0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Badania marketingowe. Pojęcia, metody, narzędzia

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2020

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Ewa Więcek-Janka

  • Wydawca: Wydawnictwo Politechniki Poznańskiej

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 91,00 zł
81,90 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Badania marketingowe. Pojęcia, metody, narzędzia

Każde przedsiębiorstwo funkcjonujące zgodnie z regułami wolnego rynku dąży do zdobycia przewagi konkurencyjnej, kreowania wizerunku własnej marki i oczywiście do zysku. Opra-cowanie strategii zapewniającej osiąganie takich celów nie byłoby możliwe, gdyby nie infor-macja, którą z jednej strony przedsiębiorstwo dzieli się z rynkiem (promocja) i którą z drugiej strony stara się zdobyć, gromadzi i analizuje. Takie „ssanie” informacji ujęto w systemie badań przedsiębiorstwa. Podstawowym zbiorem działań opartych na wykorzystaniu informacji są działania marketingowe. American Marketing Association określa marketing jako „planowa-nie, koordynację i kontrolę wszystkich aktywnych przedsiębiorstw działających na istniejącym i potencjalnym rynku, gdzie przez trwałe zaspokojenie potrzeb klientów powinny zostać zrea-lizowane cele przedsiębiorstwa”.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7775-586-0
  • ISBN druku: 978-83-7775-586-0
  • Liczba stron: 266
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
1. Badania marketingowe i marketingowe systemy informacyjne 9 
	1.1. Badania marketingowe 9 
	1.2. Marketingowy system informacyjny (MSI) 16 
	1.3. Podsumowanie 21 
	1.4. Obszary pracy własnej 22 

2. Klasyfikacja badań marketingowych 27 
	2.1. Kryteria klasyfikacji badań 27 
	2.2. Rodzaje badań 31 
	2.3. Desk research 33 
	2.4. Podsumowanie 39 
	2.5. Obszary pracy własnej 39 

3. Cechy, funkcje i organizacja badań marketingowych 43 
	3.1. Cechy badań marketingowych 43 
	3.2. Funkcje badań marketingowych 44 
	3.3. Organizacja badań marketingowych 45 
	3.4. Podsumowanie 48 
	3.5. Obszary pracy własnej 48 

4. Zakres badań marketingowych 53 

5. Badania ilościowe i jakościowe 63 
	5.1. Badania ilościowe 63 
	5.2. Badania jakościowe 64 
	5.3. Triangulacja 68 
	5.4. Obszary pracy własnej 68 

6. Proces badań marketingowych 73 
	6.1. Etapy procesu badawczego 73 
	6.2. Faza koncepcyjna 73 
	6.3. Faza wykonawcza 75 
	6.4. Błędy popełniane w procesie badawczym 76 
	6.5. Wiarygodność pomiaru 79 
	6.6. Podsumowanie 81
	6.7. Obszary pracy własnej 81 

7. Projektowanie badania marketingowego 85 
	7.1. Metodyka badawcza 85 
	7.2. Etapy projektowania badania marketingowego 87 
	7.3. Obszary pracy własnej 93 

8. Dobór próby 97 
	8.1. Działania związane z doborem próby 97 
	8.2. Pojęcia związane z doborem próby 97 
	8.3. Metody doboru próby 101 
	8.4. Próba minimalna w badaniach ankietowych 104
	8.5. Podsumowanie 107 
	8.6. Obszary pracy własnej 107 

9. Dobór metod, technik i narzędzi badawczych 113 
	9.1. Badania wtórne i pierwotne 113 
	9.2. Najważniejsze metody i techniki badawcze 114
	9.3. Budowa instrumentów badawczych 118 
	9.4. Podsumowanie 123 9.5. Obszary pracy własnej 124

10. Metoda ankietowa i metoda wywiadu 129 
	10.1. Metoda ankietowa 129 
	10.2. Metoda wywiadu 140 
	10.3. Podsumowanie 150 
	10.4. Obszary pracy własnej 151 

11. Obserwacja i eksperyment 155 
	11.1. Obserwacja 155 
	11.2. Eksperyment 162 
	11.3. Podsumowanie 168 
	11.4. Obszary pracy własnej 169 

