0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Wydawnictwo Uniwersytetu Ekonomicznego w Katowicach

Znaleziono: 6 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
Modeling of complex data sets and risk analysis

Modeling of complex data sets and risk analysis

Redaktor: Grażyna Trzpiot
This monograph is the result of research conducted by employees and doctoral students at the Department of Demography and Economics Statistics. The subject of research, according to the title, focu...
11,70 zł 13,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Consumer Rights Protection

Consumer Rights Protection

Threats and opportunities for enhancing consumer awareness

Redaktor: Sławomir Smyczek
The entire publication is the outcome of the discussions which took place during International Conference on Enhancing Consumer Awareness host by University of Economics in Katowice. The entire pub...
37,80 zł 42,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

Changing Paradigm for Inventory Management in a Supply Chain Context

The aim of the study was to identify the main issues and key areas typical for decisions taken in supply chains, demonstrating a new approach to inventory management as a process of value added cre...
Niedostępny
Zobacz więcej
Market analysis - Maciej Mitręga

Market analysis

eBook (pdf)
Niedostępny
Market analysis - Maciej Mitręga

Market analysis

The present textbook came into existence mostly as theoretical and methodical guide in the range of complex and extensive subject matter of the market analysis. The author concentrated on the resea...
Niedostępny
Zobacz więcej
Management and marketing information systems - Henryk Sroka

Management and marketing information systems

This book aims to provide knowledge on role and significance of Management Information Systems and Marketing Information Systems in contemporary business organisations. The book includes explanatio...
Niedostępny
Zobacz więcej
Financial services marketing - Sławomir Smyczek

Financial services marketing

This book is organised into nine chapters. The first chapter presents over-view of financial market, with particular emphasis on financial institutions and services. The second chapter focuses on f...
Niedostępny
Zobacz więcej
Znaleziono: 6 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Popularność malejąco
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20