0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Zarządzanie milenialsami

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2018

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Chip Espinoza, Mick Ukleja

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 59,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 41,30 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

41,30 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Zarządzanie milenialsami

Roszczeniowi, leniwi, niecierpliwi i nielojalni – milenialsi nie cieszą się popularnością wśród pracodawców. Stopniowo przejmują jednak rynek pracy i już niedługo stanowić będą najliczniejszą grupę pracowników na świecie. Już niebawem szefowie staną więc przed wyborem: dogadać się z milenialsami albo co kilka miesięcy otwierać nowe rekrutacje w oczekiwaniu na pokolenie myślące podobnie do nich, które może nigdy nie nadejść.
Zarządzanie milenialsami to drugie wydanie klasycznej pozycji Espinozy i Ukleji. Korzystając z literatury, kontaktów z firmami oraz własnych, poszerzonych badań autorzy pokazują, że problem może nie tkwić w milenialsach, lecz w menedżerach i tym, w jaki sposób podchodzą do pracowników.
Roszczeniowi? Cóż, tylko wtedy, kiedy odpowiednie wynagrodzenie potraktujemy jako niezwykły przywilej. Leniwi? Jeśli tylko uwierzą w znaczenie tego, co robią, będą w stanie pracować dniami i nocami – ale niech nikt nie oczekuje od nich, że będą zadowoleni z siedzenia w biurze przez osiem godzin. Nieposłuszni? Szef to ktoś, komu wyjątkowy szacunek należy się z powodu jego stanowiska, a polecenie, jeśli nie ma sensu, nie stanowi wartości samo w sobie.
Główny trzon książki stanowi przewodnik po wartościach szczególnie ważnych dla milenialsów, a które często stają się punktami zapalnymi konfliktów w firmie: chęć elastycznego łączenia pracy z życiem osobistym, potrzeba wyrażania siebie i kreatywności, samodzielność oraz dążenie do budowania relacji. Na podstawie odpowiednio dobranych przykładów autorzy pokazują, w jaki sposób załagodzić spór i wykorzystać każdą z tych cech do skutecznego zmotywowania milenialsów do pracy. Ich zdaniem to nie tylko możliwość, ale przede wszystkim konieczność: menedżerowie, którzy zdecydują się okopać na swoich pozycjach i zrezygnować z porozumienia, narażą swoje firmy na ogromne straty.
Espinoza i Ukleja opisują zupełnie inne pokolenie niż to, które znamy z branżowych czasopism i medialnych debat. Milenialsi, z którymi rozmawiali, to ludzie zdeterminowani i chętni do pracy, którzy – być może jako pierwsze pokolenie od długiego czasu – głośno mówią o tym, czego chcą i co im się należy. W rzeczywistości bowiem ich pragnienia i cele jako pracowników nie różnią się zbytnio od tych, którymi kierowali się ich starsi koledzy i koleżanki. „Każdy pracownik – piszą autorzy – chce tego, czego milenialsi: spełnienia, uznania, doceniani i wynagrodzenia”.
Rekomendacje:
„Milenials” stało się w dzisiejszych czasach synonimem dziwnego stworzenia, po którym nie wiadomo, czego się spodziewać. Jednak Chip Espinoza w swojej nowej książce oswaja to pojęcie, pokazując nie tylko, na czym polega jego fenomen, ale przede wszystkim pomaga nam zrozumieć, jak działać w warunkach wielkiej zmiany kulturowej i pokoleniowej, jaka zachodzi w dzisiejszym środowisku pracy.
dr Piotr Kaczmarek-Kurczak, Katedra Przedsiębiorczości i Etyki w Biznesie w Akademii Leona Koźmińskiego

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-20111-1
  • ISBN druku: 978-83-01-20017-6
  • Liczba stron: 257
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Przedmowa 13
Podziękowania 17
Wprowadzenie. Bliskie spotkania z innym sortem 19

