0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Darmowa dostawa »
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Medialne lwy dla rekinów biznesu

(eBook)

Sztuka świadomego wykorzystania mediów.

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2014

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Aleksandra Ślifirska

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 49,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 34,30 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

34,30 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Medialne lwy dla rekinów biznesu

W książce najpopularniejsi polscy dziennikarze zdradzają, jak można wykorzystać media, aby osiągnąć sukces w biznesie. Porad udzielają:
Jacek Żakowski, publicysta POLITYKI, Marek Tejchman, dziennikarz TVN BIZNES, Dariusz Bugalski, dziennikarz radiowej Trójki, Bogusław Chrabota, redaktor naczelny dziennika Rzeczpospolita, Anna Sekudewicz, reportażystka i zastępca redaktora naczelnego Radia Katowice, Jacek Szmidt, redaktor naczelny Twojego Stylu, Jolanta Fajkowska, dziennikarka TVP INFO, Kamil Durczok, redaktor naczelny FAKTÓW TVN, Dorota Niećko, dziennikarka Dziennika Zachodniego, Wiktor Legowicz, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki, Arkadiusz Ekiert, dziennikarz ekonomiczny radiowej Trójki. Jest to pierwsza publikacja na rynku, która pokazuje warsztat z punktu widzenia dziennikarzy. Każdy rozdział oprócz wywiadu zawiera podsumowanie z konkretnymi oraz praktycznymi poradami i wskazówkami trenera medialnego, które pozwolą Czytelnikowi zaistnieć w mediach, zbudować pozytywny wizerunek wśród klientów i kontrahentów, rozwinąć biznes i osiągnąć sukces.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-18584-8
  • ISBN druku: 978-83-01-18005-8
  • Liczba stron: 200
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
OD AUTORA 7
01. BYCIE W MEDIACH TO RODZAJ WSPÓŁCZESNEGO SZLACHECTWA. Z Jackiem Żakowskim, publicystą POLITYKI, o poszukiwaniu polskiego Steve’a Jobsa 13
02. WYWIADY W MEDIACH TO ZNAK JAKOŚCI FIRMY I JEJ PREZESA. Z Markiem Tejchmanem, dziennikarzem TVN24 Biznes i Świat, o przygotowaniu przedsiębiorcy do wywiadu telewizyjnego 31
03. PANI JADWIGA JEST NAJWAŻNIEJSZA! Z Dariuszem Bugalskim, dziennikarzem radiowej Trójki, o typach osobowości, które potrafią najpiękniej opowiadać w mediach 49
04. MASZ MESSAGE, MUSISZ TEŻ MIEĆ WARSZTAT! Z Bogusławem Chrabotą, redaktorem naczelnym dziennika „Rzeczpospolita”, o tym, jak rzeczywistość eliminuje z biznesu ludzi niekomunikatywnych 71
05. O GATUNKU, KTÓRY WOLI PRAWDĘ OD MEDIALNOŚCI. Z Anną Sekudewicz, zastępcą redaktora naczelnego Radia Katowice i jedną z najbardziej utytułowanych polskich reportażystek, o tym, czy przedsiębiorcy mogą być bohaterami reportażu 91
06. ZASADA ARMANIEGO BRZMI: „MNIEJ ZNACZY LEPIEJ”. Z Jackiem Szmidtem, redaktorem naczelnym „Twojego Stylu”, o świadomym tworzeniu profilu publicznego 107
07. WYKORZYSTUJ MEDIA! TYLKO ŚWIADOMIE! Z Jolantą Fajkowską, dziennikarką i prezenterką telewizyjną, o tym, że szkolenia medialne nie powinny odbierać osobowości 129
08. PRZEZ INTERNET DO ŚWIADOMOŚCI KLIENTA. Z Kamilem Durczokiem, redaktorem naczelnym Faktów TVN, o bytach internetowych, które istnieją w świadomości totalnej 147
09. IDEA FIRMY POWINNA WYBRZMIEWAĆ Z UST PREZESA. Z Dorotą Niećko, wieloletnią dziennikarką „Dziennika Zachodniego”, szefową Oddziału Śląsk największego dziennika regionalnego w Polsce, o tym, jakie sygnały wysyłamy otoczeniu, będąc w mediach 165
10. LICZY SIĘ TAKA CECHA PRODUKTU, KTÓRA JEST WAŻNA DLA LUDZI Z dziennikarzami radiowej Trójki: Wiktorem Legowiczem, twórcą Informatora Ekonomicznego, i Arkadiuszem Ekiertem, redaktorem serwisów ekonomicznych, o ludziach biznesu, którzy promując siebie, potrafią uniknąć kryptoreklamy 183

Inni Klienci oglądali również

16,20 zł 18,00 zł
Do koszyka

Paradygmaty zarządzania biznesem w otoczeniu sieciowym

Celem ogólnym podjętych w monografii badań jest rozpoznanie istoty, rodzajów korzyści, uwarunkowań wynikających z zarządzania biznesem zgodnego z zidentyfikowanymi paradygmatami. Skuteczność osiągnięcia celu głównego wymagała badań...
26,10 zł 29,00 zł
Do koszyka

Interpretanty lektur: produkty medialnego przemysłu. Multimedialne moduły tematyczne jako dydaktyczny instrument

Niniejsza monografia może być traktowana jako podręcznik służący studentomprzygotowującym się do zawodu nauczyciela. Zawartość tej książki dotyczy intertekstualnych i intermedialnych aspektów funkcjonowania literatury we współczesny...
23,85 zł 26,50 zł
Do koszyka

Przemiany systemu medialnego. Polsko-rosyjskie spojrzenie

Prezentowany zbiór artykułów składa się z dwóch części. Pierwsza z nich to próba przedstawienia zarówno ogólnych zmian dokonujących się na rynku medialnym, ale także bardziej szczegółowe charakterystyki ...
61,20 zł 68,00 zł
Do koszyka

Poradnik prawny dla e-biznesu

Poradnik prawny dla e-biznesu to publikacja, która w kompleksowy i przystępny sposób przedstawia kluczowe zagadnienia prawne związane z zakładaniem i prowadzeniem e-biznesu. To wyjątkowo praktyczny przewodnik, który dzięki zawartym...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka

Jak zarządzać ludźmi, by nasz biznes dobrze prosperował

Svyatoslav Biryulin urodził się i dorastał w Rosji, gdzie zdobył doświadczenie menedżerskie w prywatnym biznesie. Obecnie mieszka i pracuje w Ljubljanie na Słowenii. Jest dyrektorem i właścicielem firmy konsultingowej KVAN, specjalizującej się w opraco...
8,86 zł 9,84 zł
Do koszyka

Zacznij od nowa. (O)swój biznes

Książka została napisana z myślą o Tobie, jeśli poniosłeś porażkę w biznesie. Być może teraz wydaje Ci się, że z tego powodu świat przestał istnieć. Jednak nie, nadal istnieje. Lubi rządzić się swoimi własnymi prawami. Pamiętaj, że ludzie sukcesu mało ...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!