0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Zarządzanie wiedzą w tworzeniu innowacji: model dojrzałości projektowej organizacji

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Gdańsk, 2013

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Agnieszka A. Szpitter

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Gdańskiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 34,00 zł
30,60 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Zarządzanie wiedzą w tworzeniu innowacji: model dojrzałości projektowej organizacji

Celem autorki jest zrozumienie i wyjaśnienie czynników, które podczas tworzenia innowacji produktu (kolekcji odzieżowej) mogą wspierać lub hamować zarządzanie wiedzą w organizacji przez zespół projektowy w uzyskiwaniu dojrzałości projektowej w wybranych polskich przedsiębiorstwach branży odzieżowej zajmujących się projektowaniem, wytwarzaniem i sprzedażą odzieży damskiej. Celem metodycznym pracy jest opracowanie holistycznego modelu badawczego umożliwiającego zrozumienie i wyjaśnienie warunków zarządzania wiedzą w rozwoju innowacji produktu.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-786-5070-6
  • ISBN druku: 978-83-786-5070-6
  • Liczba stron: 198
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
WSTĘP	7

CZĘŚĆ I. TEORETYCZNE ASPEKTY ZARZĄDZANIA WIEDZĄ I INNOWACJAMI	13

Rozdział 1. ISTOTA I KONCEPCJA ZARZĄDZANIA WIEDZĄ W ORGANIZACJI	15

1.1. Rola wiedzy w zarządzaniu	15
1.2. Pojęcie i rodzaje wiedzy w zarządzaniu	26
1.3. Zarządzanie wiedzą jako wieloraka dyscyplina	33
1.4. Modele zarządzania wiedzą i pomiar wiedzy	43

Rozdział 2. INNOWACJE JAKO CZYNNIK ROZWOJU ORGANIZACJI	55

2.1. Znaczenie i klasyfikacja innowacji	55
2.2. Innowacja procesowa w przedsiębiorstwie	75

CZĘŚĆ II. METODYCZNO‑EMPIRYCZNE ASPEKTY BADANIA	91

Rozdział 3. METODYCZNA KONCEPCJA POSTĘPOWANIA BADAWCZEGO	93

3.1. Podejście holistyczne w konstruowaniu modelu tercji organizacji	93
3.2. Model tercji innowacji projektowej w badaniu dojrzałości projektowej – epistemologia badania	102

Rozdział 4. PREZENTACJA I ANALIZA WYNIKÓW BADAŃ EMPIRYCZNYCH	115

4.1. Charakterystyka krajowego rynku przemysłu odzieżowego	115
4.2. Analiza i ocena wyników badań wybranych polskich przedsiębiorstw branży odzieżowej	129

ZAKOŃCZENIE	180
BIBLIOGRAFIA	183
SPIS RYSUNKÓW, TABEL I TABLIC	195
Słowa kluczowe: innowacje wiedza organizacja

Inni Klienci oglądali również

17,01 zł 18,90 zł
Do koszyka

Coś więcej niż spór o model rządzenia

Autor, sięgając do światowego dorobku teoretycznego nauk o polityce, a także nawiązując do swojego wcześniejszego spojrzenia na tę problematykę, przedstawia w tym opracowaniu pewne refleksje na temat stanu i dynamiki relacji, mechanizmów decydow...
34,11 zł 37,90 zł
Do koszyka

Mroczna wiedza

Nowa powieść autorki bestsellerowego cyklu „Temeraire” Szkoła dla wybrańców obdarzonych magicznymi zdolnościami, gdzie porażka oznacza... śmierć! Pierwszy tom cyklu „Scholomance...
19,80 zł 22,00 zł
Do koszyka

Systemy ekspertowe we wspomaganiu procesów zarządzania wiedzą w organizacji

W rozdziale pierwszym dokonano rozróżnienia podstawowych dla przedmiotu rozważań pojęć: danych, informacji, wiedzy, a nawet mądrości. Rozdział drugi zawiera omówienie systemów ekspertowych. Celem rozdziału trzeciego jest pokazanie,...
40,50 zł 45,00 zł
Do koszyka

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa. Budowanie zdrowej, efektywnej organizacji

W obecnej rzeczywistości gospodarczej wśród przedsiębiorstw zaobserwować można rosnące zainteresowanie zagadnieniami społecznej odpowiedzialności biznesu ( Corporate Social Responsibility - CSR ). Coraz częściej organizacje podejmują działania...
27,90 zł 31,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie komunikacją i wiedzą w planowaniu cywilnym oraz zarządzaniu kryzysowym

Na zarządzanie komunikacją i wiedzą w organizacji składają się ściśle ze sobą powiązane i wzajemnie zależne procesy. Z jednej strony sprawnośćkomunikacji, jej dwu- lub nawet wielokierunkowość umożliwiają poprawną propagację oraz wymianę informacj...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka

Analiza projektów inwestycyjnych w procesie tworzenia wartości przedsiębiorstwa

Podstawą funkcjonowania każdej firmy jest tworzenie wartości dla właścicieli. Dlatego idea zarządzania wartością przedsiębiorstwa zdobywa coraz większą popularność w praktyce gospodarczej. W myśl tej koncepcji, podejmowanie każdej decyzji, zarów...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!