0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Biznes w internecie

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2012

  • Autor: Marta Smaga, Tomasz Bonek

  • Wydawca: Wolters Kluwer Polska SA

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 42,00 zł
37,80 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Biznes w internecie

Książka wyróżniona w konkursie na najlepszą publikację o tematyce ekonomicznej 2011/2012 w kategorii "Systemy informatyczne w biznesie"










Publikacja nominowana do nagrody "Economicus" Dziennika Gazety Prawnej.






Praktyczny poradnik o marketingu, sprzedaży, public relations on-line i promocji w mediach społecznościowych






Jeśli prowadzisz firmę w jakiejkolwiek branży i nie wykorzystujesz jeszcze biznesowego potencjału internetu, ta książka jest właśnie dla Ciebie. Została przygotowana przez specjalistów od lat związanych z biznesem internetowym w Polsce, pracujących dla Money.pl, jednej z największych grup internetowych w kraju.






Czytelnik znajdzie tu odpowiedzi m.in. na pytania:


Co zrobić, by szybko zbudować wizerunek firmy w internecie?
Jak sprzedawać w sieci i skutecznie się w niej reklamować?
W jaki sposób wypromować markę w wyszukiwarce Google?
Kiedy warto, a kiedy nie, promować się na Facebooku?
Ile kosztuje promocja on-line i na co zwracać szczególną uwagę przy planowaniu kampanii reklamowych?



Książka jest kompleksowym poradnikiem o promowaniu, sprzedaży oraz budowaniu wizerunku marek, firm, produktów i osób w najszybciej rozwijającym się dziś medium. Autorzy opisują w nim szczegółowo wszystkie istotne narzędzia on-line i radzą, jak je wykorzystać w praktyce.






Czytelnik dowie się, jak stworzyć dobrą stronę WWW lub sklep internetowy, jakie metody są najlepsze do promowania sprzedaży, a jakie sprawdzają się w działaniach PR. Znajdzie tu także rady, jak wybrać agencję bądź freelancera do przygotowania strony WWW lub kampanii promocyjnej i na co uważać przy współpracy ze zleceniobiorcą. Dowie się też, jak badać skuteczność prowadzonych działań.






Adresaci:

Poradnik jest adresowany do przedsiębiorców oraz menedżerów marketingu i PR, którzy chcą wykorzystać internet do promocji swojego biznesu. Może też być przydatny każdemu, kto chce uruchomić swój własny e-biznes.

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-264-5130-0
  • ISBN druku: 978-83-264-3830-1
  • EAN: 9788326451300
  • Liczba stron: 212
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
O autorach  str. 9