12. Studium przypadku (case study) 173 

13. Pomiar i skale pomiarowe 181 
	13.1. Pojęcie pomiaru 181 
	13.2. Pomiar cech ilościowych i jakościowych 182 
	13.3. Etapy i poziomy pomiaru oraz skale pomiarowe 184 
	13.4. Podsumowanie 188 
	13.5. Obszary pracy własnej 188 

14. Porządkowanie danych 193 

15. Analiza i interpretacja danych 205 
	15.1. Klasyfikacja procedur analitycznych 205
	15.2. Metody statystyczne w analizie danych 208 
	15.3. Miary statystyczne 210 
	15.4. Wybrane rozkłady prawdopodobieństwa 215 
	15.5. Zastosowania testów statystycznych 219 
	15.6. Prognozowanie 225
	15.7. Obszary pracy własnej 226 

16. Metody prezentacji wyników 231 
	16.1. Składowe raportu 231
	16.2. Graficzna prezentacja wyników 233 
	16.3. Składowe raportów naukowych 239 
	16.4. Podsumowanie 241 
	16.5. Obszary pracy własnej 241 

17. Przykłady kwestionariuszy 245 

Badanie satysfakcji klienta – kwestionariusz wywiadu zastosowany w badaniu poziomu satysfakcji klientów prowadzonym dla firmy AiE 245 
Kwestionariusz ewaluacyjny – ocena warsztatów zorganizowanych przez firmę AiE 251
Kwestionariusz ankiety Servqual – ocena zadowolenia z użytkowania obiektu sportowego 253 
Kwestionariusz stylów autoprezentacji 254 

Bibliografia 259

Inni Klienci oglądali również

25,20 zł 28,00 zł
Do koszyka

Metoda zautomatyzowanego rachowania oparta na układzie liczb na palcach

Metoda zautomatyzowanego rachowania oparta na układzie liczb na palcach powstała w wyniku obserwacji i doświadczeń pedagogicznych zebranych w ciągu wieloletniej pracy dydaktycznej z uczniami przez autorkę tej książki.Adresowana jest do dzie...
27,90 zł 31,00 zł
Do koszyka

Współczesne problemy inżynierii ruchu lotniczego. Modele i metody

W książce przedstawiono wieloaspektowe i kompleksowe spojrzenie na problematykę inżynierii ruchu lotniczego. Omówiono aktualne problemy, przed którymi stają praktycy zarządzania ruchem lotniczym. Zaprezentowano główne nurty prac ba...
45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka

Badania lekarskie pracowników - nowe zasady od 1 kwietnia 2015 r.

Niezbędna pozycja w bibliotece każdego pracownika kadrowego Książka ma formę przystępnego, praktycznego poradnika, w którym w sposób kompleksowy i przystępny zostały omówione przepisy dotyczące profilaktycznych badań ...
18,00 zł 20,00 zł
Do koszyka

Profilaktyka i edukacja zdrowotna w badaniach naukowych w pielęgniarstwie oraz naukach o zdrowiu

Jeszcze kilkadziesiąt lat temu choroby uznawane obecnie za schorzenia cywilizacyjne nie występowały tak często jak obecnie. Współcześnie zachorowania na cukrzycę, nowotwory, de-presję czy problem otyłości i narkomanii stały się tak powszechne, ż...
55,30 zł 79,00 zł
Do koszyka

BIM w prefabrykacji. Nowoczesne metody wspomagania i automatyzacji

W okresie intensywnego rozwoju prefabrykacji, wdrożenie nowej technologii BIM w wytwórniach jest bardzo istotnym narzędziem służącym do optymalizacji procesów produkcyjnych. Dlatego narzędzia wspomagania inżynierskiego powinny umożliwiać ...
23,94 zł 26,60 zł
Do koszyka

Wykorzystanie metod statystycznych w opisie zjawisk społeczno-gospodarczych. Jakość życia

Opracowania zawarte w monografii Wykorzystanie metod statystycznych w opisie zjawisk społeczno-gospodarczych. Jakość życia, będące pracami dyplomowymi słuchaczy podyplomowych studiów Metody analiz społeczno-gospodarczych, realizowanych w Kolegi...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!