0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Mind hacking

(eBook)

Przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany!

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2023

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Marcin Cichocki

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 69,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 48,30 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

48,30 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Mind hacking

Otacza nas potężny szum medialny, ślepota banerowa, stres informacyjny oraz wszędobylskie fake newsy. Takie warunki powodują, że teraz treści sprzedażowe w reklamach, ofertach handlowych czy na stronach internetowych muszą być bardziej niż kiedykolwiek dopracowane pod każdym względem. W książce autor wyjaśnienia zjawiska dotyczące błędów poznawczych, sposobów postrzegania i konsumowania cyfrowych treści, a także wszystkie kluczowe techniki perswazji wraz z przykładami i ćwiczeniami. To kompleksowy poradnik, który uczy, jak tworzyć skuteczne teksty sprzedażowe. Publikacja adresowana jest przede wszystkim do marketerów, sprzedawców, właścicieli firm, menedżerów i wszystkich, którym w codziennej rutynie pomocna okaże się skuteczność komunikacji. Autor zebrał w książce rozproszoną w tysiącach artykułów, badań, raportów i materiałów cyfrowych wiedzę, która udziela rozbudowanej odpowiedzi na dwa, wydawałoby się proste, pytania: dlaczego dokonujemy takich, a nie innych decyzji konsumenckich i jak to się dzieje, że jeden przekaz marketingowy potrafi nas do tej decyzji przybliżyć, a inny wręcz przeciwnie. Marcin Cichocki w swojej pracy sięga głęboko i czerpie garściami z różnych dyscyplin: historii, ekonomii, biologii, neurologii, socjologii, czy psychologii ewolucyjnej. Tylko takie podejście może zbliżyć nas do prawdziwej odpowiedzi na wcześniej przytoczone pytania. Marketing jest bowiem dziedziną interdyscyplinarną, a ludzkie zachowania są zbyt skomplikowane, aby opisać je aparatem pojęciowym tylko jednej gałęzi nauki. Co więcej, niełatwe zagadnienia wyjaśnia w sposób logiczny, zrozumiały dla - że tak się wyrażę - laika i robi to w sposób lekki, niejednokrotnie humorystyczny. Konsumencie - dzięki tej książce powinieneś poczuć się lepiej. Przekonasz się bowiem, że przed sprawnie wykreowanymi komunikatami marketingowymi zwyczajnie nie sposób się “obronić”. Nie wynika to z Twojej ignorancji, tylko z mechanizmów, które wymykają się racjonalności i ludzkiej świadomości. Pozbądź się poczucia wyższości i wyjątkowości w świecie marketingowych przekazów (mimo że one same często będą chciały cię do tego przekonać). Wszyscy jesteśmy bowiem małpami (włącznie z piszącym te słowa i autorem książki) na może nieco wyższym stopniu ewolucji. Marketerze - nie znajdziesz w tej książce jasnych rozwiązań, jak sprawić, by Twoja praca była łatwiejsza i bardziej efektywna. To byłoby zbyt piękne i proste. Może być ona jednak dla Ciebie kompendium wiedzy z zakresu zachowań konsumenckich. Jeśli wyciągniesz z niej prawidłowe wnioski (o co, przez formę podania, nietrudno), uzyskasz potężny, marketingowy oręż. Używaj go rozważnie i etycznie! Przyda Ci się wszędzie tam, gdzie istotna jest perswazja. Maciej Sowa

