0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2014

  • Redakcja naukowa: Adam Jabłoński, Marek Jabłoński

  • Wydawca: Wyższa Szkoła Biznesu w Dąbrowie Górniczej

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 50,00 zł
45,00 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Strategiczny wymiar modeli biznesu w zarządzaniu wartością przedsiębiorstw – kierunki rozwoju

Burzliwe otoczenie rynkowe oraz dynamika zmienności zachodzących we wszystkich obszarach zarządzania przedsiębiorstwem determinuje mechanizmy decydujące o istnieniu przedsiębiorstw, ich zwycięstwie bądź
porażce. Jednocześnie złożoność procesów biznesowych powoduje silny wpływ poszczególnych elementów sieci wzajemnych relacji zachodzących
między uczestnikami rynku. To wszystko kształtuje nowy wymiar nie tylko zarządzania strategicznego przedsiębiorstw, ale także sposobów zarządzania
kapitałem ludzkim kreującym nowe przestrzenie w rozwoju przedsiębiorstw. W takim ujęciu wymaga się od przedsiębiorstw takiego myślenia, które prowadzi
do tworzenia wartości będącej przedmiotem wymiany rynkowej gwarantującej taki sukces przedsiębiorstwa, który może być akceptowany przez
wielu jego interesariuszy.
Monografia wskazuje na wiele istotnych czynników zarządzania przedsiębiorstwem, które kształtują zasady podejmowania decyzji w krótkim i długim
okresie czasu. Opisuje wiele założeń zarządzania przedsiębiorstwem w ujęciu strategicznym i operacyjnym. Odnosi się zarówno do modeli biznesu,
strategii, procesów biznesowych, jak i do specyficznych uwarunkowań wybranych aspektów mających znaczenie w funkcjonowaniu przedsiębiorstw.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Adam Jabłoński, Marek Jabłoński
  • Język wydania: ??angielski_pl_PL??,polski
  • ISBN: 978-83-62897-96-4
  • Liczba stron: 604
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych

Inni Klienci oglądali również

122,40 zł 136,00 zł
Do koszyka

Zatrudnienie w niepełnym wymiarze czasu pracy

Monografia to pierwsza na polskim rynku publikacja, która w sposób kompleksowy porusza zagadnienie zatrudnienia niepełnoetatowego. W opracowaniu podjęto próbę zdefiniowania pojęcia "pracownik zatrudniony w niepełnym wymi...
36,90 zł 41,00 zł
Do koszyka

Europejski Model Społeczny

Przedmiotem pracy są zagadnienia modernizacji instytucjonalnej tzw. Europejskiego Modelu Społecznego (EMS), rozumianego – przynajmniej w swej genezie doktrynalnej – jako specyficzny wariant modelu państwa dobrobytu. Ogólnym celem pub...
16,20 zł 18,00 zł
Do koszyka

Paradygmaty zarządzania biznesem w otoczeniu sieciowym

Celem ogólnym podjętych w monografii badań jest rozpoznanie istoty, rodzajów korzyści, uwarunkowań wynikających z zarządzania biznesem zgodnego z zidentyfikowanymi paradygmatami. Skuteczność osiągnięcia celu głównego wymagała badań...
45,00 zł 50,00 zł
Do koszyka

Wymiary Logistyki. Konkurencyjność podmiotów TSL. Tom 46

Konkurencja stanowi podstawowy mechanizm ekonomiczny gospodarki rynkowej, dla której logistyka jawi się jako warunek sine qua non jej sprawnego funkcjonowania. Biorąc pod uwagę istotną rolę podmiotów TSL (Transport Spedycja Logistyka) w s...
40,49 zł 44,99 zł
Do koszyka

Pauza strategiczna

Wojna na Ukrainie jest najpoważniejszym wyzwaniem dla Polski od zakończenia II wojny światowej, tym bardziej że Federacja Rosyjska przekształca się w państwo agresywne, dążące do odbudowania swego potencjału wojskowego. Zamierza dyktować własne warunki...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka

O rozwoju dydaktyki języków obcych jako dyscypliny naukowej

Obecnie dydaktyka języków obcych, jako nauka i praktyka, musi sprostać nie lada wyzwaniom. Wynikają one z bezprecedensowych zjawisk społeczno-kulturowych, jakich jesteśmy uczestnikami: wykształcenia się społeczeństwa informacyjnego, dostępności ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!