0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Podręczniki akademickie »


Second Language Learning Processes in Lower Primary Children (eBook)

Vocabulary Acquisition

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Warszawa, 1, 2007

  • Autor: Magdalena Szpotowicz

  • Wydawca: Wydawnictwa Uniwersytetu Warszawskiego

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
10,00 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Second Language Learning Processes in Lower Primary Children

Publikacja dotyczy procesów uczenia się drugiego języka (obcego) przez dzieci w niższych klasach szkoły podstawowej. Autorka skupiła się w szczególności na przyswajaniu słownictwa oraz umiejętności odtwarzania słów z pamięci. Z powodu rosnącego zainteresowania edukacją językową dzieci młodszych, praca ma duże walory praktyczne i może być przydatna dla nauczycieli języka angielskiego w szkołach podstawowych. Publikacja w języku angielskim. This book explores the issues of the acquisition of English as a foreign language with the focus on vocabulary learning. The author presents the topic from the psychological, educational and linguistic perspective and reviews theories of language acquistion. This is followed by the description of her own research study which employed a number of research methods with an interesting analysis of several case studies of young learners of English. This book can be a valuable source for linguists, psychologists, teachers and students - future language teachers.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Nauka języków obcych »
    3. Język angielski
  • Język wydania: angielski
  • ISBN: 978-83-235-1604-0
  • ISBN druku: 978-83-235-0317-0
  • Liczba stron: 240
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
List of Tables     9

List of Figures     11

Acknowledgements     13

Introduction     14

PART ONE: COGNITIVE, EMOTIONAL, SOCIAL AND LINGUISTIC DEVELOPMENT     17

Chapter 1: Human learning     19

1 Approaches to learning     19
2 The role of intelligence in learning processes     21
2.1 Defining intelligence     21
2.2 Intelligence testing     22
2.3 Wechsler Intelligence Scale for Children     23
3 The role of memory in learning processes     26
3.1 Sensory, short-term and long-term memory     27
3.2 Memory strategies     28
3.3 Study strategies     29
3.4 Metamemory     30
3.5 Recall and recognition     30
3.6 Pictorial and verbal encoding: single versus dual memory models     31
4 Cognitive styles and learning styles     32
5 The role of perception in learning processes     38

Chapter 2: Child development and learning processes in children     41

1 Historical foundations     42
2 Theories of child development     46
2.1 Piaget’s cognitive-developmental psychology     46
2.2 Vygotsky’s sociocultural theory     48
2.3 Information processing     49
2.4 Bruner’s theory     50
2.5 Feuerstein’s theory     51
2.6 Ecological systems theory     52
3 Child development and the educational system     53
3.1 Early school years     53
3.2 Gesell’s age group characteristics     54
3.3 Cognitive development – the period of concrete operations     56
3.4 Play as development     56

Chapter 3: First language acquisition     59

1 The history of child language studies     59
2 First language learning theories     62
3 Acquisition of phonology     65
4 The mental lexicon     66
5 Acquisition of the lexicon     68
6 Acquisition of syntax     72

Chapter 4: Second and foreign language acquisition     74

1 Theories of second language acquisition     74
1.1 Krashen’s Monitor Model     76
1.2 Interlanguage theory     79
1.3 Linguistic universals     80
1.4 Cognitive theory     82
2 Factors influencing second language acquisition     83
2.1 Motivation     83
2.2 Aptitude and intelligence     85
2.3 The age factor     87
3 The comparison of first and second language learning     92

Chapter 5: Vocabulary in second and foreign language acquisition     96

1 Vocabulary processing – the bilingual lexicon     98
2 Aspects of knowing a word     98
3 Word difficulty     101
4 The role of memory in vocabulary acquisition     102
5 Vocabulary learning strategies     103
6 Teaching second language vocabulary     106
6.1 Enhancing comprehension     107
6.2 Enhancing production     108
7 Assessing vocabulary knowledge     110
8 Children’s vocabulary learning and teaching     112

PART TWO: RESEARCH ON VOCABULARY RECOGNITION AND RECALL IN CHILDREN AGED 7–8     117

Chapter 6: Methodology of research on language learning and teaching     119

1 An overview     119
1.1 Defining research     119
1.2 Research traditions     120
2 Research methods     125
2.1 Case studies     126
2.2 Triangulation     127
2.3 Quasi-experimental methods     128
3 Ethical problems in educational research     129
4 Methods used in research projects in the primary context     131

