0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: 2019

  • Autor: Wojciech Budzyński

  • Wydawca: Poltext

  • Formaty:
    Epub Mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Public relations. Wizerunek. Reputacja. Tożsamość

PR nie ma ostatnio dobrej prasy. Kojarzony jest bowiem z manipulowaniem informacją, czasem wręcz z kłamstwem, a często z tzw. czarnym PR-em. Zarazem firmy, rządy i wszelkie inne organizacje muszą posiąść umiejętność skutecznego komunikowania się z klientami oraz obywatelami. I o tym właśnie jest książka. Celem autora jest przekazanie wiedzy, w tym wyników najnowszych badań, na temat public relations i wizerunku firm. Książka ma formę praktycznego przewodnika działań PR w zakresie współpracy z prasą oraz innymi mediami, komunikacji wewnętrznej i komunikacji kryzysowej, sponsoringu, lobbingu, wprowadzania zasad ładu korporacyjnego oraz innych działań wpływających na kształtowanie pożądanego wizerunku. Działania public relations cały czas się zmieniają, ponieważ zmieniają się media. Rewolucyjne okazało się rozpowszechnienie internetu, a później portali społecznościowych. Sprowadzenie public relations do przedsięwzięć realizowanych wyłącznie w internecie byłoby jednak nieporozumieniem. Nie sprawdziły się prognozy, że tradycyjny PR się kończy. Rację natomiast mieli ci, którzy wskazywali na potrzebę synergii pomiędzy tradycyjnymi technikami PR a nowymi mediami. Książka pozwoli nie tylko pogłębić wiedzę na temat technik public relations, ale także poznać zasady praktycznego działania. Zawarte są w niej informacje na temat współpracy z mediami, dziesiątki technik radzenia sobie z trudnymi pytaniami dziennikarzy oraz zasady przygotowywania materiałów prasowych; ponadto omówiono działania, jakie trzeba podjąć w odniesieniu do wydawnictw firmowych i organizacji imprez firmowych, zasady zawierania umów sponsorskich, wykorzystania internetu i radzenia sobie z sytuacją kryzysową w celu ochrony wizerunku firmy. Wykorzystanie w książce schematów i rysunków pomaga w szybkim zrozumieniu i opanowaniu najważniejszych technik i metod PR w celu ich wdrożenia w praktyce. *** Dr Wojciech Budzyński – autor jednej z pierwszych książek na temat public relations w języku polskim. Od ponad 30 lat zajmuje się problematyką negocjowania i zawierania umów handlowych oraz kształtowania wizerunku firm. Prowadzi z tego zakresu wykłady w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie oraz szkolenia dla biznesu, jest aktywnym doradcą firm. Doświadczenie zdobywał jako dyrektor dużego przedsiębiorstwa handlowego, szef dwóch jego oddziałów za granicą, doradca ministra gospodarki, starszy ekspert Banku Światowego. Prowadził negocjacje handlowe na wszystkich siedmiu kontynentach. Jest autorem ponad 50 książek, wydanych w kraju i za granicą.