Część I. Zjawisko milenialsów 25

1. Milenialsi i ty 27
	Pokolenia w pracy 29
	Co się tu właściwie dzieje? 33
	Nadchodząca luka na rynku pracy 39
	Jesteś taki wyjątkowy 40
	Wypełnienie luki 43

2. Czyż nie jesteśmy wszyscy tacy sami? 47
	I co z tego? Czyż wszystkie pokolenia nie są takie same? 47
	Kto ma znaleźć sens i określić zasady? 57

3. Menedżerowie skuteczni versus nieskuteczni 62
	Nastawienie 65
	Kontynuacja współpracy z działem personalnym 70

4. Punkty zapalne między menedżerami a milenialsami 73
	Pozycje percepcyjne 75
	Konsekwencje braku doświadczenia 83

Część II. Odkryj podstawowe kompetencje w zarządzaniu dzisiejszymi pracownikami 97

5. Bądź elastyczny – kiedy zgoda, by robili po swojemu, ma sens. Bycie elastycznym wobec Autonomicznych 99
	Wartości milenialsów: Połączenie pracy i życia 100
	Zniekształcenia wynikające z doświadczenia 102
	Kontrakt psychologiczny 105
	Uczenie się na sukcesach 107
	Uczenie się na porażkach 108
	Najlepsze praktyki 109
	Podsumowanie 110

6. Twórz właściwe nagrody – nagradzanie odpowiednich rzeczy we właściwy sposób. Nagradzanie Roszczeniowych 113
	Wartość milenialsów: Nagroda 114
	Zniekształcenie wynikające z doświadczenia 115
	Właściwe nagradzanie 117
	Nagradzanie odpowiednich rzeczy 119
	Niech mają bieżące informacje 120
	Uczenie się na sukcesach 121
	Podsumowanie 123

7. Zaprzęgnij ich wyobraźnię do pracy – są na czele klasy kreatywnej. Rozwijanie Pomysłowych 126
	Wartość milenialsów: Wyrażanie siebie 127
	Zniekształcenie wynikające z doświadczenia 127
	Kreatywność i przewaga konkurencyjna 129
	Najlepsze praktyki 130
	Niech wiedzą, co się dzieje z ich pomysłami 132
	Pozwól im się bawić 133
	Podsumowanie 134

8. Buduj relację – najpierw oni, potem ty. Angażowanie Zajętych sobą 137
	Wartość milenialsów: Uwaga 138
	Zniekształcenie wynikające z doświadczenia 140
	Najlepsze praktyki 141
	Co jest barierą w budowaniu zaangażowania? 145
	Materiał do przemyśleń 150
	Nie ma transferu wiedzy niejawnej bez zbudowania relacji 151
	Podsumowanie 152

9. Bądź pozytywny podczas korygowania – ostrożnie, kruche! Rozbrajanie Obronnych 155
	Wartość milenialsów: Osiągnięcia 156
	Zniekształcenie wynikające z doświadczenia 160
	Najlepsze praktyki 162
	Uczenie się na sukcesach 164
	Uczenie się na porażkach 168
	Podsumowanie 169

10. Nie bierz tego do siebie – nie zawsze jesteś w centrum. Samoróżnicowanie od Irytujących 173
	Wartość milenialsów: Nieformalność 174
	Zniekształcenie wynikające z doświadczenia 175
	Samoróżnicowanie dotyczy ciebie 178	
	Wiedz, gdzie oni się kończą, a zaczynasz ty 179
	Odrębność i wspólnota 180
	Znaj różnice między twoją rolą a twoją osobą 181
	Wystrzegaj się wciągania osób postronnych 181
	Pomyśl o swojej obecności 182
	Wyznania 183
	Podsumowanie 185

11. Pokaż im pełny obraz – szersza perspektywa nie istnieje, dopóki nie pomożesz im jej dostrzec. Poszerzanie perspektywy Krótkowzrocznych 188
	Wartość milenialsów: Prostota 189
	Zniekształcenie wynikające z doświadczenia 190
	Uczenie się na sukcesach 191
	Uczenie się na porażkach 192	
	Zacznij od czegoś prostego 193
	Model myślenia o konsekwencjach 194
	Pięć „dlaczego” 196
	Proszę, podziel się 198
	Podsumowanie 200

