0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Komunikowanie organizacji w kryzysie

(eBook)

Metody i modele ograniczania ryzyka

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2022

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Dariusz Tworzydło

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 74,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 51,80 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

51,80 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Komunikowanie organizacji w kryzysie

• Praktyczna analiza strategii zarządzania kryzysem • Autorskie, nowe, nigdzie wcześniej niepublikowane modele komunikowania Kryzysy są zjawiskiem powszechnym i niezwykle groźnym (…). Dynamiczny przepływ informacji, dostępność narzędzi, które umożliwiają wymianę myśli, ale także hejt, mowa nienawiści, fake newsy, stalking czy inne źródła kryzysów ‒ wszystko to rozbudziło w świadomych menedżerach nie tylko potrzebę obserwacji otoczenia, ale również rozwijania umiejętności właściwego reagowania w sytuacjach problemowych. Celem tej książki jest wskazanie kluczowych czynników determinujących procesy komunikacyjne w obszarze zarządzania sytuacjami kryzysowymi, ze szczególnym uwzględnieniem tych z nich, które w największym stopniu wywierają wpływ na decyzje podejmowane przez menedżerów uczestniczących w pracach sztabów kryzysowych. Ze wstępu Książka ta, poświęcona ważkiemu zagadnieniu komunikowania w kryzysie, budzi mój szacunek i uznanie przede wszystkim ze względu szerokie wykorzystanie przez Autora nie tylko bogatej literatury przedmiotu, ale także wyników wielu aktualnych badań. Stanowi ważne i cenne kompendium wiedzy o metodach zażegnywania kryzysów wizerunkowych. Nie tylko porządkuje naszą dotychczasową wiedzę o zarządzaniu w sytuacji zaistniałego kryzysu, ale także wprowadza do tej problematyki nowe ważne elementy. prof. dr hab. Janusz Włodzimierz Adamowski Jest to jedna z niewielu prac z ostatnich lat w Polsce, które w sposób tak kompleksowy odniosły się do dorobku teoretycznego i praktycznego w zakresie zarządzania komunikowaniem. (…) Wyodrębniono w niej cechy wyróżniające zachowania menedżerów w momencie pojawienia się problemów o podłożu wizerunkowym oraz przedstawiono analizę skutków psychologicznych u specjalistów PR odczuwanych podczas uczestnictwa w sytuacjach kryzysowych i określono poziom stresu towarzyszącego najpoważniejszym kryzysom wizerunkowym. prof. dr hab. Jerzy Olędzki

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-22195-9
  • ISBN druku: 978-83-01-22175-1
  • Liczba stron: 194
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp 9
Rozdział 1. Wizerunek, reputacja i kryzys – definicje i kluczowe zależności 15
	1.1. Definiowanie wizerunku i reputacji w kontekście potencjalnych zagrożeń 15
	1.2. Kryzys – analiza definicji 18
	1.3. Podatność organizacji na zdarzenia kryzysowe 23
	1.4. Procesowe podejście do zmian w wizerunku 26
	1.5. Pomiar wizerunku i reputacji przedsiębiorstwa 28
	1.6. Wpływ sytuacji kryzysowych na otoczenie biznesowe przedsiębiorstwa 34
Rozdział 2. Przyczyny i skutki zdarzeń kryzysowych 37
	2.1. Przyczyny sytuacji kryzysowych 37
	2.2. Skutki sytuacji kryzysowych 41
		2.2.1. Psychologiczne skutki wynikające z kryzysów wizerunkowych 43
		2.2.2. Stres i jego wpływ na kształtowanie się sytuacji kryzysowych 54
		2.2.3. Ekonomiczne i społeczne skutki wizerunkowych sytuacji kryzysowych 57
	2.3. Stan bezczynności podczas kryzysu wizerunkowego 59
	2.4. Przesłanki podejmowania ryzyka z uwzględnieniem potencjalnych skutków zdarzeń 65
	2.5. Nauka na błędach jako element budowania doświadczenia 68
	2.6. Zrozumienie problemu jako podstawa w prognozowaniu i podejmowaniu decyzji 71
Rozdział 3. Przygotowanie do reagowania w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych 74
	3.1. Przygotowanie do wystąpienia potencjalnych kryzysów 74
	3.2. Szkolenia i warsztaty jako element wsparcia w przygotowaniu do kryzysów 81
	3.3. Predyspozycje menedżerów w zakresie radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi 82
	3.4. Dobór zespołu i zadania sztabu kryzysowego 87
	3.5. Nauka przez analogie 93
	3.6. Wsparcie zewnętrzne a ograniczenia wewnętrzne 95
	3.7. Prawo do zmiany decyzji w kryzysie jako element pozycji silnej 97
	3.8. Relacje wewnętrzne jako element wsparcia przy podejmowaniu decyzji w kryzysie 99
		3.8.1. Zasady budowania relacji wewnętrznych 99
		3.8.2. Relacje wewnętrzne a narzędzia komunikowania 100
		3.8.3. Komunikowanie do otoczenia wewnętrznego w kryzysach wizerunkowych 103
	3.9. Budowanie zaufania i jego wykorzystanie w sytuacjach kryzysowych 105
Rozdział 4. Reagowanie w wizerunkowych sytuacjach kryzysowych 107
	4.1. Działania podejmowane w sytuacjach kryzysowych 107
	4.2. Czynniki determinujące skuteczność w rozwiązywaniu sytuacji kryzysowych 118
	4.3. Reakcje menedżerów podczas sytuacji kryzysowych 124
	4.4. Zaangażowanie podmiotów zewnętrznych w proces rozwiązywania sytuacji kryzysowych 132
	4.5. Kluczowe czynniki determinujące zarządzanie w sytuacjach kryzysowych 134
	4.6. Aktywne i pasywne strategie zarządzania kryzysem 137
	4.7. Style radzenia sobie ze stresem w kryzysie 142
	4.8. Błędy w sytuacji kryzysowej 145
	4.9. Stopień wpływu wybranych czynników na decyzje podczas kryzysu 147
	4.10. Siły wspierające i hamujące w procesie zarządzania podczas kryzysów 153
Model komunikowania organizacji w kryzysie. Podsumowanie 159
Wnioski 165
Suplement. Typologia specjalistów public relations 170
Scenariusz wywiadu pogłębionego nt. postaw i zachowań menedżerów zarządzających kryzysami wizerunkowymi 175
Badanie opinii specjalistów public relations – ankieta 178
Bibliografia 184
Spis tabel 189
Spis rysunków 191
Indeks 192
O autorze 195

