0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 331 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Dziennik ambasadora - Ryszard Stemplowski

Dziennik ambasadora

Londyn 1994-1999 Tom II: rok 1995

Ambasador u schyłku XX w. to nie ambasador z końca wiekuXVII czy XVIII, nawet XIX. Nie tylko nie jest ważnym decydentem.Ambasador nieraz nie jest już nawet najważniejszym pośrednikiem l...
45,00 zł 50,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe - Hanna Górska-Warsewicz - 25 %

Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe

W książce „Reputacja i kapitał marek korporacyjnych. Ujęcie dynamiczne i wielowymiarowe” Autorka dokonała identyfikacji zależności między reputacją i kapitałem marek korporacyjnych uwzględniając ic...
89,25 zł 119,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Techniki rozwiązań optymalizacyjnych - Roman Szarawara - 25 %

Techniki rozwiązań optymalizacyjnych

Przykłady zastosowań

Nowy podręcznik akademicki do ćwiczeń z zastosowaniem komputera z zakresu przedmiotów:• Badania operacyjne,• Optymalizacja decyzji zarządczych i gospodarczych,&bu...
51,75 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Przedsiębiorczość - 25 %

Przedsiębiorczość

Etyka i odpowiedzialność

Interesująca, a zarazem ważna próba spojrzenia na zjawisko przedsiębiorczości z perspektywy wyzwań etycznych oraz odpowiedzialności z nim związanych. Książka została podzielona na trzy częśc...
59,25 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania. - Zbysław Dobrowolski - 25 %

Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania.

Zarządzanie w sferze publicznej

Publikacja poświęcona jest problematyce zarządzania zespołami ludzkimi z różnych perspektyw. Stwarza to możliwość przedstawienia różnorodnych koncepcji, metod i technik zarządzania z ...
59,25 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ekspatrianci akademiccy w Polsce - Sylwia Przytuła - 25 %

Ekspatrianci akademiccy w Polsce

Perspektywa indywidualna i instytucjonalna

Książka łączy problematykę ekspatriacji z tematyką zarządzania uczelniami wyższymi i odnosi się do kontekstu polskiego. Publikacja ma charakter teoretyczno-praktyczny. W części teoretycznej przedst...
51,75 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Propaganda - Łukasz Olejnik - 25 %

Propaganda

Od dezinformacji i wpływu do operacji i wojny informacyjnej

Bezpieczeństwo informacyjne to jeden z kluczowych wymiarów czasów współczesnych. Książka wprowadza czytelnika w świat propagandy, operacji informacyjnych i wywierania wpływu. Terminy te są odczarow...
51,75 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ludzie interesu w przedwojennej Polsce - Maria Barbasiewicz - 25 %

Ludzie interesu w przedwojennej Polsce

Przedsiębiorcy, filantropi, kapitaliści

Książka prezentuje niezwykle różnorodne środowisko przedwojennych przemysłowców i biznesmenów w czasach Drugiej Rzeczypospolitej. Przedstawia je na tle ówczesnych uwarun...
59,25 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarys stosunków międzynarodowych - Edyta Chwiej - 25 %

Zarys stosunków międzynarodowych

W erze współczesnej globalizacji

Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika adresowanego do studentów stosunków międzynarodowych i nauk politycznych. Autorzy dokonali gruntownej aktualizacji publ...
59,25 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Myśl i strategia - Sławomir Dębski

Myśl i strategia

eBook (epub, mobi, pdf)
36,00 zł 40,00 zł
Do koszyka
Myśl i strategia - Sławomir Dębski

Myśl i strategia

Niezależnie od poglądów, merytorycznego przygotowania czy zajmowanego stanowiska książka „Myśl i strategia” Sławomira Dębskiego jest niezbędna dla zrozumienia wektorów pol...
36,00 zł 40,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Gospodarka, Polityka, Społeczeństwo - Praca zbiorowa - 25 %

Gospodarka, Polityka, Społeczeństwo

O praktycznej teorii Grzegorza W. Kołodko

Poszukiwanie przez ekonomię pragmatyzmu czy umiaru może się jawić jako wielka prowokacja intelektualna, ponieważ w ekonomii zawsze chodzi o pragmatyzm i umiar. Ekonomia czasami święci jednak tryumf...
74,25 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Problemy i wyzwania w stosunkach NATO - Unia Europejska - Adam Bugajski

Problemy i wyzwania w stosunkach NATO - Unia Europejska

Autor: Adam Bugajski
Celem publikacji jest charakterystyka problemów i wyzwań w stosunkach NATO – Unia Europejska na przestrzeni ponad dwudziestu lat. Autor analizuje znaczenie i role obu organizacji w sto...
36,00 zł 40,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Amerykańskie doktryny prezydenckie polityki zagranicznej i bezpieczeństwa narodowego - Zbigniew Lewicki

Amerykańskie doktryny prezydenckie polityki zagranicznej i bezpieczeństwa narodowego

Monografia Zbigniewa Lewickiego dotyczy tematyki nieobecnej dotąd w zwartej formie w polskiej literaturze naukowej. Zawarty w niej wykład jest jasny, a tezy i wnioski, szczególnie w odniesie...
45,00 zł 50,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Inwestowanie w wartość - Bruce C. N. Greenwald - 25 %

Inwestowanie w wartość

Od Grahama do Buffetta

Nowe wydanie światowego bestsellera, którego sprzedało się ponad 100 000 egz.!W ciągu 20 lat od pierwszej edycji zmieniła się gospodarka, świat inwestycji ewoluował. Drugie wydan...
74,25 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zainspirować naród

Zainspirować naród

Przemowy Edwarda Raczyńskiego na obczyźnie 1939-1989

Edward Raczyński to jeden z najwybitniejszych polskich dyplomatów i polityków w XX w. sprawujący najwyższe funkcje na emigracji – w tym urząd Prezydenta RP – który ...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Semiotyka w marketingu - Krzysztof Polak - 25 %

Semiotyka w marketingu

Jak badać znaki, symbole i kody rynku

Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i budować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej odwołuj...
59,25 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Mind hacking - Marcin Cichocki - 25 %

Mind hacking

Przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany!

Otacza nas potężny szum medialny, ślepota banerowa, stres informacyjny oraz wszędobylskie fake newsy. Takie warunki powodują, że teraz treści sprzedażowe w reklamach, ofertach handlowych czy na str...
51,75 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
StoryTalking - Mirosław Urban - 25 %

StoryTalking

Narracyjna supermoc lidera

Storytelling to narzędzie znane i wykorzystywane przede wszystkim w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów.Książka „Storytalking. Narra...
44,25 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Jak zarządzać dużymi projektami - Bent Flyvbjerg - 25 %

Jak zarządzać dużymi projektami

Jak skutecznie zaplanować i zrealizować każdy projekt na czas i zgodnie z budżetem? Bent Flyvbjerg, nazwany wiodącym światowym ekspertem od megaprojektów, we współpracy z autorem best...
59,25 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dekada polskiego e-commerce - Izba Gospodarki Elektronicznej - 25 %

Dekada polskiego e-commerce

Na książkę „Dekada polskiego e-commerce” składają się wywiady z najbardziej znaczącymi osobami i ekspertami handlu elektronicznego w Polsce. Powstała przy merytorycznym udziale Izby Gospodarki Elek...
51,75 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 331 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20