0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Recepcja mediów Tom 1

(eBook)

Recepcja programów radiowych i telewizyjnych przez dzieci w wieku przedszkolnym

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Lublin, 2015

  • Redakcja naukowa: Anna Granat, Barbara Boniecka

  • Wydawca: UMCS

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 25,20 zł
22,68 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Recepcja mediów Tom 1

Pierwszy tom z serii "Recepcja mediów" zawiera teksty obrazujące recepcję treści masowego przekazu przez dzieci w wieku przedszkolnym. Jest to ogromnie ważna kwestia z punktu widzenia dbałości dorosłych o rozwój najmłodszych i realizację najwcześniejszego etapu edukacji medialnej. Poszczególne części książki są różnego autorstwa, ponieważ dotyczą oglądu zjawiska recepcji mediów z różnych perspektyw od stricte naukowej (eksploracje pracowników uczelni), przez dziennikarską (recepcja widziana oczyma nadawcy medialnego), aż po dydaktyczną (wnioski środowiska nauczycieli przedszkolnych).

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Pedagogika, edukacja
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Socjologia
  • Redakcja: Anna Granat, Barbara Boniecka
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-7784-753-4
  • ISBN druku: 978-83-7784-753-4
  • Liczba stron: 152
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp   7
RECEPCJA AUDYCJI RADIOWYCH  11
Katarzyna Zagórska Czy dzieci słuchają Anioła? – o audycjach radiowych dla najmłodszych   13
RECEPCJA PROGRAMÓW TELEWIZYJNYCH  33
Sylwia Zasada Recepcja programów telewizyjnych a kreatywność językowa dzieci w wieku przedszkolnym   35
RECEPCJA PROGRAMÓW ANIMOWANYCH  45
Natalia Moćko Polskie programy animowane dla dzieci wyprodukowane w latach 1952–1979. Analiza wybranych przykładów   47
RECEPCJA FILMÓW ANIMOWANYCH  61
Magdalena Trysińska Mówię do ciebie! Komunikacja w rodzinie na przykładzie filmów animowanych dla dzieci   63
RECEPCJA REKLAM  81
Edyta Manasterska-Wiącek Mama, jest teraz ta reklama, jak chłopcy nie żyją. O dziecku w świecie reklamy   83
Emilia Kałuzińska Recepcja reklamy przez dzieci w wieku przedszkolnym   99
RECEPCJA MEDIÓW  109
Monika Zawada Obraz dziennikarza i funkcjonowanie mediów w oczach przedszkolaków   111
SKUTKI RECEPCJI MEDIÓW  129
Anna Granat, Magdalena Jędrejek „Świat realny za zasłoną mediów” – recepcja programów radiowych i telewizyjnych przez dzieci w wieku przedszkolnym   131

Inni Klienci oglądali również

53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka

SOCIAL NET ART Paradygmat sztuki nowych mediów w dobie web 2.0.

Pomnażające się obrazy stały się nieodłączną częścią wartkiego strumienia społecznej dyskusji, a tym samym trzonem masowej kultury wizualnej w nowym systemie komunikacji.Z jednej strony, pokochaliśmy media społecznościowe, które pozwalają ...
61,20 zł 68,00 zł
Do koszyka

Kultura mediów, ciało i tożsamość

Książka, którą oddajemy do rąk Czytelników, składa się z 23 tekstów i jest podzielona na dwie części. Pierwsza dotyczy kultury mediów, druga – płci i ciała. Jako redaktorzy tomu jesteśmy przekonani, że prezentowana pro...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka

"Nie ukryjesz się". Konsekwencje synergii big data, mediów społecznościowych i neuronauki

Książka dotyczy zmian w mechanizmach współczesnej kontroli społecznej. Są one opisywane na bazie rozważań nad powiązanymi ze sobą tytułowymi technologiami. Pierwsza z nich obejmuje wielkie, wciąż rosnące bazy danych i metody ich zautomatyzowaneg...
35,91 zł 39,90 zł
Do koszyka

Mniejszości narodowe, etniczne i religijne w przekazie mediów

Książka jest wynikiem udziału autorek w projekcie pilotażowym, którego celem było wypracowanie metodologii umożliwiającej analizę medialnych wizerunków mniejszości narodowych, etnicznych i religijnych w różnych państwach członkowsk...
15,03 zł 16,70 zł
Do koszyka

Recepcja i oddziaływanie Marka Siemka w Europie

Tom zawiera teksty osiemnastu przedstawicieli filozofującej kontynentalnej Europy, wymownie świadczące, że koncepcje, które rozsławiły Marka J. Siemka na świecie – zwłaszcza różnica epistemiczno-epistemologiczna i późnonowocz...
60,30 zł 67,00 zł
Do koszyka

Prawo mediów

W publikacji szczegółowo zaprezentowano kwestie prawne dotyczące szeroko rozumianych mediów: prasy drukowanej, radia, telewizji oraz Internetu, odwołując się do regulacji krajowych i europejskich. Omówiono m.in....

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!