Inni Klienci oglądali również

22,46 zł 24,95 zł
Do koszyka

Wdrażanie innowacji społecznych przez wiejskie organizacje pozarządowe i lokalne grupy działania

W monografii podjęto rzadko poruszaną w Polsce, a jednocześnie bardzo popularną w krajach zachodnich problematykę wdrażania innowacji społecznych. Na podstawie bogatego materiału empirycznego próbowano dociec, na czym polegają nietypowe praktyki...
45,90 zł 51,00 zł
Do koszyka

Gospodarka – nowe perspektywy po kryzysie

Kryzys finansowy, który wybuchł w 2007 r., kiedy to doszło do pęknięcia bańki kredytów hipotecznych w USA, przerodził się następnie w globalny kryzys gospodarczy. Rok 2009 przejdzie do historii jako rok głębokiej recesji, która dot...
45,00 zł 50,00 zł
Do koszyka

Zarządzanie talentami w polskich organizacjach. Architektura systemu

W publikacji omówiono kluczowe zagadnienia związane z zarządzaniem talentami. W organizacjach, które dbają o swój kapitał ludzki, rozwija się praktyki personalne mające na celu identyfikowanie pracowników utalentowanych, ich...
23,40 zł 26,00 zł
Do koszyka

Marketing organizacji sieciowych usług profesjonalnych w procesie tworzenia wartości dla klienta

Praca składa się z czterech rozdziałów. Pierwsze trzy rozdziały mają charakter teoretyczny, zaś ostatni, czwarty, metodyczno-empiryczny. Rozdział pierwszy poświęcono koncepcji usług w teorii ekonomii, określeniu miejsca usług profesjonalnych w t...
23,40 zł 26,00 zł
Do koszyka

Gotowość. Kryzys bydgoski 1981

Ciąg wypadków w marcu 1981, zwany kryzysem bydgoskim, to mieszczący się w dwóch tygodniach przełom polityczny i społeczny w Polsce, który rozpoczął się w Bydgoszczy incydentem, sprowoko­wanym przez władze komunistyczne, a zakoń...
54,90 zł 61,00 zł
Do koszyka

Oddziaływanie globalnego kryzysu finansowego. Perspektywa przedsiębiorstwa

Powtarzające się kryzysy finansowe są nieodłączną cechą współczesnej gospodarki. Książka w kompleksowy sposób podejmuje zagadnienie wpływu kryzysu finansowego na sferę realną gospodarki, wskazując potencjalne warianty oceny tego zjawiska....

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!