0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Kurier 0 zł »


Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Modele biznesu wobec wyzwań współczesnego zarządzania (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: 2014

  • Redakcja naukowa: Adam Jabłoński

  • Wydawca: Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
30,00 zł
27,00 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 3,00 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Modele biznesu wobec wyzwań współczesnego zarządzania

Burzliwe otoczenie rynkowe wyznacza nowe mechanizmy funkcjonowania przedsiębiorstw. To, iż przedsiębiorstwa konkurują modelami biznesu, już dawno stało się faktem. Teraz nie chodzi już o posiadanie modelu biznesu, lecz o umiejętne jego konfigurowanie w spójności ze strategią i procesami biznesowymi. Model biznesu staje się podstawowym atrybutem dynamicznie zmieniającego się i tworzącego z otoczeniem pewną całość przedsiębiorstwa. Umiejętność konstruowania efektywnych modeli biznesu powinna być kluczową kompetencją współczesnego menedżera. Dlatego projektowanie efektywnych modeli biznesu powinno być jednym z istotnych obszarów eksploracji naukowych w naukach o zarządzaniu i praktyce biznesowej. Jako że zmieniają się paradygmaty zarządzania w wyniku radykalnych zmian zachodzących w biznesie, istotnym czynnikiem staje się kreowanie rynku w kierunku tworzenia nowej wartości zamienianej na zyski przedsiębiorstwa. Stąd rentowność przedsiębiorstwa to także rentowność jego modelu biznesu. Rentowność modelu biznesu będzie wyrażać się taką jego konfiguracją, która uruchomiona poprzez zastosowanie odpowiednich mechanizmów strategicznych będzie dawać odpowiednią stopę zwrotu dla posiadającego dany model biznesu przedsiębiorstwa. Monografia ta, odpowiadając na wiele tego typu pytań, wychodzi naprzeciw takim oczekiwaniom. Celem monografii jest omówienie wybranych zagadnień dotyczących projektowania i operacjonalizacji modeli biznesu zarówno w ujęciu teoretycznym, jak i praktycznym. Założenie, jakie przyświeca monografii, związane jest z przyjęciem tezy, iż dzisiejsze funkcjonowanie przedsiębiorstw warunkowane jest posiadaniem takiego modelu biznesu, który przy jego odpowiedniej skalowalności, powtarzalności i dynamice pozwala przedsiębiorstwom kreować wyższą wartość na rynku, osiągać wysoką efektywność oraz elastycznie doprowadzać się do ciągłej zdolności do osiągania przewagi konkurencyjnej na rynku.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Zarządzanie, organizacja, marketing
  • Redakcja: Adam Jabłoński
  • Język wydania: angielski,polski
  • ISBN: 978-83-62897-94-0
  • Liczba stron: 172
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Inni Klienci oglądali również

4,95 zł 5,50 zł
Do koszyka

Inny zapis - 02 Rozdz. 2-3. Socjolologia literatury – nieco inna socjologia; Dziennik sekretny pisarza. Między pamiętnikiem i literaturą (socjolog wobec sekretnego dziennika pisarza)

Socjologia literatury – jakie możliwości poznawcze stwarza? Co się dzieje, kiedy nie sprowadza się ona do badań recepcji dzieła literackiego czy do analizy powieściowych treści? By nie wspomnieć o bardziej standardowych tematach socjologicznych. ...
31,41 zł 34,90 zł
Do koszyka

Mity, Modele, Paradygmaty

Ian G. Barbour, w swojej klasycznej książce, podejmuje trzy zagadnienia, które pozwalają naświetlić specyfikę języka religii. Pierwsze z nich to zróżnicowanie funkcji języka. Nauki przyrodnicze i religia, mając odrębne zadania, posługują ...

Jakość produktów i usług – perspektywa rynku komercyjnego i sektora administracji publicznej - Eugeniusz Wojciechowski: Modele zarządzania w administracji publicznej

Niniejsza praca stanowi forum prezentacji wyników badań nad problematyką zarządzania jakością w organizacjach różnych typów. Wyniki te prezentują teoretycy – naukowcy pracujący w kilku polskich ośrodkach akademickich (Uniwers...
16,11 zł 17,90 zł
Do koszyka

Proces zarządzania ryzykiem - wydanie II

Jednym z głównych elementów Systemu Zarządzania Bezpieczeństwem Informacji (SZBI) jest wdrożenie procesu zarządzania ryzykiem utraty informacji, czyli realizacja całkowitego postępowania z zagrożeniami, obejmująca m.in.: identyfikację zag...
1,85 zł 2,00 zł
Do koszyka

Europa XX–XXI wieku. Społeczno-polityczne konsekwencje kryzysów - 19 PARTYZANCI PRZYJEMNOŚCI. Insurekcjonizm – anarchizm wobec kryzysu czy kryzys anarchizmu

Publikacja adresowana jest do szerokiego kręgu odbiorców, w skład którego wchodzą zarówno badacze historii najnowszej, osoby zajmujące się problemami polityki i ekonomii, jak i czytelnicy spoza sensu-stricto obszaru wskazanych nauk...
22,00 zł
Do koszyka

Systemy zarządzania jakością produktów. Metody analizy i oceny

Treścią pracy są metody oceny i analizy systemu zarządzania jakością. Książka składa się z czterech rozdziałów. W rozdziale pierwszym scharakteryzowano modele zarządzania organizacją przez jakość oraz systemy zarządzania jakością produktó...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.