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-23400-3
  • ISBN druku: 978-83-01-23251-1
  • Liczba stron: 200
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Kilka słów na początek (i notka prawna)     9
1. Kiedyś po prostu małpy. Teraz wciąż małpy, ale z koszykami     11
	Rzut oka na przeszłość człowieka     11
		10 lat temu     11
		XXI wiek     12
		XX wiek     12
		Ostatnie 500 lat     12
		Ostatnie 1500 lat     12
		Cała zapisana historia ludzkości     12
		Rewolucja rolnicza     13
		Początki istnienia gatunku     13
	Nic się nie działo aż do rewolucji rolniczej     13
	Dlaczego ludzie zdominowali planetę?     14
	Relacje i współpraca – ewolucja na sterydach     16
	Uczone małpy, ścisłowiedy     17
		Mysia utopia     17
		Jak to wygląda współcześnie?     18
2. Więc twierdzisz, że perswazja na ciebie nie działa?     21
	A co, jeśli działa, tylko o tym nie wiesz?     21
		Rozwód? Nigdy w życiu!     22
		Palenie służy zdrowiu     22
		Jestem asertywnym, racjonalnym i odpornym na manipulację studentem     22
3. Pilot z Autopilotem jednym lecą samolotem     25
	No dobrze, więc czym są Pilot i Autopilot?     27
	Gadzi mózg (pień mózgu)     27
	Mózg ssaczy (układ limbiczny)     27
	Mózg racjonalny (kora nowa)     27
	Pilot i Autopilot     28
	Efekt imprezy koktajlowej     31
4. Jak efekt ramowania wpływa na percepcję?     33
	Jak marki zarządzają kontekstem?     35
	Możliwości marketingu kulturowego     37
	Dekodowanie Autopilota, czyli bądź świadomy nieświadomego     38
5. Nie dopuszczaj do paraliżu decyzyjnego!     43
	Jak nadmierne myślenie zabija produktywność?     48
		Ruminacja pożera siłę woli     50
		Paraliż decyzyjny sprawia, że jesteś mniej szczęśliwy     51
	Jak powstrzymać własny paraliż decyzyjny?     51
		Zacznij dzień od podejmowania najważniejszych decyzji     52
		Świadomie ograniczaj ilość przyswajanych informacji     54
		Ustal termin i rozliczaj się z niego     54
		Określ swój główny cel     55
		Porozmawiaj z kimś spoza własnej bańki informacyjnej     56
		Podchodź do problemów w sposób iteracyjny     57
		Zacznij działać, nim dojdzie do ciebie, że to bez sensu     58
	Jak ograniczyć paraliż decyzyjny u klientów?     59
6. Podstępny kontekst, niebezpieczny kontrast i zestawienia dewastujące psychikę     67
	Kontrastuj i porównuj jak zawodowiec     68
		Technika punktu wyjścia     69
		Technika kotwicy     69
		Spaczony punkt odniesienia     70
7. Płacisz nie tylko pieniędzmi     71
	Czas jest tym większym kosztem, im mniej go masz     71
	Jak wiele wysiłku kosztuje zakup?     75
	Koszt ma kontekst     76
8. Strata boli dwa razy bardziej, niż korzyść cieszy     81
	Jakie skutki może mieć awersja do straty?     83
	Biochemia awersji do strat     85
	Kto nie ryzykuje, nie pije szampana?     86
	A dopamina się dopomina     88
		Co dokładnie robi dopamina?     88
		Jak wygląda ścieżka dopaminy w mózgu?     90
	Awersja do straty w marketingu i sprzedaży     94
9. Peany o korzyściach, szepty o kosztach     97
	Podziel ofertę na wiele małych korzyści     97
	Połącz wiele kosztów w jeden     97
	Oddziel koszty od korzyści     98
	Obniżaj ceny, nigdy podwyższaj     98
	Uwypuklaj koszty i straty     99
	Wykorzystaj technikę potęgowania straty     100
	Kilka małych „tak” prowadzi do dużego „TAK”     101
		Najpierw „NIE”, później „TAK”     103
10. Komu klienci ufają najbardziej i jak to wykorzystać?     105
	Bądź uczciwą osobą – lub kreuj się na taką     106
	Nie sprzedawaj. Dobrodusznie edukuj z pozycji autorytetu     107
	Dowód słuszności i autorytet     108
		Stań się autorytetem. Obecnie w Internecie każdy nim jest!     109
		Jak zacząć zachowywać się jak autorytet?     112
11. Życzliwość podszyta interesownością     113
	Zasada wzajemności – muszę się odwdzięczyć, choćby nie wiem co!     115
	Zasada niedoboru – cenimy bardziej to, co jest niedostępne     117
	Spójność w myśleniu i działaniu, czyli jak argumentujemy własne wybory po fakcie     119
12. Cena warunkuje zachowanie     121
	Język również może zwiększyć postrzeganą wartość     123
	Zmniejszenie postrzeganego kosztu i „bólu” ceny     125
	Jak położenie widelca na zdjęciu zwiększyło konwersję o 20%?     127
		Nowe czy znane – co lepiej działa?     127
	Co skupia i przyciąga uwagę?     128
		Efekt pop-out     129
		Strategia push–pull     130
	Widelec po lewej czy prawej stronie?     131
13. Jak mówić do małp z koszykami?     135
	Co wpływa na uwagę konsumenta?     135
	Prosto, znaczy mądrze     138
	Nie każ odbiorcy myśleć     139
		Twórz komunikaty, które nie wymagają myślenia     140
		Co więc każe czytelnikowi myśleć?     143
	Tłumacz, wyjaśniaj, edukuj     144
		Co wiesz, a czego nie wiesz o żywności genetycznie modyfikowanej?     145
		Nie takie chemikalia straszne     147
		Jak tłumaczyć i edukować?     149
		Dlaczego warto wyjaśniać?     150
	Opowiadaj historie, nawet jeśli nie trzymają się kupy     151
	Opowiadaj spójne narracje, które łączą markę i jej ofertę z wydarzeniami z przeszłości     152
	Pokaż zysk z perspektywy klienta     154
	Używaj humoru     156
	Przestrasz, zasmuć, zezłość     158
	Nie bój się pytać     162
14. Narzędziownik manipulanta     165
	Technika etykietowania     165
	Technika przynęty     168
	Zjawisko Baader-Meinhof, czyli nowość staje się wszechobecna     173
		Zjawisko Baader-Meinhof w marketingu i sprzedaży     175
	Verbatim effect, czyli lepiej zapamiętujemy sedno niż szczegóły     178
		Jak działa pamięć?     179
	Efekt Zeigarnik     183
		Co z tego wynika?     185
15. Słowne fikołki     187
	Słowa osłabiające przekaz     187
		Friction Words     189
	Słowa i środki językowe wzmacniające przekaz     190
	Presupozycja – ulubione słowo oślizgłych sprzedawców     191
		Pojedyncza presupozycja jest zbyt prosta     192
	Czasowniki dokonane     193
	Implikuj, czyli narzucaj przyszłość na podstawie teraźniejszości     195
	Instrukcja obsługi słowa „NIE”     195
	Ale co z „ALE”? Jak mądrze stosować to słowo?     196
	Czas na „PONIEWAŻ” i „BO”     197
	Dziwna prośba     197
	Jeśli się rymuje, to znaczy, że jest prawdziwe     198
		Dlaczego rymy działają na naszą percepcję?     199
Posłowie     201

