,00 zł
Do koszyka

Treatment of Prisoners – International and Polish Perspective

List of Abbreviations / 7Introduction / 9Chapter 1. Deprivation of liberty in the context of criminal justice system / 171.1. General remarks / 171.2. Deprivation of liberty – its nature and aims / 231.3. Class...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!