12. Włączaj szczegóły – wieloznaczność jest ich kryptonitem. Ukierunkowanie Nieskupionych 203
	Wartość milenialsów: Wielozadaniowość 204
	Zniekształcenie wynikające z doświadczenia 205
	Ukierunkowywanie? Myślałem, że chcą autonomii 207
	Ukierunkowywanie 208
	Uczenie się na sukcesach 209
	Uczenie się na porażkach 211
	Podsumowanie 214

13. Spraw, żeby to miało dla nich znaczenie – chcą wiedzieć „po co”, zanim dowiedzą się „co”. Motywowanie Obojętnych 216
	Wartość milenialsów: Znaczenie 217
	Zniekształcenie wynikające z doświadczenia 219
	Hierarchia możliwości 222
	Uczenie się na sukcesach 225
	Uczenie się na porażkach 227
	Podsumowanie 229

Część III. Twoja przewaga konkurencyjna 233

14. Budowanie kultury przyjaznej pokoleniu Y 235
	Dostrzeż swoje gwiazdy i stwórz dla nich przestrzeń do wymiany doświadczeń 235
	Włącz swoich menedżerów do rozmowy 237
	Pytaj milenialsów 238
	Ogranicz zniekształcenia panujące w organizacji 239
	Promuj podstawowe kompetencje w zarządzaniu dzisiejszymi pracownikami 241
	Inwentarz porozumienia międzypokoleniowego 243

15. Mentoring dla milenialsów 245
	Wyzwania, przed którymi stają milenialsi w pracy 247
	Strategie pokonywania blokad w pracy 253
	7 umiejętności pokonywania blokad 256
	Na koniec 259

Inni Klienci oglądali również

74,10 zł 114,00 zł
Do koszyka

Choroby zatok przynosowych

Książka bardzo przydatna dla lekarzy rodzinnych, internistów i otorynolaryngologów w codziennej praktyce z uwagi na dużą zapadalność na choroby zatok przynosowych w naszym kraju . Odrębności etiologiczne i kliniczne wskazują, że nie...
34,58 zł 38,42 zł
Do koszyka

Zarządzanie strategiczne w Policji. Teoria i praktyka

Niniejsze opracowanie naukowe jest interesującą propozycją wydawniczą, która z pewnością wzbogaci wiedzę w obszarze zarządzania strategicznego w instytucjach publicznych. Publikacja podejmując tak aktualną problematykę w odniesieniu do instytucj...
26,96 zł 29,95 zł
Do koszyka

Przedsiębiorczość i zarządzanie w małej i średniej firmie

Książka prezentuje wiedzę na temat zasobów niezbędnych do powstania nowych firm, ich wzrostu i rozwoju. Jej istotną zaletą jest odwoływanie się zarówno do teorii, jak i praktyki gospodarczej. W poszczególnych rozdziałach daje się z...
111,30 zł 159,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie cenami

"Pierwsze wydanie podręcznika ukazało się w 1982 roku. To w nim po raz pierwszy użyto pojęcia „zarządzanie cenami”. Wcześniej mówiono albo o teorii cen – w podejściu akademicko-teoretycznym, nauczanym przede wszystkim prze...
56,70 zł 63,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych

Cechą wyróżniającą książki Zarządzanie jakością i ryzykiem w usługach zdrowotnych jest przeprowadzenie analiz w oparciu o obserwację zmian za­chodzących na rynku usług zdrowotnych i udowodnienie tezy, że mamy do czynienia z dynamicznie rozwi...
45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka

Profesjonalne zarządzanie kadrami w podmiotach leczniczych

W publikacji przedstawiono specyfikę profesjonalnego zarządzania kadrami w podmiotach leczniczych oraz ich rolę i funkcje w organizacji. Opisano w niej zarówno od strony teoretycznej, jak i praktycznej między innymi takie kwestie jak:

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!