Inni Klienci oglądali również

134,91 zł 149,90 zł
Do koszyka

The Normative Mind

Key points addresses philosophical and scientific issues connected with rule-following and decision-making brings together contributions by philosophers, psychologists and neuroscientists Description A collection of essays...
21,78 zł 24,20 zł
Do koszyka

Relaksacyjna metoda Mind Calm

Jeden z najlepszych współczesnych nauczycieli medytacji opisuje w tej książce własną technikę medytacyjną. Dzięki niej odkryjesz, jak pozbyć się nieustannej gonitwy myśli. Poznasz techniki, dzięki którym w pełni wykorzystasz swój p...
22,41 zł 24,90 zł
Do koszyka

The Master Mind

The story of an undercover detective who works to capture the thief of the Bank. It would seem that he had already caught him. After all, he pressed a button that signaled a patrol garage, and another one that called the inspector and several other off...
25,11 zł 27,90 zł
Do koszyka

Dieta MIND

Co roku „dieta mind” znajduje się w czołówce rankingu najzdrowszych diet, tworzonym przez lekarzy – dietetyków, diabetologów, psychologów. Jej pierwotnym zadaniem miało być przede wszystkim wzmocnienie ukła...
22,41 zł 24,90 zł
Do koszyka

The Mind of Mr. J.G. Reeder

A series of enthralling mysteries written by Edgar Wallace. They feature the enigmatic figure of Mr. J.G. Reeder who works for the Public Prosecutor’s office and has the mind of a criminal. At first glance J. G. Reeder is an ordinary, slightly sh...
215,10 zł 239,00 zł
Do koszyka

Internet. Hacking

Hacking jest w tym tomie rozpatrywany z różnych perspektyw, jako: przestępstwo, incydent cyberbezpieczeństwa, eksplorowanie i modyfikowanie systemów technicznych, społecznych i biologicznych, a najogólniej – jako przełamywani...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!