1. Firmowa strona WWW - jak ją stworzyć i ile to kosztuje?  str. 11

Czym kierować się przy wyborze domeny?  str. 11

Jakiego hostingu potrzebuje strona firmowa?  str. 14

Co to jest CMS?  str. 15

Jak zaprojektować stronę internetową?  str. 17

2. Zawartość firmowej strony internetowej  str. 20

Co powinno znaleźć się na stronie internetowej firmy?  str. 20

Co to jest newsletter?  str. 24

Co to jest blog firmowy i jak go pisać?  str. 24

 3. Pomiar popularności witryny  str. 28

Jak mierzy się oglądalność strony internetowej?  str. 28

Co można wyczytać ze wskaźników popularności strony?  str. 31

Jakie są źródła ruchu na stronie internetowej?  str. 32

Dla kogo Google Analytics?  str. 34

Dla kogo GemiusTraffic?  str. 35

Jak korzystać z systemu statystyk Google Analytics?  str. 36

Jak przeprowadzić badania jakościowe użytkowników?  str. 37

 4. Obecność strony internetowej w wyszukiwarce Google  str.  40

Na czym polega marketing w wyszukiwarkach?  str. 40

Dlaczego Google?  str. 42

Czym jest pozycjonowanie strony internetowej?  str. 44

Czym jest PageRank i jak pozyskiwać linki dla strony internetowej?  str. 47

Jak zbudować stronę przyjazną wyszukiwarce?  str. 49

Kiedy warto przeprowadzić audyt SEO witryny internetowej?  str. 51

Jak pisać tekst, by dobrze pozycjonował się w Google?  str. 52

Czym jest "black hat SEO"?  str. 52

Jak wybrać firmę świadczącą usługi pozycjonowania?  str. 53

Czy warto reklamować się w Google?  str. 57

Jak badać skuteczność działań reklamowych w Google?  str. 60

Jak optymalizować kampanię w Google Adwords?  str. 61

 5. Promowanie się w internecie   str. 64

Do jakich odbiorców można dotrzeć w internecie?  str. 64

Jakie są metody promocji w sieci i które z nich wybrać?  str. 65

Czym jest marketing szeptany?  str. 69

Jak wykorzystać potencjał urządzeń mobilnych?  str. 73

W jakich katalogach i wyszukiwarkach firm warto być obecnym?  str. 75

Jak zorganizować konkurs w internecie?  str. 76

Czy promować firmę za pomocą blogu eksperckiego?  str. 78

Jak prowadzić internetowe centrum prasowe?  str. 80

Czy w portalu trzeba oddzielać treści reklamowe od redakcyjnych?  str. 85

Jak współpracować z agencją, której firma zleca promocję w internecie?  str. 85

6. Reklamowanie się w internecie   str. 90

Dlaczego warto reklamować się w sieci?  str. 90

Jakie są rodzaje reklam internetowych?  str. 92

Jakie są modele emisji reklam internetowych?  str. 93

Jak mierzy się skuteczność reklam internetowych?  str. 94

Jakie są formy reklamy display?  str. 95

Jak rozesłać skuteczny mailing reklamowy?  str. 100

Które formy reklamy internetowej są najskuteczniejsze?  str. 104

Czy warto kupować reklamę wideo?  str. 107

Czy warto reklamować się na zdjęciach?  str. 109

Jak reklamować się kontekstowo w internecie?  str. 111

Gdzie kupuje się reklamę internetową?  str. 113

Na jakie praktyki portali internetowych powinni uważać reklamodawcy?  str. 116

Jak rozwija się rynek reklamy internetowej?  str. 119

7. Promocja firmy w mediach społecznościowych   str. 122

Na czym polega siła mediów społecznościowych?  str. 122

W jakich portalach społecznościowych warto być obecnym?  str. 123

Jak założyć profil firmy na Facebooku i pozyskać fanów?  str. 124

Z jakimi zagrożeniami musimy się liczyć, utrzymując konto w portalu społecznościowym?  str. 128

 8. Sprzedaż produktów przez internet   str. 130

Co trzeba zrobić, aby uruchomić sklep internetowy?  str. 130

Jak zadbać o użyteczność sklepu internetowego?  str. 133

Jakie rodzaje płatności internetowych powinien udostępniać e-sklep?  str. 141

Jakie metody dostawy produktów powinny być dostępne w sklepie internetowym?  str. 142

Jak monitorować statystyki sprzedaży?  str. 142

Jak zwiększać konwersję w sklepie internetowym?  str.  143

Jak promować sklep internetowy?  str. 145

Jak reklamować się w porównywarkach cen?  str. 146

Jak wykorzystać newsletter do promocji sprzedaży?  str. 148

Czy warto sprzedawać produkty przez Allegro?  str. 149

Co to są zakupy grupowe?  str. 156

Jacy są klienci sklepów internetowych i co w nich kupują?  str. 158

Jak rozwija się handel internetowy w Polsce?  str. 160

Jakie są polskie sklepy internetowe?  str. 161

 9. Sprzedaż produktów i usług finansowych w sieci   str. 164

Jak działa firma zajmująca się pośrednictwem finansowym on-line?  str. 164

Na sprzedaży jakich produktów finansowych zarabia się najwięcej?  str. 165

Jakich produktów finansowych użytkownicy najczęściej szukają za pomocą Google?  str. 166

Samemu czy z pośrednikiem finansowym on-line?  str. 167

Dlaczego klienci kupują u pośredników?  str. 171

Masz własną stronę WWW? Możesz zarabiać na e-finansach!  str. 174

Finansowe społeczności w internecie - czy tu są pieniądze?  str. 176

10. Badania internetu   str. 179

Co pokazuje Megapanel PBI/Gemius?  str. 179

Czym jest badanie Alexa.com?  str. 184

Jakie narzędzia badawcze oferuje Google?  str.  189

11. Działalność w internecie - kwestie prawne   str. 193

Jak założyć firmę działającą w internecie?  str. 193

Jakie są wymogi dotyczące ochrony danych osobowych użytkowników witryny?  str. 198

Jak stworzyć regulamin sklepu internetowego?  str. 201

Zabezpiecz się!  str. 205

 Indeks   str. 207

Inni Klienci oglądali również

34,30 zł 49,00 zł
Do koszyka

Medialne lwy dla rekinów biznesu

W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają: Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz ...
28,80 zł 32,00 zł
Do koszyka

Społeczna odpowiedzialność biznesu w świetle analiz bibliometrycznych i opinii pracowników na temat równowagi między życiem zawodowym a prywatnym

Celem praczy jest dokonanie eksploracji obszaru społecznej odpowiedzialności biznesu, określenie występujących koncentracji i tendencji na gruncie naukowym oraz - po zidentyfikowaniu najistotniejszych obszarów tematycznych w zakresie społecznej ...
121,91 zł 135,45 zł
Do koszyka

Microsoft Internet Information Services (IIS) 7.0 Resource Kit

Rozstrzygające źródło wiedzy o wdrażaniu i obsłudze usług IIS 7.0 – wprost od ekspertów. Niniejsza książka to pogłębiony i wyczerpujący zasób informacji niezbędnych podczas planowania, wdrażania i zarządzania platformą serwer...
27,72 zł 30,80 zł
Do koszyka

Biznes lotniczy

Oddajemy w ręce Czytelników monografię prezentującą najważniejsze naszym zdaniem zagadnienia związane z funkcjonowaniem sektora lotniczego w ujęciu ekonomicznym i zarządczym. Treści zawarte w niniejszej książce są efektem badań naukowych prowadz...
8,91 zł 9,90 zł
Do koszyka

Handel w Internecie – skutki rozliczeń VAT

Obecnie bardzo często sprzedawcy posiadający tradycyjne sklepy mają również sklepy internetowe. Sposób rozliczania transakcji internetowych różni się od rozliczania tradycyjnych transakcji. W Internecie sprzedają towary równ...
41,40 zł 46,00 zł
Do koszyka

Biznes muzyczny

Każdy z nas jest w różnym stopniu konsumentem produktów branży fonograficznej, rzadko jednak zastanawiamy się nad tym, dlaczego muzyka dociera do nas w takiej lub innej formie. Pomińmy chwilowo tak oczywiste przykłady jak kupno płyty lub ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!