0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Organizacja zachowań zespołowych

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2012

  • Redakcja naukowa: Piotr Wróbel, Ryszard Rutka

  • Wydawca: PWE

  • Formaty:
    PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 53,90 zł
48,51 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Organizacja zachowań zespołowych

Jednym z istotnych czynników sukcesu współczesnych organizacji jest efektywna praca zespołowa. W książce autorzy prezentują zagadnienia organizacji zachowań zespołowych przy wykorzystaniu instrumentów charakterystycznych dla nauk o zarządzaniu. Przedstawiając zakres, formy i uwarunkowania wpływania organizacji na zachowania jej członków, omawiają między innymi:
· oczekiwania organizacji wobec jej uczestników,
· rolę kierowników w kształtowaniu zachowań pracowników,
· najważniejsze aspekty budowania zespołów pracowniczych,
· kluczowe aspekty komunikacji,
· kreowanie zachowań organizacyjnych przez ich formalizację,
· rolę struktury organizacyjnej w stymulowaniu zachowań pracowników,
· wpływ kultury organizacji na zachowania pracowników.
Książka jest przeznaczona dla studentów zarządzania, socjologii, psychologii, dziennikarstwa, politologii, a także dla praktyków gospodarczych.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Piotr Wróbel, Ryszard Rutka
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-208-2571-8
  • ISBN druku: 978-83-208-2005-8
  • Liczba stron: 264
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp
 
Rozdział 1. Oczekiwania organizacji wobec jej uczestników (Piotr Wróbel)
1.1. Strategie sukcesu współczesnej organizacji
1.2. Skuteczność czy efektywność jako kluczowe kryterium oceny działań jednostki i zespołu?
1.3. Oczekiwane zachowania członka organizacji
 
Rozdział 2. Kształtowanie zachowań przez kierownika (Ryszard Rutka)
2.1. Władza w organizacji
2.2. Kierowanie transakcyjne i przywództwo
2.3. Potencjalny i rzeczywisty styl kierowania
2.4. Podstawowe style kierowania
2.5. Uwarunkowania uspołecznienia procesów decyzyjnych w organizacjach
 
Rozdział 3. Budowa zespołu (Ewa Markowska)
3.1. Zespół a grupa
3.2. Znaczenie i warunki funkcjonowania zespołów
3.3. Typy zespołów
3.4. Kształtowanie zespołu
3.5. Współpraca w zespole
3.6. Bariery efektywności zespołów
3.7. Podnoszenie efektywności zespołów
 
Rozdział 4. Komunikacja społeczna — wpływ na zachowania w organizacji (Halina Czubasiewicz, Piotr Wróbel)
4.1. Istota i rodzaje komunikacji w kształtowaniu zachowań odbiorców (Halina Czubasiewicz)
4.2. Bariery w procesie komunikowania się (Halina Czubasiewicz)
4.3. Komunikacja wewnętrzna jako narzędzie sprawowania roli kierownika (Halina Czubasiewicz)
4.4. Sprawne komunikowanie się w zespole (Halina Czubasiewicz)
4.5. Sprawne komunikowanie się kierownika z pracownikiem (Halina Czubasiewicz)
4.6. Komunikacja kanałami elektronicznymi w zespole (Piotr Wróbel)
 
Rozdział 5. Wpływanie na zachowania przez formalizację (Ryszard Rutka)
5.1. Od działań kreatywnych do sformalizowanych
5.2. Koordynacja jako wyznacznik zakresu formalizacji działań
5.3. Ukierunkowywanie zachowań organizacyjnych przez motywację
5.4. Proces formalizacji zachowań organizacyjnych
5.5. Cele i skutki formalizacji
5.6. Przedmiot i zakres formalizacji
5.7. Kultura i strategia organizacyjna jako uwarunkowania procesu formalizacji
 
Rozdział 6. Konfiguracja struktury a zachowania uczestników organizacji (Piotr Grajewski)
6.1. Konfiguracje funkcjonalne
6.2. Konfiguracje procesowe i projektowe
6.3. Struktury konfigurowane ze względu na poziom centralizacji władzy w organizacji
6.4. Struktury elastyczne
6.5. Potencjalne zachowania w organizacji pod wpływem poszczególnych konfiguracji struktury
 
Rozdział 7. Uwarunkowania kulturowe zachowań w organizacji (Małgorzata Czerska)
7.1. Kultura organizacji — istota, treść i funkcje
7.2. Możliwości i kierunki kształtowania kultury organizacji
7.3. Narzędzia kształtowania kultury organizacji
7.4. Kultura organizacji jako determinanta zachowań organizacyjnych

Inni Klienci oglądali również

66,60 zł 74,00 zł
Do koszyka

Komunikowanie organizacji w kryzysie

• Praktyczna analiza strategii zarządzania kryzysem • Autorskie, nowe, nigdzie wcześniej niepublikowane modele komunikowania Kryzysy są zjawiskiem powszechnym i niezwykle groźnym (…). Dynamiczny przepływ informacji, dostępność narzędzi, ...
5,45 zł 6,06 zł
Do koszyka

„Metoda wojny” w organizacji wydarzeń naukowych

Potrzebą jest, aby ludzie praktyki i teorii spotykali się, czerpali ze swoich zasobów. Warto konfrontować te środowiska ze sobą w przyjaznej atmosferze.
23,94 zł 26,60 zł
Do koszyka

Inteligentne organizacje - specyfika, rozwój i dobre praktyki przedsiębiorców

We współczesnym świecie istnieje potrzeba konkurowania z innymi uczestnikami obrotu gospodarczego na zmieniających się w sposób nieprzewidywalny rynkach. Niezbędne jest również ciągłe rewidowanie planów dotyczących obecności...
20,70 zł 23,00 zł
Do koszyka

Innowacje w budowaniu przewagi konkurencyjnej organizacji handlu detalicznego

Główne cele pracy i przedstawione hipotezy badawcze zaważyły na jej konstrukcji. Praca obok części teoretycznej zawiera także część empiryczną, poświęconą prezentacji badań własnych autorki oraz uzyskanych wyników. W rozdziale pierwszym r...
36,00 zł 40,00 zł
Do koszyka

Wybrane aspekty poglądu na menedżera w kontekście podejścia holistycznego jego funkcjonowania w organizacji

Wieloletnie badania związane z zarządzaniem holistycznym były prowadzone pod moim kierownictwem w Uniwersytecie Ekonomicznym w Bratysławie. Począwszyod 2011 r. wybrane problemy holistycznych kompetencji kadry kierowniczej oraz rezultaty odpowiedn...
153,00 zł 170,00 zł
Do koszyka

Konstytucyjny spór o granice zmian organizacji i zasad działania Trybunału Konstytucyjnego: czerwiec 2015 - marzec 2016

Publikacja jest poświęcona nowelizacjom ustawy z 25 czerwca 2015 r. o Trybunale Konstytucyjnym. Dokumentuje prace legislacyjne oraz postępowania przed Trybunałem Konstytucyjnym dotyczące zmian organizacji i zasad działania sądu konstytucyjnego w latach...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!