0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 314 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Techniki rozwiązań optymalizacyjnych - Roman Szarawara - 30 %

Techniki rozwiązań optymalizacyjnych

Przykłady zastosowań

Nowy podręcznik akademicki do ćwiczeń z zastosowaniem komputera z zakresu przedmiotów:Badania operacyjne,Optymalizacja decyzji zarządczych i gospodarczych,Informatyka w zar...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Przedsiębiorczość - 30 %

Przedsiębiorczość

Etyka i odpowiedzialność

Interesująca, a zarazem ważna próba spojrzenia na zjawisko przedsiębiorczości z perspektywy wyzwań etycznych oraz odpowiedzialności z nim związanych. Książka została podzielona na trzy częśc...
55,30 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania. - Zbysław Dobrowolski - 30 %

Metody i techniki rozwiązywania problemów zarządzania.

Zarządzanie w sferze publicznej

Publikacja poświęcona jest problematyce zarządzania zespołami ludzkimi z różnych perspektyw. Stwarza to możliwość przedstawienia różnorodnych koncepcji, metod i technik zarządzania z ...
55,30 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ekspatrianci akademiccy w Polsce - Sylwia Przytuła - 30 %

Ekspatrianci akademiccy w Polsce

Perspektywa indywidualna i instytucjonalna

Książka łączy problematykę ekspatriacji z tematyką zarządzania uczelniami wyższymi i odnosi się do kontekstu polskiego. Publikacja ma charakter teoretyczno-praktyczny. W części teoretycznej przedst...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Propaganda - Łukasz Olejnik - 30 %

Propaganda

Od dezinformacji i wpływu do operacji i wojny informacyjnej

Bezpieczeństwo informacyjne to jeden z kluczowych wymiarów czasów współczesnych. Książka wprowadza czytelnika w świat propagandy, operacji informacyjnych i wywierania wpływu. Terminy te są odczarow...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ludzie interesu w przedwojennej Polsce - Maria Barbasiewicz - 30 %

Ludzie interesu w przedwojennej Polsce

Przedsiębiorcy, filantropi, kapitaliści

Książka prezentuje niezwykle różnorodne środowisko przedwojennych przemysłowców i biznesmenów w czasach Drugiej Rzeczypospolitej. Przedstawia je na tle ówczesnych uwarun...
55,30 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarys stosunków międzynarodowych - Edyta Chwiej - 30 %

Zarys stosunków międzynarodowych

W erze współczesnej globalizacji

Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem podręcznika adresowanego do studentów stosunków międzynarodowych i nauk politycznych. Autorzy dokonali gruntownej aktualizacji publ...
55,30 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Gospodarka, Polityka, Społeczeństwo - Praca zbiorowa - 30 %

Gospodarka, Polityka, Społeczeństwo

O praktycznej teorii Grzegorza W. Kołodko

Poszukiwanie przez ekonomię pragmatyzmu czy umiaru może się jawić jako wielka prowokacja intelektualna, ponieważ w ekonomii zawsze chodzi o pragmatyzm i umiar. Ekonomia czasami święci jednak tryumf...
69,30 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Inwestowanie w wartość - Bruce C. N. Greenwald - 30 %

Inwestowanie w wartość

Od Grahama do Buffetta

Nowe wydanie światowego bestsellera, którego sprzedało się ponad 100 000 egz.!W ciągu 20 lat od pierwszej edycji zmieniła się gospodarka, świat inwestycji ewoluował. Drugie wydan...
69,30 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Semiotyka w marketingu - Krzysztof Polak - 30 %

Semiotyka w marketingu

Jak badać znaki, symbole i kody rynku

Semiotyka w marketingu pozwala lepiej rozumieć i budować strategię marki, komunikat reklamowy czy opakowanie w oparciu o kulturowe symbole, kody i narracje. Współczesne marki coraz częściej odwołuj...
55,30 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Mind hacking - Marcin Cichocki - 30 %

Mind hacking

Przekonaj małpy, żeby oddały ci swoje banany!

Otacza nas potężny szum medialny, ślepota banerowa, stres informacyjny oraz wszędobylskie fake newsy. Takie warunki powodują, że teraz treści sprzedażowe w reklamach, ofertach handlowych czy na str...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
StoryTalking - Mirosław Urban - 30 %

StoryTalking

Narracyjna supermoc lidera

Storytelling to narzędzie znane i wykorzystywane przede wszystkim w marketingu, reklamie, sprzedaży i budowaniu marek organizacji czy produktów.Książka „Storytalking. Narra...
41,30 zł 59,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Jak zarządzać dużymi projektami - Bent Flyvbjerg - 30 %

Jak zarządzać dużymi projektami

Jak skutecznie zaplanować i zrealizować każdy projekt na czas i zgodnie z budżetem? Bent Flyvbjerg, nazwany wiodącym światowym ekspertem od megaprojektów, we współpracy z autorem best...
55,30 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dekada polskiego e-commerce - Izba Gospodarki Elektronicznej - 30 %

Dekada polskiego e-commerce

Na książkę „Dekada polskiego e-commerce” składają się wywiady z najbardziej znaczącymi osobami i ekspertami handlu elektronicznego w Polsce. Powstała przy merytorycznym udziale Izby Gospodarki Elek...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Spacer po Wall Street - Burton G. Malkiel - 30 %

Spacer po Wall Street

Sprawdzona strategia skutecznego inwestowania

To jedna z najważniejszych książek o inwestowaniu jakie kiedykolwiek napisano! Ponad 2 miliony sprzedanych egzemplarzy! • W jaki sposób inwestować, aby było to sposobem na życie? • ...
69,30 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarządzanie rozwojem zasobów ludzkich - Richard A. Swanson - 30 %

Zarządzanie rozwojem zasobów ludzkich

Nowe, trzecie wydanie światowego bestsellera! Każdy związany z tematem rozwoju zasobów ludzkich znajdzie w tej książce wartościowe wskazówki. Rozwój zasobów ludzkich (RZL) jest proc...
90,30 zł 129,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
B2B E-commerce - Justyna Skorupska - 30 %

B2B E-commerce

Podręcznik menedżera

• Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? • Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? • ...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Public Relations - Dariusz Tworzydło - 30 %

Public Relations

Praktyka komunikowania 3.0

Aktualny i kompleksowy podręcznik z zakresu public relations, a także zbiór praktycznych przykładów, które mogą służyć jako materiał poznawczy dla osób zainteresowanych tematyką kształtowania wizer...
62,30 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Zarażeni dźwiękiem - Stanisław Trzciński - 30 %

Zarażeni dźwiękiem

Rynek muzyczny w czasach sztucznej inteligencji

• Jak sztuczna inteligencja zrewolucjonizuje przemysł muzyczny? • Czy maszyny zastąpią twórców i artystów? • Jak osiągnąć sukces jako twórca, artysta, menedżer i wydawca? • Czego słuchamy i jak zmi...
69,30 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Ironia finansjalizacji - Wiesław Gumuła - 30 %

Ironia finansjalizacji

Przemiany świata społecznego w XXI wieku z perspektywy ekonomii i socjologii finansów

W książce Ironia finansjalizacji Wiesław Gumuła przedstawia i interpretuje powstawanie nowego społeczeństwa na początku XXI wieku w następstwie przemian światowego systemu finansowego. Odpow...
69,30 zł 99,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 314 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20