0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Praktyki manipulacyjne w polskich kampaniach wyborczych

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Kraków-Warszawa, 2014

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Wojciech Krzysztof Szalkiewicz

  • Wydawca: Edu-Libri

  • Formaty:
    ePub mobi PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 49,00 zł
44,10 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Praktyki manipulacyjne w polskich kampaniach wyborczych

Autor książki analizuje stosowane w marketingu politycznym praktyki manipulacyjne wykorzystywane w walce o głosy wyborców. Manipulacje te są rozpatrywane nie w kategoriach etycznych, ale jako utylitarny sposób pozyskiwania poparcia dla polityków i wygrywania wyborów.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Socjologia
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Politologia
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-63804-35-0
  • ISBN druku: 978-83-63804-34-3
  • Liczba stron: 288
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
 Wstęp
    Rozdział 1. Manipulacja jako metoda osiągania celu
        1.1. Psychologiczne podstawy manipulacji
        1.2. Między perswazją a przemocą
        1.3. Manipulacja polityczna
        1.4. Sposoby manipulacji oraz ich charakter
    Rozdział 2. Marketing polityczny jako manipulacja
        2.1. Od marketingu do marketingu politycznego
        2.2. Ewolucja marketingu politycznego
        2.3. Problemy definicyjne z pojęciem „marketing polityczny”
        2.4. Istota i cele marketingu politycznego
        2.5. Strategia marketingowa
    Rozdział 3. Sposoby manipulacji w komunikacji wyborczej
        3.1. Kreacja wizerunku
        3.2. Indywidualne spotkania z wyborcami
        3.3. Spotkania z grupami wyborców / wystąpienia publiczne
        3.4. Reklama polityczna
        3.5. Public i media relations
    Rozdział 4. Rozwój marketingu politycznego w Polsce
        4.1. Wybory parlamentarne 1989, 1991 i 1993 roku
        4.2. Wybory prezydenckie 1990 roku
        4.3. Wybory prezydenckie 1995 roku, referendum "konstytucyjne" i wybory parlamentarne 1997 roku
        4.4. Wybory samorządowe 1998 roku
        4.5. Wybory prezydenckie 2000 roku
        4.6. Wybory parlamentarne 2001 roku
        4.7. Wybory samorządowe 2002 roku
        4.8. Wybory do europarlamentu 2004 roku
        4.9. Wybory parlamentarne i prezydenckie 2005 roku
        4.10. Wybory: samorządowe 2006 roku, parlamentarne 2007 roku i do europarlamentu 2009 roku
        4.11. Wybory prezydenckie i samorządowe 2010 roku
        4.12. Wybory parlamentarne 2011 roku
    Rozdział 5. „Poziomy” manipulacji podczas kampanii wyborczych
        5.1. Manipulacje ordynacjami wyborczymi
        5.2. Miejsce na liście
        5.3. Walka o podpisy
        5.4. Kampania wyborcza
        5.5. Łamanie ciszy wyborczej
        5.6. Fałszowanie wyników głosowań
    Rozdział 6. Wybrane obszary manipulacji w czasie kampanii wyborczych
        6.1. „Kiełbasa” i obietnice wyborcze
        6.2. Akredytacja kandydata (efekt blasku odbitego)
        6.3. Dyskredytacja przeciwnika – kampania negatywna
        6.4. Manipulacja danymi statystycznymi – społeczny dowód słuszności
        6.5. Debata – manipulacja telewizyjna
        6.6. Wojna spotowa
    Rozdział 7. Machinacje finansowe podczas kampanii wyborczych i ich formy
        7.1. Cegiełki
        7.2. Darowizny
        7.3. Przyjmowanie dotacji o korupcyjnym charakterze
        7.4. Soft money
        7.5. Sprzedawanie miejsc na liście
        7.6. Wykorzystywanie funkcji i środków publicznych oraz wydarzeń publicznych
        7.7. Rozpoczęcie kampanii wyborczej przed oficjalnym zarejestrowaniem komitetu wyborczego
        7.8. Prowadzenie kampanii wyborczej przez podmioty inne niż komitet wyborczy
        7.9. Powiększanie wydatków w celu uzyskania zwiększonej dotacji budżetowej
        7.10. Ukrywanie wydatków wyborczych
        7.11. Nieoznaczanie materiałów wyborczych
    Zakończenie
    Bibliografia

Inni Klienci oglądali również

16,94 zł 24,20 zł
Do koszyka

Noni. Polinezyjski sekret zdrowia

Uzdrawiające właściwości noni, czyli morwy indyjskiej, są znane Polinezyjczykom od stuleci. Czas, abyś i Ty z nich skorzystał. Autorka przedstawia niesamowite walory lecznicze noni i produkowanego z niego soku. Jego spożywanie zalecane jest przy chorob...
34,20 zł 38,00 zł
Do koszyka

Konkurencyjność polskich przedsiębiorstw na rynkach europejskich

W publikacji autorka koncentruje swą uwagę na analizie zjawiska konkurencyjności międzynarodowej na poziomie branży. W książce kompleksowo ujęto z jednej strony możliwości podmiotów gospodarczych postrzeganych przez pryzmat posiadanych przez nie...
31,50 zł 35,00 zł
Do koszyka

"Korona polska" Kaspra Niesieckiego

Pierwsze monograficzne opracowanie jednego z najważniejszych staropolskich herbarzy i przypomnienie postaci jezuity księdza Kaspra Niesieckiego. W pracy scharakteryzowano bogaty warsztat naukowy Niesieckiego, historię druku „Korony polskiej&rdquo...
98,91 zł 109,90 zł
Do koszyka

Wsparcie młodzieży i dorosłych z zaburzeniami ze spektrum autyzmu. Teoria i praktyka

Pierwsze kompleksowe ujęcie zagadnień dojrzewania i osiągania dorosłości przez osoby z zaburzeniami ze spektrum autyzmu Okres dojrzewania i osiągania dorosłości stanowi w przypadku osób z zaburzeniami ze spektrum autyzmu kolej...
22,68 zł 25,20 zł
Do koszyka

Kwiaty polskie

Słynny poemat dygresyjny poświęcony Polsce, Polakom, polskości. Nostalgiczny i liryczny, ale także nierzadko drapieżny i oskarżycielski. Pełen skrajnych emocji, napięcia oraz swoistego poczucia humoru. Nie brak w nim wątków autobiograficznych do...
58,50 zł 65,00 zł
Do koszyka

Wojsko Polskie w drugiej połowie XVII wieku

Celem niniejszej pracy jest przedstawienie wysiłku mobilizacyjnego i finansowego Korony w drugiej połowie XVII wieku oraz organizacji wojska w tym czasie i zachodzących w niej przemian. Jednocześnie przez szczegółową analizę sposobu formowania s...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!