0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Zakupy w przedsiębiorstwie

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2019

  • Autor: Wojciech Budzyński

  • Wydawca: Poltext

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 34,90 zł
31,41 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Zakupy w przedsiębiorstwie

Sprawne stworzenie skutecznych procedur zakupowych to jeden z największych problemów w przedsiębiorstwach, które wdrażają nowe systemy ograniczania poziomu zapasów i redukcji kosztów. Powodzenie takich działań może zapewnić jedynie dostawca, na którego można liczyć w zakresie jakości, terminu dostawy i rozsądnego poziomu ceny.
I tu pojawia się problem-jak znaleźć właściwego dostawcę i rozwinąć efektywną współpracę.
We współczesnych przedsiębiorstwach nadal pojawia się problem sprawnego połączenia działań z zakresu logistyki zaopatrzenia, w tym-w szczególności-zarządzania informacją, siecią zaopatrzenia, zapasami czy kwalifikowaniem i oceną dostawców-a typową- realizowaną od lat działalnością kupiecką. To kupiec realizuje podstawowe funkcje zaopatrzeniowe, polegające na znalezieniu dostawcy, przeprowadzeniu z nim negocjacji zakupowych, zawarciu umowy ramowej lub na pojedynczy zakup, niejednokrotnie zorganizowaniu transportu, rozliczeniu zrealizowanej transakcji i ewentualnie– dochodzeniu reklamacji.
„Zakupy w przedsiębiorstwie” to praktyczny poradnik dla kupujących:
- jak kupić korzystnie, z odpowiednim terminem dostawy, produkt właściwej jakości?
- jak sprawić, żeby z trudem zdobyty, dobry dostawca, stał się lojalnym kontrahentem i wartościowym partnerem biznesowym?

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8175-027-1
  • ISBN druku: 978-83-7561-615-6
  • Liczba stron: 220
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Okładka
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Spis treści
Wprowadzenie
Rozdział 1. Logistyka zaopatrzenia a strategia zakupowa 
1.1. Procesy logistyczne w przedsiębiorstwie
1.2. Identyfikacja i optymalizacja kosztów zakupu
1.3. Outsourcing w logistyce
1.4. E-logistyka – informatyczne wsparcie zarządzania logistycznego
1.5. Decyzje ograniczające ryzyko zakupów
1.6. Koncepcje sieci zaopatrzenia
Rozdział 2. Proces poszukiwania i segmentacji dostawców 
2.1. Segmentacja dostawców
2.2. Logistyka informacji w sferze zakupów
2.3. E-procurement i platformy przetargowe
2.4. Normy ISO a ocena dostawców
2.5. Porównanie dostawców
Rozdział 3. Metody oceny i kwalifikacji dostawców 
3.1. Audit dostawców
3.2. Systemy punktowe oceny dostawców
3.3. Inne systemy oceny dostawców
3.4. Kwalifikacja dostawców
3.5. Książka dostawcy jako zbiór procedur zakupowych
Rozdział 4. Proces ofertowy w zakupach 
4.1. Zapotrzebowanie i zapytanie ofertowe
4.2. Prawne uwarunkowania ofert dostawców
4.3. Procedury postępowania z ofertami dostawców
4.4. Zamówienie jako akceptacja oferty
4.5. Znaczenie ogólnych warunków zakupu (OWZ)
Rozdział 5. Negocjacje zakupowe 
5.1. Etapy negocjacji zakupowych
5.2. Przygotowanie negocjacji przez kupującego
5.3. Taktyki negocjacji zakupowych
5.4. Techniki przełamywania impasu w negocjacjach
5.5. Specyfika negocjacji z dostawcami zagranicznymi i monopolistami
Rozdział 6. Ogólna koncepcja umowy z dostawcą 
6.1. Wpływ założeń w zakresie ogólnej koncepcji na kształt umowy
6.2. Baza dostawy według zwyczajów Incoterms 2010
6.3. Sposoby rozliczania umów zakupu
6.4. Zasady negocjowania rozliczenia umowy przez kupującego
Rozdział 7. Elementy umowy z dostawcą 
7.1. Elementy umowy i zasady ich negocjowania
7.2. Dane formalne umowy
7.3. Zasadnicze warunki umowy zakupu
7.4. Ogólne warunki umowy zakupu
7.5. Zabezpieczanie terminów dostaw i kary umowne
7.6. Rozstrzyganie spraw spornych
Rozdział 8. Umowa ramowa w sferze zakupów 
8.1. Specyfika ramowej umowy zakupu
8.2. Elementy umowy ramowej
8.3. Ustalanie cen i harmonogramów dostaw
8.4. Zawieranie umów wykonawczych w ramach umowy ramowej
8.5. Pierwszeństwo uzgodnień w warunkach umowy ramowej
Rozdział 9. Transport w zaopatrzeniu przedsiębiorstwa 
9.1. Transport a logistyka w przedsiębiorstwie
9.2. Wykorzystanie spedytorów w zaopatrzeniu
9.3. Podstawy prawne umów transportowych
9.4. Zawieranie umów transportowych
9.5. Decyzje w zakresie transportu drogowego
Rozdział 10. Reklamowanie zakupu towarów i usług 
10.1. Prawne uzasadnienia reklamacji
10.2. Rękojmia jako odpowiedzialność z mocy prawa
10.3. Gwarancja jako podstawa reklamacji na podstawie umowy
10.4. Kwestie odpowiedzialności dostawcy na bazie Konwencji CISG
10.5. Reklamacje wobec spedytorów i przewoźników
Zakończenie
Literatura

