0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Praktyki manipulacyjne w polskich kampaniach wyborczych (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Kraków-Warszawa, 1, 2014

  • Autor: Wojciech Krzysztof Szalkiewicz

  • Wydawca: Edu-Libri

  • Formaty:
    Epub Mobi PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
49,00 zł
44,10 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 4,90 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Praktyki manipulacyjne w polskich kampaniach wyborczych

Autor książki analizuje stosowane w marketingu politycznym praktyki manipulacyjne wykorzystywane w walce o głosy wyborców. Manipulacje te są rozpatrywane nie w kategoriach etycznych, ale jako utylitarny sposób pozyskiwania poparcia dla polityków i wygrywania wyborów.

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-63804-35-0
  • Liczba stron: 288
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
 Wstęp
    Rozdział 1. Manipulacja jako metoda osiągania celu
        1.1. Psychologiczne podstawy manipulacji
        1.2. Między perswazją a przemocą
        1.3. Manipulacja polityczna
        1.4. Sposoby manipulacji oraz ich charakter
    Rozdział 2. Marketing polityczny jako manipulacja
        2.1. Od marketingu do marketingu politycznego
        2.2. Ewolucja marketingu politycznego
        2.3. Problemy definicyjne z pojęciem „marketing polityczny”
        2.4. Istota i cele marketingu politycznego
        2.5. Strategia marketingowa
    Rozdział 3. Sposoby manipulacji w komunikacji wyborczej
        3.1. Kreacja wizerunku
        3.2. Indywidualne spotkania z wyborcami
        3.3. Spotkania z grupami wyborców / wystąpienia publiczne
        3.4. Reklama polityczna
        3.5. Public i media relations
    Rozdział 4. Rozwój marketingu politycznego w Polsce
        4.1. Wybory parlamentarne 1989, 1991 i 1993 roku
        4.2. Wybory prezydenckie 1990 roku
        4.3. Wybory prezydenckie 1995 roku, referendum "konstytucyjne" i wybory parlamentarne 1997 roku
        4.4. Wybory samorządowe 1998 roku
        4.5. Wybory prezydenckie 2000 roku
        4.6. Wybory parlamentarne 2001 roku
        4.7. Wybory samorządowe 2002 roku
        4.8. Wybory do europarlamentu 2004 roku
        4.9. Wybory parlamentarne i prezydenckie 2005 roku
        4.10. Wybory: samorządowe 2006 roku, parlamentarne 2007 roku i do europarlamentu 2009 roku
        4.11. Wybory prezydenckie i samorządowe 2010 roku
        4.12. Wybory parlamentarne 2011 roku
    Rozdział 5. „Poziomy” manipulacji podczas kampanii wyborczych
        5.1. Manipulacje ordynacjami wyborczymi
        5.2. Miejsce na liście
        5.3. Walka o podpisy
        5.4. Kampania wyborcza
        5.5. Łamanie ciszy wyborczej
        5.6. Fałszowanie wyników głosowań
    Rozdział 6. Wybrane obszary manipulacji w czasie kampanii wyborczych
        6.1. „Kiełbasa” i obietnice wyborcze
        6.2. Akredytacja kandydata (efekt blasku odbitego)
        6.3. Dyskredytacja przeciwnika – kampania negatywna
        6.4. Manipulacja danymi statystycznymi – społeczny dowód słuszności
        6.5. Debata – manipulacja telewizyjna
        6.6. Wojna spotowa
    Rozdział 7. Machinacje finansowe podczas kampanii wyborczych i ich formy
        7.1. Cegiełki
        7.2. Darowizny
        7.3. Przyjmowanie dotacji o korupcyjnym charakterze
        7.4. Soft money
        7.5. Sprzedawanie miejsc na liście
        7.6. Wykorzystywanie funkcji i środków publicznych oraz wydarzeń publicznych
        7.7. Rozpoczęcie kampanii wyborczej przed oficjalnym zarejestrowaniem komitetu wyborczego
        7.8. Prowadzenie kampanii wyborczej przez podmioty inne niż komitet wyborczy
        7.9. Powiększanie wydatków w celu uzyskania zwiększonej dotacji budżetowej
        7.10. Ukrywanie wydatków wyborczych
        7.11. Nieoznaczanie materiałów wyborczych
    Zakończenie
    Bibliografia

Inni Klienci oglądali również

67,50 zł 75,00 zł
Do koszyka

Statyny w praktyce - pytania i odpowiedzi

Jednym z największych osiągnieć współczesnej medycyny było wprowadzenie do praktyki klinicznej statyn. Leki te wyznaczyły nowe standardy oceny skuteczności farmakoterapii u pacjentów ze schorzeniami sercowo-naczyniowymi. Okazało się, że statyny, jak ma...
36,31 zł 39,36 zł
Do koszyka

Promieniotwórczość naturalna wód źródlanych uzdrowisk południowej Polski

Niniejsza praca została podzielona na trzy części. Część pierwsza obejmuje zagadnienia promieniotwórczości naturalnej w środowisku, przedstawia wybrane do badań radionuklidy oraz wprowadza pojęcie dawek promieniowania i sposoby ich obliczania. C...
21,00 zł
Do koszyka

Polski Szwajcar Konstanty Régamey

Życie i działalność Konstantego Regameya nie doczekały się do tej pory odrębnego opracowania w języku polskim. W języku francuskim ukazała się – w 1978 r., a więc jeszcze za życia kompozytora – biografia, w której główny nacis...
2,30 zł 2,50 zł
Do koszyka

Filozoficzna refleksja nad kulturą jako próba odpowiedzi na problemy współczesności - 10 Lęk przed śmiercią. Wybrane koncepcje polskich bioetyków

Kultura, rozumiana szeroko, jako całokształt ludzkich działań, obnaża duchową rzeczywistość człowieka. Jest ona bowiem we wszystkich swych przejawach sposobem jego bytowania, wyznacza także możliwości i wytycza drogi urzeczywistniania właściwego mu pow...
26,00 zł
Do koszyka

Dylematy zarządzania kryzysowego w Rzeczypospolitej Polskiej

Współczesne zagrożenia bezpieczeństwa charakteryzują się nieprzewidywalnością, gwałtownością, wielowymiarowością, zmiennością, nieokreślonością oraz wzajemnym przenikaniem się i dotyczą prawie wszystkich dziedzin funkcjonowania społeczeństwa. Ko...
34,39 zł 38,00 zł
Do koszyka

Dlaczego Polska jest wartością

Autor dedykuje książkę ludziom, zwłaszcza młodym, którzy szukają odpowiedzi na pytanie, czy i jaki ma sens bycie we wspólnocie historyczno-kulturowej. Którzy chcą wiedzieć, czy powinniśmy być dumni z własnej przeszłości, czy raczej...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.