0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Podstawy interakcyjności w komunikacji językowej

(eBook)

Interakcje językowe z udziałem dzieci w wieku przedprzedszkolnym

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Lublin, 2014

  • Autor: Anna Granat

  • Wydawca: UMCS

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 33,60 zł
30,24 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Podstawy interakcyjności w komunikacji językowej

Praca jest zmienioną wersją rozprawy doktorskiej Anny Granat pod tym samym tytułem. Autorka podjęła ciekawy i ważny poznawczo – z punktu widzenia ontogenezy komunikacji werbalnej – problem opisu interakcji językowych z udziałem dzieci w wieku, który określiła jako przedprzedszkolny (od urodzenia do końca 3 roku życia). W pracy zostały omówione w sposób uporządkowany i przekonujący problemy interakcji dziecko-dorosły oraz stymulujący charakter interakcji na rozwój mowy dziecka.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Nauki humanistyczne »
    3. Filologia polska
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7784-508-0
  • ISBN druku: 978-83-7784-508-0
  • Liczba stron: 322
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp  9
Pojęcie interakcji językowej   11
Rodzaje interakcji językowych   18
Interakcje językowe z udziałem dzieci   22

Rozdział I. Od symptomów do sygnałów   43

Fizjologia i psychologia dziecka do drugiego półrocza życia   43
Komunikacja z dzieckiem do drugiego półrocza życia   45
Interakcje językowe z dziećmi do drugiego półrocza życia   49
A. Interakcje koniunkcyjne   49
B. Interakcje alternacyjne   55
C. Interakcje negacyjne    68
D. Interakcje mieszane   73
Podsumowanie   82

Rozdział II. Czy niemowlak „mówi”?    87

Fizjologia i psychologia dziecka od drugiego półrocza
pierwszego roku do pierwszego półrocza drugiego
roku życia   87
Komunikacja z dzieckiem od drugiego półrocza pierwszego
roku do pierwszego półrocza drugiego roku życia   90
Interakcje językowe z dziećmi od drugiego półrocza pierwszego roku do pierwszego półrocza drugiego roku życia   91
A. Interakcje koniunkcyjne  91
B. Interakcje alternacyjne   102
C. Interakcje negacyjne   106
D. Interakcje mieszane   129
Podsumowanie   146

Rozdział III. „Dorosłe” mówienie 149

Fizjologia i psychologia dziecka od drugiego półrocza
pierwszego roku do końca trzeciego roku życia   149
Komunikacja z dzieckiem od drugiego półrocza drugiego
roku do końca trzeciego roku życia  152
Interakcje językowe z udziałem dzieci od drugiego półrocza
drugiego roku do końca trzeciego roku życia   153
A. Interakcje koniunkcyjne   153
B. Interakcje alternacyjne   180
C. Interakcje negacyjne   187
D. Interakcje mieszane   204
Podsumowanie   227

Wnioski końcowe   231

Bibliografia   235

Aneks   243

I. Transkrypcje nagrań magnetofonowych   243
II. Transkrypcje nagrań wideofonicznych   297
III. Zapisy tradycyjne    311
IV. Teksty zebrane przez innych badaczy   320

Inni Klienci oglądali również

3,06 zł 3,40 zł
Do koszyka

Analiza satysfakcji i lojalności klientów bankowych. Rozdział 1. Jakość usług podstawą satysfakcji klientów i kształtowania ich lojalności

Twierdzenie, że „w najbliższych latach banki będą musiały zmierzyć się z wieloma zagrożeniami, a przede wszystkim z rosnącą konkurencją na rynku” - nadal pozostaje aktualne. Chcąc przetrwać muszą wykazać się zdolnością do tworzenia, oferowa...
55,30 zł 79,00 zł
Do koszyka

Nowe media w komunikacji marketingowej na rynku międzynarodowym

Opisane są w niej najnowsze strategie marketingowe, które powstały ze względu na powszechny dostęp do Internetu, rozwój technologii oraz nowych mediów jak np. marketing społecznościowy, marketing 360, marketing inbound.Autork...
48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka

Podstawy teorii aproksymacji w zadaniach

Wydawnictwo PWN przestawia unikatowy podręcznik dla wykładowców, doktorantów i studentów dotyczący szerokiego działu matematyki jakim jest teoria aproksymacji. Czytelnik ma okazję samodzielnie poznać zagadnienia tej dziedziny, kt&o...
27,00 zł 30,00 zł
Do koszyka

Rola rzeczników prasowych w komunikacji i masowej

Książka dedykowana jest praktykom (rzecznikom prasowym, piarowcom, dziennikarzom), akademikom i studentom. Jest to publikacja oparta na rozprawie doktorskiej obronionej na Uniwersytecie Śląskim z wyróżnieniem w postaci rekomendacji do druku.
28,70 zł 41,00 zł
Do koszyka

Psychologia języka i komunikacji

Pierwsze wydanie Psychologii języka uzyskało w 2004 roku Nagrodę im. Władysława Witwickiego, przyznawaną przez Wydział I Nauk Społecznych Polskiej Akademii Nauk Rozważania tej książki koncentrują się na dwóch podstawowych funkcjach...
17,91 zł 19,90 zł
Do koszyka

Nowe zasady ustalania okresu zasiłkowego i podstawy wymiaru świadczeń chorobowych w 2022 r.

Od 1 stycznia 2022 r. wszystkie niezdolności do pracy w okresie do 60 dni zostaną zliczone do jednego okresu zasiłkowego, bez względu na przyczynę niezdolności. Do okresu zasiłkowego nie będą wliczane okresy niezdolności do pracy przypadające przed prz...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!