Inni Klienci oglądali również

30,59 zł 33,99 zł
Do koszyka

Córka Szklarki, t. II /seria Blask Corredo/

Córka Szklarki, dwunastoletnia Mori ma niezwykłe zdolności - wie rzeczy, których nigdy się nie uczyła, widzi emocje innych ludzi w postaci kolorowych poświat, może przenosić przedmioty siłą woli. Nie potrafi jednak nawiązać porozumienia a...
68,40 zł 76,00 zł
Do koszyka

Nowe wyzwania gospodarcze a problemy zarządcze w przedsiębiorstwie

„Recenzowana monografia jest swoistym podsumowaniem procesu kształtowania się nowego systemu zarządczego w gospodarce rynkowej z perspektywy doktorantów UEP i innych polskich uczelni. W sposób bardzo merytoryczny i komunikatywny pre...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka

Kultura bezpieczeństwa w przedsiębiorstwie. Modele, diagnoza i kształtowanie

Problem stosunku pracowników do spraw związanych z bezpieczeństwem i higieną pracy, który w środowisku przedsiębiorstwa przekształca się z czasem w określony zbiór powszechnie akceptowanych wzorów kulturowych, jest ważną czę...
24,30 zł 27,00 zł
Do koszyka

Planowanie finansowe w przedsiębiorstwie

Celem niniejszego opracowania jest przedstawienie podstawowej wiedzy z zakresu planowania finansowego w przedsiębiorstwie oraz umożliwienie czytelnikowi nabycia praktycznych umiejętności sporządzania planu finansowego na potrzeby oceny płynności finans...
19,80 zł 22,00 zł
Do koszyka

Twórczość w przedsiębiorstwie

Tematyka niniejszej monografii dotyczy twórczości w przedsiębiorstwach. Niniejsza książka powstała wskutek ciekawości poznawczej dotyczącej natury twórczości organizacyjnej oraz jej strategicznej roli w przedsiębiorstwie. Współczes...
10,80 zł 12,00 zł
Do koszyka

Procedury naboru pracowników w przedsiębiorstwie

...optymalnym wykorzystaniu umiejętności pracowników na drodze do osiągnięcia celów całej organizacji przy równoczesnym zaspokajaniu potrzeb tychże pracowników. Chodzi tu o ich rozwój zawodowy poprzez szkolenia i drog...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!