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-8175-040-0
  • Liczba stron: 298
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Okładka
Strona tytułowa
Strona redakcyjna
Spis treści
Wprowadzenie
Rozdział 1. Uwarunkowania działań wizerunkowych
1.1. Istota nowoczesnego public relations
1.2. Relacje pomiędzy wizerunkiem a reputacją
1.3. Psychologiczne aspekty wywierania wpływu na otoczenie
1.4. Uwarunkowania prawno-zwyczajowe
1.5. Wykorzystanie współczesnych koncepcji komunikowania
1.6. Rodzaje technik kreowania wizerunku
Rozdział 2. Public relations a koncepcja społecznej odpowiedzialności
2.1. Kultura organizacyjna promowanego podmiotu
2.2. Społeczna odpowiedzialność jako uwarunkowanie wizerunku
2.3. Społeczna reakcja jako forma społecznej odpowiedzialności
2.4. Formalne uwarunkowania działań w ramach społecznej odpowiedzialności
Rozdział 3. Przygotowanie działań public relations
3.1. Decyzje w zakresie struktury organizacyjnej
3.2. Zakres przedsięwzięć początkowych
3.3. Metody wstępnych badań wizerunku
3.4. Prowadzenie monitoringu mediów
Rozdział 4. Przyjęcie strategii działań public relations
4.1. Strategia według koncepcji promocyjnej 6M
4.2. Określenie misji i celów działania
4.3. Identyfikacja grup docelowych
4.4. Ustalanie zasad finansowania public relations
4.5. Dobór treści, technik i koncepcji badania skuteczności
Rozdział 5. Tworzenie programu działań public relations
5.1. Elementy programu public relations
5.2. Koncepcja doboru technik i treści oddziaływania
5.3. Kompleksowy program kształtowania wizerunku
Rozdział 6. Techniki tworzenia tożsamości promowanego podmiotu
6.1. Relacje pomiędzy wizerunkiem a tożsamością
6.2. System identyfikacji wizualnej
6.3. Decyzje dotyczące wdrażania systemu
Rozdział 7. Media relations, czyli techniki współpracy z prasą
7.1. Zasady współpracy z dziennikarzami
7.2. System informacji bieżącej do prasy
7.3. Konferencja reporterska, briefing i przyjęcie prasowe
7.4. Etapy organizacji konferencji prasowej
Rozdział 8. Posługiwanie się wywiadem prasowym
8.1. Wykorzystanie wywiadu jako techniki media relations
8.2. Zasady prowadzenia wywiadu dla prasy drukowanej
8.3. Specyfika wywiadu radiowego i telewizyjnego
8.4. Techniki odpowiedzi na trudne pytania dziennikarza
Rozdział 9. Prowadzenie działań public relations w internecie
9.1. Możliwości kreowania wizerunku poprzez sieć
9.2. Wykorzystanie internetu do współpracy z dziennikarzami
9.3. Wizerunkowe aspekty strony WWW
9.4. Kreowanie wizerunku poprzez media społecznościowe
9.5. Wykorzystanie technik SEO PR
Rozdział 10. Przekazywanie treści promocyjnych poprzez wydawnictwa własne
10.1. Rodzaje tradycyjnych i elektronicznych wydawnictw własnych
10.2. Wydawnictwa ukierunkowane na środowisko wewnętrzne
10.3. Wykorzystanie zewnętrznych wydawnictw własnych
Rozdział 11. Organizacja promocyjnych imprez firmowych
11.1. Promocyjne wykorzystanie seminarium i konferencji
11.2. Działania public relations przy okazji targów i wystaw
11.3. Dni otwartych drzwi ukierunkowane na środowisko lokalne
11.4. Obchody rocznicowe jako możliwość promocji w otoczeniu zewnętrznym
Rozdział 12. Prowadzenie działalności sponsoringowej i lobbingowej
12.1. Sponsoring jako metoda zdobycia uznania społecznego
12.2. Zasady zawierania umów sponsorskich
12.3. Kreowanie wizerunku w wyniku działań lobbingowych
Rozdział 13. Wykorzystanie technik komunikacji wewnętrznej
13.1. Potrzeby komunikacyjne pracowników
13.2. Cele i zadania komunikacji wewnętrznej
13.3. Zasady wykorzystania technik komunikacji wewnętrznej
Rozdział 14. Relacje inwestorskie wykorzystywane przez spółki
14.1. Cele i adresaci relacji inwestorskich
14.2. Specyficzne techniki relacji inwestorskich
14.3. Corporate governance, czyli zasady ładu korporacyjnego w spółce
Rozdział 15. Przygotowanie procedur ochrony wizerunku w sytuacji kryzysowej
15.1. Zasady zarządzania kryzysami wizerunkowymi
15.2. Identyfikacja potencjalnych zagrożeń wizerunkowych
15.3. Tworzenie procedur postępowania w formie książki kryzysowej
Rozdział 16. Wykorzystanie koncepcji wizerunku równoległego w public relations
16.1. Uwarunkowania powstania wizerunku równoległego
16.2. Istota wizerunku równoległego
16.3. Nowe podejście do koncepcji kreowania wizerunku
16.4. Wizerunek równoległy jako jedno ze źródeł wartości promowanego podmiotu
Zakończenie. Prowadzenie działań public relations z poszanowaniem wartości
Literatura

Inni Klienci oglądali również

51,00 zł
Do koszyka

Nowe zasady opodatkowania działalności gospodarczej lekarzy i pielęgniarek

Książka przedstawia podstawowe zagadnienia związane z opodatkowaniem działalności gospodarczej lekarzy i pielęgniarek w zakresie podatku dochodowego oraz podatku VAT. Opracowanie, napisane przystępnym językiem, ukazuje praktyczne przykłady stosowania p...
14,90 zł
Do koszyka

Die gefiederte Schlange

Leicester Crewe bekommt als Erster eine Visitenkarte mit einer gefiederten Schlange und der Nachricht „Damit sie es nicht vergessen! „. Ella Creed schlendert langsam durch den nächtlichen Garten auf ihr Haus. „Wenn Sie schreien, ...
40,41 zł 44,90 zł
Do koszyka

Dawaj innym szczęście. Ścieżka pasji, zysku i celu

• Zapłać nowo zatrudnionym pracownikom 2000 dolarów za odejście. • Uczyń obsługę klienta odpowiedzialnością całej firmy – nie tylko działu. • Skup się na kulturze firmy jako na priorytecie nr 1. • Wykorzystaj badania na...
10,80 zł 12,00 zł
Do koszyka

Przenicowana rzeczywistość. Świat konsumpcji a etyka Immanuela Kanta

W polskiej literaturze naukowej na temat konsumpcji nie mamy zbyt wielu prac napisanych z perspektywy filozoficznej i etycznej. Praca sytuuje zjawisko konsumpcji w kontekście jednej z najgłębszych koncepcji etycznych wszech czasów – etyce ...
74,12 zł 87,20 zł
Do koszyka

Choroby zatok przynosowych

Książka bardzo przydatna dla lekarzy rodzinnych, internistów i otorynolaryngologów w codziennej praktyce z uwagi na dużą zapadalność na choroby zatok przynosowych w naszym kraju . Odrębności etiologiczne i kliniczne wskazują, że nie każda...
152,10 zł 169,00 zł
Do koszyka

Selected issues of Public Economic Law in Theory Judicature and Practice in Czech Republic Poland and Slovakia

This book deals with selected issues of public economic law related to the state’s infl uence on the economy and its entities. This influence is particularly visible in the infrastructure sectors, including energy, telecommunications and postal s...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.