0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Dostawca w procesie rozwoju produktu

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Łódź, 2022

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Grażyna Kędzia

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 24,95 zł
22,46 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Dostawca w procesie rozwoju produktu

W publikacji w sposób kompleksowy zaprezentowano problematykę angażowania dostawców w rozwój produktów (Supplier involvement in product development, SIPD). Zawarte w niej rozważania opierają się na rezultatach systematycznego przeglądu światowej literatury przedmiotu oraz na wynikach autorskich badań ilościowych i jakościowych. Opracowanie łączy zagadnienie SIPD ze współczesną potrzebą konfigurowania odpornych na zakłócenia łańcuchów dostaw, a także z wyzwaniami zrównoważonego rozwoju i gospodarki o obiegu zamkniętym.
*
Monografia ma przede wszystkim niezaprzeczalny walor naukowy, ale jako pozycja odnosząca się wprost do praktyki biznesu oraz przedstawiająca poprzez wyniki badań empirycznych wycinek rzeczywistości gospodarczej posiada również walor utylitarny.
prof. dr hab. Maciej Szymczak
Książka stanowi nowość na rynku polskim. Do tej pory nie pojawiła się publikacja, która w takim zakresie odnosiłaby się do problematyki dostawcy i jego roli w procesie rozwoju produktu.
dr hab. Blanka Tundys, prof. US

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • ISBN: 978-83-8220-965-5
  • ISBN druku: 978-83-8220-964-8
  • Liczba stron: 280
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wykaz skrótów	7

Wstęp	11

Rozdział 1. Wprowadzenie do zagadnienia rozwoju produktów we współpracy z dostawcami	15
1.1.	Produkt i proces jego rozwoju	15
1.2.	Rozwój produktu w łańcuchu dostaw	37
1.3.	Współczesne kierunki projektowania produktów	57

Rozdział 2. Systematyczny przegląd literatury z zakresu włączania dostawców w rozwój produktów	73
2.1.	Zastosowanie metody systematycznego przeglądu literatury przedmiotu	73
2.2.	Rezultaty systematycznego przeglądu literatury przedmiotu	81
2.2.1.	Istota i sposób włączania dostawców w rozwój produktów	82
2.2.2.	Atrybuty produktu a włączanie dostawców w rozwój produktów	91
2.2.3.	Wybór i ocena dostawców	96
2.2.4.	Modele portfolio dostawca–nabywca w obszarze rozwijania produktów	106
2.2.5.	Cechy relacji dostawca–nabywca	122
2.2.6.	Integracja funkcjonalna w procesie rozwijania produktów	126
2.2.7.	Teorie wykorzystywane w dotychczasowych badaniach	141
2.2.8.	Synteza uwarunkowań włączania dostawców w rozwój produktów	144
2.3.	Podsumowanie systematycznego przeglądu literatury przedmiotu	160
2.3.1.	Włączanie dostawców w rozwój produktów a zagadnienie negatywnego wpływu produktów na środowisko przyrodnicze	161
2.3.2.	Włączanie dostawców w rozwój produktów a dokonania dostawców	162
2.3.3.	Równoległe angażowanie dostawców drugiego szczebla oraz innych ogniw łańcucha dostaw	162
2.3.4.	Włączanie dostawców w rozwój produktów a strategia zarządzania łańcuchem dostaw	163
2.3.5.	Włączanie dostawców w rozwój produktów, ryzyko i konfigurowanie odpornego na zakłócenia łańcucha dostaw	164
2.3.6.	Włączanie dostawców w rozwój produktów a technologie informacyjno-komunikacyjne oraz Przemysł 4.0	165
2.3.7.	Włączanie dostawców w rozwój produktów a ekonomia współdzielenia	166
2.3.8.	Włączanie dostawców w rozwój produktów a kapitał relacyjny	166

Rozdział 3. Współpraca przedsiębiorstw z dostawcami w procesie rozwoju produktów w Polsce	169
3.1.	Metodyka badania	169
3.2.	Włączanie dostawców w obszar rozwijania produktów – wyniki badania ankietowego	172
3.3.	Podsumowanie wyników badania ankietowego – dyskusja i wnioski	194

Rozdział 4. Przykłady współpracy z dostawcami w świetle procesu NPD oraz etapów cyklu życia produktu	205
4.1.	Metodyka badania	205
4.2.	Studium przypadku 1 – etap pozyskiwania surowców	210
4.3.	Studium przypadku 2 – etap projektowania	212
4.4.	Studium przypadku 3 – etap produkcji 	216
4.5.	Studium przypadku 4 – etap dystrybucji	221
4.6.	Studium przypadku 5 – etap użytkowania	224
4.7.	Studium przypadku 6 – etap utylizacji	227

Zakończenie	231

Załącznik 1. Kwestionariusz ankiety	237
Załącznik 2. Kwestionariusz wywiadu	247

Bibliografia	249

Spis rysunków	275

Spis tabel	277

Inni Klienci oglądali również

21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka

Procesy geologiczne w strefie brzegowej morza

Monografia obejmuje dziesięć rozdziałów, z czego pierwszy jest przypomnieniem sylwetki i życia profesor Haliny Piekarek-Jankowskiej oraz wspomnieniem jej wielkich dokonań na płaszczyźnie naukowej, organizacyjnej oraz dydaktycznej. D...
3,83 zł 4,26 zł
Do koszyka

Konsolidacja a efektywność banków w Polsce. Rozdział 4. PRZEBIEG PROCESU KONSOLIDACJI W WYBRANYCH KRAJACH

Kwestia połączeń i fuzji przedsiębiorstw bankowych dążących do poprawy konkurencyjności należała do najważniejszych problemów bankowości polskiej w latach 1990. i z pewnością nadal stanowić będzie integralny element przemian strukturalnych sekto...
30,24 zł 33,60 zł
Do koszyka

Innowacje i przedsiębiorczość w procesie podnoszenia konkurencyjności przedsiębiorstw

Wśród licznych kategorii pojęciowych współtworzących współczesną wiedzę w dziedzinie ekonomii i zarządzania niewątpliwie poczesne miejsce zajmu¬ją, ściśle związane z sobą, przedsiębiorczość i innowacyjność. W teorii wysoką rang...
26,10 zł 29,00 zł
Do koszyka

Rynek usług zagospodarowujących czas wolny – diagnoza i perspektywy rozwoju

Przeprowadzone na potrzeby pracy badania z wykorzystaniem wtórnych i pierwotnych źródeł informacji poszerzają wiedzę dotyczącą rynku usług zagospodarowujących czas wolny w Polsce oraz wskazują perspektywy jego rozwoju do roku 2025.
4,50 zł 5,00 zł
Do koszyka

Stan realizacji i perspektywy rozwoju e-administracji w Polsce

Niniejsze opracowanie składa się z siedmiu rozdziałów. Rozdział pierwszy poświęcono istocie społeczeństwa informacyjnego. W rozdziale drugim podjęto próbę identyfikacji e-Administracji. Trzeci rozdział dotyczy oceny obecnego stanu rozwoju...
22,68 zł 25,20 zł
Do koszyka

Unijna polityka współpracy na rzecz rozwoju

Celem monografii było uzyskanie odpowiedzi na pytanie, na ile unijne regulacje prawne, przyjęte w prawie pierwotnym i wtórnym (w tym dotyczące celów, zasad, obszarów udzielania pomocy, instrumentów, mechanizmów oraz p...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!