0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Eksport w przedsiębiorstwie

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: 2019

  • Autor: Wojciech Budzyński

  • Wydawca: Poltext

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 34,90 zł
31,41 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Eksport w przedsiębiorstwie

Książka przedstawia pełny cykl działań związanych z przygotowaniem przedsiębiorstwa do prowadzenia eksportu, wyborem strategii wejścia na rynki zagraniczne, analizą tych rynków, tworzeniem sieci dystrybucji, promowaniem swojej oferty wśród nabywców zagranicznych, kreowaniem wizerunku marki za granicą, wchodzeniem w stosunki handlowe z przedsiębiorstwami zagranicznymi, negocjowaniem warunków współpracy oraz zawieraniem kontraktów oraz ich realizacją.
Autor udziela wielu praktycznych wskazówek, jak unikać zbytniego ryzyka, wykorzystywać różne formy zabezpieczeń czy transferować ryzyko na ubezpieczycieli oraz banki.
***
Dr Wojciech Budzyński jest wykładowcą w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie, prowadzi liczne szkolenia dla praktyków, a w przeszłości zarządzał filiami zagranicznymi kilku polskich firm. Wojciech Budzyński od 25 lat zajmuje się praktycznie i naukowo problematyką negocjowania i zawierania umów handlowych; prowadzi z tego zakresu wykłady w SGH oraz szkolenia dla biznesu, jest aktywnym doradcą firm. Doświadczenie zdobywał jako dyrektor dużego przedsiębiorstwa handlowego, szef dwóch jego oddziałów za granicą, doradca Ministra Gospodarki, starszy ekspert Banku Światowego. Jest autorem 38 książek, wydanych w kraju i za granicą.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8175-034-9
  • ISBN druku: 978-83-7561-648-4
  • Liczba stron: 180
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Okładka
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Spis treści
Wprowadzenie
Rozdział 1. Strategia marketingowa w eksporcie
1.1. Struktura eksportu jako uwarunkowanie działań marketingowych
1.2. Segmentacja rynku zagranicznego
1.3. Wybór strategii w zakresie produktu, ceny i logistyki marketingowej
1.4. Strategia działań promocyjnych za granicą
1.5. Strategia kreowania wizerunku przedsiębiorstwa eksportującego
1.6. Organizacja i budżetowanie działań marketingowych na rynku zagranicznym
Rozdział 2. Analiza rynków eksportowych i wybór metody wejścia
2.1. Ustalanie sytuacji rynkowej
2.2. Metody wejścia na rynek zagraniczny
2.3. Badanie zachowań nabywców za granicą
2.4. Analiza uwarunkowań prawnych, kulturowych i politycznych
Rozdział 3. Zarządzanie ryzykiem w eksporcie
3.1. Niepewność i ryzyko w odniesieniu do rynku zagranicznego
3.2. Sposoby ograniczania ryzyka eksportowego
3.3. Gwarancje bankowe jako forma przeniesienia ryzyka na bank
3.4. Ubezpieczenia w działalności eksportowej
3.5. Międzynarodowe procedury bezpieczeństwa dostaw
Rozdział 4. Specyfika sporządzania oferty eksportowej
4.1. Prawne aspekty ofert w handlu zagranicznym
4.2. Elementy ofert zgodnych z wymaganiami rynków zagranicznych
4.3. Kalkulacja ceny ofertowej
4.4. Cykl zawierania umów w eksporcie za pomocą oferty
4.5. Postępowanie eksportera z zapytaniem i zamówieniem
Rozdział 5. Kulturowe aspekty negocjacji z kupcami z różnych krajów
5.1. Etapy negocjacji w handlu zagranicznym
5.2. Taktyki negocjowania umów w eksporcie
5.3. Wykorzystanie przez eksportera taktyk obrony ceny
5.4. Specyfika negocjowania umów z kupcami z różnych kultur narodowych
Rozdział 6. Zabezpieczanie interesów eksportera w kontrakcie handlowym
6.1. Uwarunkowania prawno-zwyczajowe kontraktów zagranicznych
6.2. Konwencja NZ o umowach międzynarodowej sprzedaży towarów
6.3. Formułowanie klauzul podstawowych w kontrakcie
6.4. Posługiwanie się warunkami ogólnymi umów eksportowych
6.5. Zasady ustalania kar umownych i postępowania reklamacyjnego
Rozdział 7. Etapy realizacji transakcji eksportowej
7.1. Cykl transakcji eksportowej i związane z nim czynności
7.2. Działania eksportera w zakresie dokumentacji
7.3. Kontrola przedwysyłkowa i wysyłka towaru
7.4. Załatwianie reklamacji towaru przez eksportera
Rozdział 8. Warunki dostaw w transakcjach eksportowych
8.1. Uzanse międzynarodowe w zakresie bazy dostawy
8.2. Szczegółowa wykładnia uniwersalnych terminów Incoterms 2010
8.3. Postanowienia terminów Incoterms 2010 dla transportu morskiego
8.4. Nowe zwyczaje Combiterms 2011 dla dostaw kontenerowych
8.5. Amerykańskie formuły RAFTD
Rozdział 9. Dobór finansowych zabezpieczeń i rozliczanie dostaw w eksporcie
9.1. Akredytywa dokumentowa jako tradycyjny sposób rozliczeń
9.2. Zwyczaje dotyczące akredytyw dokumentowych UCP 600
9.3. Zabezpieczenia przed odrzucaniem dokumentów eksportowych przez banki
9.4. Bankowe zobowiązanie płatnicze (BPO) jako najnowszy sposób rozliczeń
9.5. Rachunek zastrzeżony jako alternatywa akredytywy
9.6. Inkaso dokumentowe i jego negocjowanie przez eksportera
9.7. Analiza sposobu płatności z punktu widzenia eksportera
Rozdział 10. Dokumenty w transakcjach eksportowych
10.1. Faktura handlowa jako jeden z dokumentów podstawowych
10.2. Dokumenty przewozowe, składowe i ubezpieczeniowe
10.3. Dokumenty kontroli i pochodzenia jako uzupełniające
10.4. Kwestie zgodności dokumentacji w zwyczajach UCP 600
Rozdział 11. Transport i spedycja w transakcjach eksportowych
11.1. Współpraca eksportera z przewoźnikiem i spedytorem
11.2. Umowa przewozu i list przewozowy w transporcie drogowym
11.3. Posługiwanie się konosamentem i dokumentami multimodalnymi w transporcie morskim
11.4. Wykorzystanie transportu kolejowego i lotniczego w eksporcie
11.5. Dokumenty spedycyjne FIATA
Rozdział 12. Dochodzenie spraw spornych w eksporcie
12.1. Arbitraż instytucjonalny i ad hoc
12.2. Wzorcowe klauzule arbitrażowe w różnych sądach
12.3. Procedury arbitrażowe i sądy ponadnarodowe
12.4. Dochodzenie roszczeń przed sądami państwowymi
12.5. Porozumienia międzynarodowe o uznawaniu orzeczeń
Zakończenie
Załącznik 1. Konwencja CISG (wyciąg)
Załącznik 2. Status Konwencji CISG
Literatura

