0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw

(eBook)

Księga jubileuszowa dla Profesora Czesława Sikorskiego

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Łódź, 2013

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Bogusław Kaczmarek

  • Wydawca: Wydawnictwo Uniwersytetu Łódzkiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 28,04 zł
25,24 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw

W pracy przedstawione zostały różnorodne ujęcia, koncepcje, nurty, kierunki badawcze oraz praktyczne przykłady analizy istoty, rozumienia teoretycznego i praktycznego społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw.
W publikacji zaprezentowane zostały przez uczonych z różnych środowisk naukowych z całej Polski różnorodne ujęcia, koncepcje, nurty, kierunki badawcze i praktyczne przykłady (case study) analizy istoty, rozumienia teoretycznego i praktycznego społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw, czyli jak można powiedzieć „od negacji do integracji”. Wszyscy jednak autorzy, prezentujący w publikacji swoje analizy, podkreślają konieczność traktowania w strategiach rozwoju przedsiębiorstw kapitału finansowego i rzeczowego w sposób zrównoważony. Dlatego nie ma nic lepszego niż dbanie o dynamiczną równowagę pomiędzy różnymi formami kapitału – bo wszystkie są niezbędne w procesie reprodukcji i żadna nie jest najważniejsza.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7969-393-1
  • ISBN druku: 978-83-7525-944-5
  • Liczba stron: 232
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
[Podziękowanie] Ewa Walińska  9
Profesor zwyczajny doktor habilitowany Czesław Sikorski – Jerzy Czarnecki, Bogusław Kaczmarek  11
Wstęp – Bogusław Kaczmarek  15
Noty o autorach  17
Stanisław Sudoł – Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstwa – koncepcja i jej realizacja  21
Jan Jeżak – Orientacja społeczna w zarządzaniu przedsiębiorstwem  31
Zofia Mikołajczyk – Społeczna odpowiedzialność uniwersytetu  47
Zdzisława Janowska – Społeczna odpowiedzialność przedsiębiorstw – uwarunkowania kulturowe, korzyści społeczne i ekonomiczne  61
Janusz Strużyna – O podstawach współistnienia kultury populizmu i profesjonalizmu w tworzeniu społecznej odpowiedzialności organizacji  69
Marek Jacek Stankiewicz – Społeczna odpowiedzialność jako rdzeń strategii zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa  77
Jan Skalik – Społecznie odpowiedzialne zarządzanie zmianami w przedsiębiorstwie  87
Kazimierz Krzakiewicz – Wybrane aspekty wykorzystania koncepcji zarządzania przez wartości  97
Kazimierz Perechuda, Agata Kaszczuk – Analiza strategii społecznej odpowiedzialności (SOP) wybranych korporacji lotnictwa cywilnego  111
Agnieszka Sokołowska, Henryk Jagoda – Problem identyfikacji podmiotu odpowiedzialności w społecznej odpowiedzialności małego przedsiębiorstwa  131
Wanda Kopertyńska – Równowaga. Praca zawodowa – życie rodzinne pracowników jako element społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw. Doświadczenia badawcze  141
Małgorzata Bednarczyk, Małgorzata Kurleto – Od strategicznej filantropii przedsiębiorstw do przedsiębiorczości społecznej  149
Stefan Lachiewicz – Kształtowanie kultury organizacyjnej w małych przedsiębiorstwach  163
Szymon Cyfert, Violetta Józefczyk – Mechanizmy eliminacji barier w procesie wdrażania koncepcji CSR – analiza studium przypadku  175
Agnieszka Sitko-Lutek – Kształtowanie kultury organizacji zorientowanych społecznie  183
Bogusław Kaczmarek – Współczesne wyzwania społecznej odpowiedzialności przedsiębiorstw  197
Tomasz Czapla – Kulturowe uwarunkowania poziomu przejawiania kompetencji przez pracowników  207
Jerzy S. Czarnecki – Społeczna odpowiedzialność (CSR): od negacji do integracji  221

Inni Klienci oglądali również

20,00 zł
Do koszyka

Chodząca mądrość – trzy pokolenia, dwa psy i poszukiwanie szczęśliwego życia

Gotham Chopra zabiera nas na spacery ze swoim wszechwiedzącym ojcem i równie oświeconym czworonogiem, w zwariowaną podróż samolotem, podczas której pies wyjątkowo nie dostał swojej pigułki uspokajającej, na rowerową wyprawę we włos...
51,30 zł 57,00 zł
Do koszyka

Działanie współczesnych przedsiębiorstw. Determinanty kulturowe, zasobowe i samorządowe. Tom 12

Współczesne przedsiębiorstwa działają w środowisku biznesowym wielorako zdeterminowanym. W tej książce Autorzy przedstawili wyniki badań teo­retycznych i empirycznych ujmujące:- kulturowe,- zasobowe,- samorządowe,- uw...
54,00 zł 60,00 zł
Do koszyka

Uwarunkowania innowacyjności przedsiębiorstw przemysłu spożywczego w kontekście stosowania koncepcji otwartych innowacji

Problematyka innowacyjności przedsiębiorstw oraz jej uwarunkowań od kilkudziesięciu lat jest obszarem zainteresowań wielu teoretyków i badaczy, zarówno w literaturze polskiej, jak i zagranicznej. Przedmiotem szczególnych dociekań n...
80,10 zł 89,00 zł
Do koszyka

Zachowania rynkowe mikro- małych i średnich przedsiębiorstw w Polsce. Diagnoza analiza scenariusze rozwoju

W publikacji zgromadzono bogaty materiał empiryczny, który dostarcza informacji na temat podobieństw i różnic występujących w obrębie zachowań rynkowych mikro-, małych i średnich przedsiębiorstw. Rezultaty zaprezentowanych badań prowadzą ...
20,70 zł 23,00 zł
Do koszyka

Marketing wobec wyzwań XXI wieku. Uwarunkowania a opcje strategiczne przedsiębiorstw funkcjonujących w Polsce

Pierwszy rozdział traktuje o uwarunkowaniach, jakie tworzy otoczenie eurorynku dla podmiotów rynkowych z wyartykułowaniem zalet i wad akcesji Polski do struktur unijnych oraz występujących zróżnicowań otoczenia rynkowego między krajami Un...
38,70 zł 43,00 zł
Do koszyka

Media społecznościowe w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw

Badania nad wykorzystaniem mediów społecznościowych w tworzeniu innowacji przedsiębiorstw, w dzieleniu się wiedzą wciąż znajdują się na wczesnym etapie rozwoju. Obecna literatura oferuje niewiele wskazówek dotyczących skutecznego zastosow...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!