0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Ebooki: Ekonomia, zarządzanie, marketing

Znaleziono: 46 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
The economic awareness of the young generation of Visegrad countries. A comparative analysis

The economic awareness of the young generation of Visegrad countries. A comparative analysis

Redaktor: Urszula Swadźba
Książka jest rezultatem wspólnych badań naukowców 4 krajów Polski, Czech, Słowacji i Węgier, co wyróżnia ją spośród innych.Celem niniejszej publikacji...
26,46 zł 29,40 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Energy Sustainability Sensing in Manufacturing SMEs: Overview, Perspectives and Assessment Approaches - Aldona Kluczek

Energy Sustainability Sensing in Manufacturing SMEs: Overview, Perspectives and Assessment Approaches

The work gives an overview of sustainability and energy issues integrated in sustainable manufacturing providing a comprehensive insight into emerging perspective of energy sustainability and actio...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Instytucje w teorii i praktyce. Przeszłość - teraźniejszość - przyszłość

Instytucje w teorii i praktyce. Przeszłość - teraźniejszość - przyszłość

Dyskusja między przedstawicielami neoklasycznej wizji funkcjonowania gospodarki a ich oponentami reprezentującymi nurt instytucjonalny nie słabnie. Fundament tej dyskusji stanowi przekonanie ekonom...
23,40 zł 26,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Dynamic capabilities and their strategic dimension. Aspects of imitation and innovation

Dynamic capabilities and their strategic dimension. Aspects of imitation and innovation

Imitation and innovation are rarely the subject of deeper analysis in the existing literature on the dynamic capabilities construct. Given the potential both imitation and innovation have, this sit...
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Impact of economic crisis on the functioning of political systems. A case study of Greece, Spain, and Italy - Małgorzata Lorencka

Impact of economic crisis on the functioning of political systems. A case study of Greece, Spain, and Italy

Prezentowana publikacja zawiera wyniki badań prowadzonych przez trzy lata przez Tomasza Kubina, Małgorzatę Lorencką i Małgorzatę Myśliwiec w ramach projektu sfinansowanego ze środków Narodow...
37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
SPC – Statistical Process Control - Tadeusz Sałaciński

SPC – Statistical Process Control

Nowoczesne i otwarte na zmiany przedsiębiorstwo nie może obyć się bez sprawnie funkcjonującego systemu zarządzania jakością wyrobów i usług. Jedną z kluczowych ról w takim systemie od...
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Poland and Ukraine: Common Neighborhod and Relations - Adrian Chojan

Poland and Ukraine: Common Neighborhod and Relations

This book is about Polish-Ukrainian neighborhood and relations. It is worth emphasizing that this publication is the result of several years of constant cooperation betweenlecturers and stude...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Investors’ Perceptions and Stock Market Outcomes. Interdiscyplinary approach - Martin Dahl

Investors’ Perceptions and Stock Market Outcomes. Interdiscyplinary approach

This book deals with the issue of the determinants of stock market outcomes. Each chaptertries to explain why stock prices change the way they do and to discover a general approachto pr...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Legal conditions of international cooperation for the safety and efficiency of civil aviation - Ewa Jasiuk

Legal conditions of international cooperation for the safety and efficiency of civil aviation

Monografia 20 autorów pod redakcją naukową dr E. Jasiuk (Uczelnia Łazarskiego) oraz dra R. Wośka (SGH), będąca rezultatem międzynarodowego projektu naukowego realizowanego we współpr...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Challenges for Companies and Consumers on International Market

Challenges for Companies and Consumers on International Market

The aim of the initiative has been the publication of the discussions which took place during annual 27th MAG Scholar Global Business, Marketing & Tourism Conference host by University to E...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
The Fundamentals of Economic Research - Władysław Milo

The Fundamentals of Economic Research

In this monography there are presented and discussed the following categories of concepts: truth and causes, randomness, isomorphism, homomorphism, models, modelling, expectations, tools and effect...
22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Advances in Contemplative Social Research - Krzysztof T. Konecki

Advances in Contemplative Social Research

This book is unique and audacious, and fits very well with current tendencies within qualitative research. It introduces new, fresh threads to questions and concerns that are highly significant for...
20,21 zł 22,45 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Public-private partnership – theory, best practices and the newest polish experience - Mateusz Zaremba

Public-private partnership – theory, best practices and the newest polish experience

"Public-Private Partnership is one of the most controversial solutions within modern public sector management concepts. Its enthusiasts and opponents can have discussions lasting hours, suppor...
22,05 zł 24,50 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju

Burzliwe otoczenie rynkowe oraz dynamika zmienności zachodzących we wszystkich obszarach zarządzania przedsiębiorstwem determinuje mechanizmy decydujące o istnieniu przedsiębiorstw, ich zwycięstwie...
45,00 zł 50,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Współczesne trendy i wyzwania w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw

Współczesne trendy i wyzwania w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw

Redaktor: Marek Jabłoński
Koncepcja zarządzania wartością przedsiębiorstw jest już stosunkowo dogłębnie opisana w literaturze przedmiotu. Swoim zasięgiem obejmuje szeroki zakres podejmowanej problematyki. Fakt ten powoduje ...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Sustainable Management — Marketing Perspective. Essence, Determinants and Manifestations - Marek Seretny

Sustainable Management — Marketing Perspective. Essence, Determinants and Manifestations

Autor: Marek Seretny
The reviewed work, according to its author, aims to „start a discussion on the innovative approach to management, which will lead to the reorientation of management activities so that they ta...
22,50 zł 25,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Innovations, entrepreneurship and the creative process – the micro- and macroeconomic perspective

Innovations, entrepreneurship and the creative process – the micro- and macroeconomic perspective

Revolutionary changes in economy, progressive globalization of the world of innovation, greater openness of societies, migration processes, large social mobility and unlimited relations by means of...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Modele biznesu wobec wyzwań współczesnego zarządzania

Modele biznesu wobec wyzwań współczesnego zarządzania

Redaktor: Adam Jabłoński
Burzliwe otoczenie rynkowe wyznacza nowe mechanizmy funkcjonowania przedsiębiorstw. To, iż przedsiębiorstwa konkurują modelami biznesu, już dawno stało się faktem. Teraz nie chodzi już o posiadanie...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Japanese Supply Chains in Europe. Management and Development

Japanese Supply Chains in Europe. Management and Development

Wydawca: PWE
This book is an attempt at broadening the knowledge on the operation of Japanese enterprises in Europe from the point of view of a harmonious cooperation with the surrounding environment and ...
36,00 zł 40,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Corporate financial communication in Poland - Anna Pikos

Corporate financial communication in Poland

Wydawca: Edu-Libri
Companies listed in stock exchanges need to actively engage with investors but little research has been done into corporate communication practices in emerging markets. The goal of this book is to ...
36,00 zł 40,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Znaleziono: 46 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20