Chapter 7: Research design     133

1 Research aims     133
2 Research variables and research questions     133
3 Research design and organization     134
4 Sample     135
5 Research instruments     136

Chapter 8: A qualitative research project on vocabulary recognition and recall in children aged 7–8     138

1 Research subjects     138
1.1 Syllabus     139
1.2 Additional teaching materials     140
1.3 Learning progress     141
2 Methods, Procedures and Materials     143
2.1 Method     143
2.2 Procedure     144
2.3 Materials     146
3 Research instruments     146
4 Case studies     148
4.1 Case study A     150
4.2 Case study B     155
4.3 Case study C     159
4.4 Case study D     164
4.5 Case study E     168
4.6 Case study F     171
4.7 Case study G     175
4.8 Case study H     179
5 Factors influencing subjects’ lexical attainment     182
5.1 Linguistic factors     184
5.2 Psychological factors     198
5.3 Conclusions from the qualitative research project for the quantitative research
Project     200

Chapter 9: A quantitative research project on vocabulary recognition and recall in children aged 7–8     202

1 Introduction     202
2 Research sample     202
3 Research method     203
4 Research instruments     204
5 Quantitative results in the researcher’s perspective     204
5.1 Research question number 1     204
5.2 Research question number 2     206
5.3 Research question number 3     208
6 Correlation analysis of lexical test results and factors observed by the teacher     210
7 Teacher variable     212
8 Discussion     214

Conclusions and implications for teaching English to young learners     216

Bibliography     220

Subject index     234

Selected author’s index     238

Inni Klienci oglądali również

7,20 zł 8,00 zł
Do koszyka

Future Learning System. Drama w nauczaniu języka angielskiego - 06 rozdz 6, Analiza i interpretacja wyników badań własnych

Książka opisuje autorską metodę nauczania języków obcych Future Learning System (FLS),która oparta jest na najnowszych osiągnięciach z zakresu neuroglottodydaktyki, konstruktywistycznej dydaktyki języków obcych oraz humanistycznej,...
2,70 zł 3,00 zł
Do koszyka

Education of tomorrow. Organization of school education - Izabela Plieth-Kalinowska: Organization of free time for primary and secondary school students

Education of tomorrow as an idea, scientific message to horizons of the desired systemic changes and of those in everyday life, it raises recognition and has hopes for implementation into the practice of the educational process, education, and care. In...
3,15 zł 3,50 zł
Do koszyka

Readings in Second Language Acquisition - 03 Morphosyntactic development

Praca zbiorowa Readings in Second Language Acquisition pod redakcją naukową Danuty Gabryś-Barker stanowi przegląd najistotniejszych tematów związanych z przyswajaniem języka angielskiego jako obcego. Autorzy prezentują nie tylko zagadnienia doty...
30,60 zł 34,00 zł
Do koszyka

E-learning dla dorosłych

Z recenzji dr. hab. Macieja Tanasia, prof. APS: ... w czasie gwałtownych zmian cywilizacyjnych i kulturowych wynikających z rozwoju i upowszechniania najnowszych mediów cyfrowych, za niezwykle cenną inicjatywę wydawniczą uznać należy „E-learning dla...
38,57 zł 41,82 zł
Do koszyka

The Language-Cognition Interface in Bilinguals: An evaluation of the Conceptual Transfer Hypothesis

Książka skierowana jest do studentów i pracowników naukowych filologii obcych, których zainteresowania obejmują psycholingwistyczne zależności pomiędzy umysłowością a językiem w kontekście szeroko pojmowanej dwujęzyczności. Zawiera...
66,42 zł 73,80 zł
Do koszyka

Technologie informacyjno-komunikacyjne i e-learning we współczesnej edukacji

Książka stanowi systematyczne opracowanie w zakresie technologii informacyjno-komunikacyjnych i e-learningu we współczesnej edukacji z uwzględnieniem podejścia kompetencyjnego. Obecny system edukacyjny jest w trakcie globalnych zmian, dlatego po...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.