Inni Klienci oglądali również

24,20 zł
Do koszyka

Noni. Polinezyjski sekret zdrowia

Uzdrawiające właściwości noni, czyli morwy indyjskiej, są znane Polinezyjczykom od stuleci. Czas, abyś i Ty z nich skorzystał. Autorka przedstawia niesamowite walory lecznicze noni i produkowanego z niego soku. Jego spożywanie zalecane jest przy chorob...
20,00 zł
Do koszyka

Chodząca mądrość – trzy pokolenia, dwa psy i poszukiwanie szczęśliwego życia

Gotham Chopra zabiera nas na spacery ze swoim wszechwiedzącym ojcem i równie oświeconym czworonogiem, w zwariowaną podróż samolotem, podczas której pies wyjątkowo nie dostał swojej pigułki uspokajającej, na rowerową wyprawę we włos...
43,83 zł 48,70 zł
Do koszyka

Logistyka w przedsiębiorstwie

We współczesnych gospodarkach rosnące skomplikowanie produkcji sprawia, że coraz większego znaczenia nabierają procesy logistyczne. Autorzy skupili więc uwagę na: znaczeniu i celach logistyki; procesach logistycznych i infrastrukturze transporto...
31,41 zł 34,90 zł
Do koszyka

Transport w przedsiębiorstwie

To praktyczna i narzędziowa książka adresowana do specjalistów i me-nedżerów odpowiedzialnych w firmach za wszelkie aspekty krajowego oraz międzynarodowego transportu towarów.Dr Wojciech Budzyński jest wykładowcą w Szkole Gł&...
31,37 zł 34,86 zł
Do koszyka

Ryzyko w eksporcie

Książka jest poświęcona istocie, źródłom i sposobom ograniczania ryzyka w działalności eksportowej. Składa się z pięciu rozdziałów: 1. Istota ryzyka w działalności międzynarodowej 2. Zabezpieczenie przed ryzykiem w eksporcie 3. Zarządzani...
4,50 zł 5,00 zł
Do koszyka

Wielokryterialne wspomaganie podejmowania decyzji strategicznych w przedsiębiorstwie

Praca składa się z pięciu rozdziałów. W rozdziale pierwszym opisano rozwój zarządzania strategicznego oraz omówiono główne nurty w zarządzaniu strategicznym. W rozdziale drugim przedstawione zostały podstawy teoretyczne wiel...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!