0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Znaleziono: 5290 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20
50 praw marketingu Kotarbińskiego - Jacek Kotarbiński

50 praw marketingu Kotarbińskiego

Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „50 praw marketingu Kotarbińs...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
50 praw marketingu Kotarbińskiego - Jacek Kotarbiński

50 praw marketingu Kotarbińskiego

Jacek Kotarbiński swoją nową książką udowadnia, że świat marketingu ma swojego Murphy’ego i własne prawa, o których można mówić rzeczowo, a przy tym lekko i z humorem. „50...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
AdWords i Analytics - Krzysztof Marzec

AdWords i Analytics

Zostań certyfikowanym specjalistą

- Zajmujesz się reklamą w internecie?- Planujesz podwyższyć swoje kwalifikacje?- Chcesz zostać certyfikowanym specjalistą Google AdWords i Google Analytics?Przyzwyczailiśmy ...
71,10 zł 79,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Afryka Subsaharyjska - Bara Ndiaye

Afryka Subsaharyjska

Potencjał, problemy i możliwości dla Polski

W XXI wieku sytuacja Afryki i jej postrzeganie podlega szybkiej ewolucji. Wzrost zapotrzebowania tamtejszych mieszkańców na bardziej zaawansowane produkty, liberalizacja przepływów ha...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Agribusiness Finance

Agribusiness Finance

eBook (epub, mobi)
98,10 zł 109,00 zł
Do koszyka
Agribusiness Finance

Agribusiness Finance

Redaktor: Sławomir Juszczyk
The production and processing of food, creation of the means of production for agriculture and food industry, as well as related services – in other words, the entirety of agribusiness &ndash...
98,10 zł 109,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Algokracja - Jarosław Królewski

Algokracja

Jak i dlaczego sztuczna inteligencja zmienia wszystko?

Żyjemy w ekstremalnie ciekawych i ambitnych czasach. Jest to moment historii, w którym nigdy tak wiele rzeczy nie było na wyciągnięcie ręki. Jednocześnie żyjemy w czasach, w których n...
80,10 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Analiza dynamiczna wpływu usieciowienia na wartość przedsiębiorstwa - Dariusz Siudak

Analiza dynamiczna wpływu usieciowienia na wartość przedsiębiorstwa

Praca dotyczy aktualnego tematu w naukach o zarządzaniu, jakim są sieci przedsiębiorstw i wpływ pozycji sieciowej na określone efekty ekonomiczne przedsiębiorstwa.Przedstawiony problem ma cha...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Analiza finansowa przedsiębiorstwa - Bożyna Pomykalska

Analiza finansowa przedsiębiorstwa

Wskaźniki i decyzje w zarządzaniu

Nowe wydanie cieszącego się od lat niesłabnącym zainteresowaniem kompleksowego podręcznika z dziedziny analizy finansowej przedsiębiorstwa. Autorzy uwzględnili w nim najnowsze osiągnięcia badawcze ...
84,60 zł 94,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa - Paweł Mielcarz

Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa

Podstawą funkcjonowania każdej firmy jest tworzenie wartości dla właścicieli. Dlatego idea zarządzania wartością przedsiębiorstwa zdobywa coraz większą popularność w praktyce gospodarczej. W myśl t...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Analiza zaufania w sieciach badawczo-rozwojowych - Anna Sankowska

Analiza zaufania w sieciach badawczo-rozwojowych

Uwarunkowania zaufania w sieciach B&R Badania empiryczne - analiza zaufania w sieciach B&R
39,60 zł 44,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Audyt. Zbiór zadań do rewizji finansowej - Piotr Staszkiewicz

Audyt. Zbiór zadań do rewizji finansowej

Aktualna i niezwykle cenna publikacja z zakresu rewizji finansowej, która jest wynikiem zawodowych i akademickich doświadczeń autora w różnych systemach gospodarczych i krajach. Książ...
66,60 zł 74,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Austriacka Szkoła Ekonomii - Marcin Mrowiec

Austriacka Szkoła Ekonomii

Jak może pomóc wyjaśnić stagnacje gospodarek i kryzysy

Jakich zaskakujących wniosków może nam dostarczyć analiza współczesnych gospodarek uwzględniająca poglądy Austriackiej Szkoły Ekonomii?Z czego tak naprawdę wynikają kryzysy na ś...
66,60 zł 74,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
B2B E-commerce - Justyna Skorupska

B2B E-commerce

Podręcznik menedżera

• Jakie są najskuteczniejsze sposoby na pozyskanie uwagi cyfrowego klienta biznesowego? • Jak podejść do tworzenia nowoczesnej komunikacji marketingowej w kanałach internetowych w segmencie B2B? • ...
62,10 zł 69,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Badania jako podstawa projektowania user experience - Barbara Rogoś-Turek

Badania jako podstawa projektowania user experience

Pierwsza polska publikacja o roli badań z użytkownikami w tworzeniu produktów interaktywnych. Książka pokazuje nieodłączny związek badań z projektowaniem i biznesem, którego wynikiem ...
80,10 zł 89,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Badania marketingowe - Krystyna Mazurek-Łopacińska

Badania marketingowe

Metody, techniki i obszary aplikacji na współczesnym rynku

Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowaniem podręcznika pod redakcją Krystyny Mazurek-Łopacińskiej „Badania marketingowe. Teoria i praktyka&r...
93,60 zł 104,00 zł
Do koszyka Zobacz więcej
Badania marketingowe. Rozdział 1

Badania marketingowe. Rozdział 1

Przedmiot i etapy badań marketingowych

Seria: Minibook
ROZDZIAŁ 1 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowan...
Badania marketingowe. Rozdział 10

Badania marketingowe. Rozdział 10

Metody badania cen

Seria: Minibook
ROZDZIAŁ 10 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowa...
Badania marketingowe. Rozdział 11

Badania marketingowe. Rozdział 11

Badania systemu dystrybucji

Seria: Minibook
ROZDZIAŁ 11 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowa...
Badania marketingowe. Rozdział 12

Badania marketingowe. Rozdział 12

Badanie satysfakcji i lojalności klientów

Seria: Minibook
ROZDZIAŁ 12 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowa...
Badania marketingowe. Rozdział 13

Badania marketingowe. Rozdział 13

Badanie satysfakcji i lojalności klientów

Seria: Minibook
ROZDZIAŁ 13 Z PUBLIKACJI PT "BADANIA MARKETINGOWE" REDAKCJA NAUKOWA KRYSTYNA MAZUREK ŁOPACIAŃSKA. Książka została przygotowana na podstawie cieszącego się niesłabnącym od lat zainteresowa...
Znaleziono: 5290 pozycji
Przeglądaj:
Sortuj według:
  • Trafność
  • Popularność rosnąco
  • Popularność malejąco
  • Od najstarszych
  • Od najnowszych
  • Cena rosnąco
  • Cena malejąco
  • Tytuł od A do Z
  • Tytuł od Z do A
  • Autor od A do Z
  • Autor od Z do A
  • Wydawca od A do Z
  • Wydawca od Z do A
Trafność
Wyświetl:
  • 20
  • 40
  • 80
20