0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Wirtualne Targi Książki do -50% »


Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Komunikacja miedzykulturowa w biznesie (eBook)

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: Kraków-Legionowo, 1, 2018

  • Autor: Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Leszek Gracz, Słupińska Kamila

  • Wydawca: Edu-Libri

  • Formaty:
    Epub Mobi PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
40,00 zł
36,00 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 4,00 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

Komunikacja miedzykulturowa w biznesie

Umiędzynarodowienie działalności polskich firm powoduje konieczność poznawania odmiennych kultur i zwyczajów panujących w biznesie. Zróżnicowanie kulturowe jest przyczyną trudności w komunikacji. Współpraca z osobami zachowującymi się w inny sposób, problemy z komunikacją werbalną i niewerbalną mogą powodować dyskomfort, poczucie wyobcowania, a nawet niepowodzenie przedsięwzięcia biznesowego. Zrozumienie innej kultury jest zadaniem bardzo trudnym. Należy wyzbyć się własnych przyzwyczajeń, nawyków i paradygmatów, aby z pełną otwartością przyjąć inne, nieznane wcześniej zachowanie drugiej osoby. Jednym z elementów, które mogą pomóc menedżerom w pokonaniu bariery kulturowej, jest zebrana przez Autorów wiedza o zachowaniach innych narodowości.

  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-65648-66-2
  • ISBN druku: 978-83-65648-65-5
  • Liczba stron: 130
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp
1. Komunikacja – definicja, istota, cechy
   1.1. Definicja i istota komunikacji
   1.2. Proces, kanały i rodzaje komunikacji
   1.3. Komunikacja marketingowa
   1.4. Zakłócenia i bariery skutecznej komunikacji
2. Różnice kulturowe – definicja, istota, cechy
   2.1. Definicja i istota kultury
   2.2. Uwarunkowania i potrzeby kulturowe
   2.3. Uwarunkowania i potrzeby społeczne
   2.4. Różnice kulturowe i społeczne
3. Komunikacja międzykulturowa – definicja, istota, cechy
   3.1. Definicja i istota komunikacji międzykulturowej w negocjacjach
   3.2. Problemy komunikacji międzykulturowej
   3.3. Znaczenie i podział kultur w negocjacjach
4. Komunikacja międzykulturowa – kraje amerykańskie
   4.1. Wprowadzenie
   4.2. Kraje Ameryki Północnej
       4.2.1. Stany Zjednoczone Ameryki Północnej (USA)
       4.2.2. Kanada
   4.3. Kraje Ameryki Łacińskiej
       4.3.1. Meksyk
       4.3.2. Brazylia
5. Komunikacja międzykulturowa – kraje azjatyckie
   5.1. Wprowadzenie
   5.2. Rosyjska Republika Federalna
   5.3. Dalekowschodnia kultura biznesowa
       5.3.1. Chińska Republika Ludowa
       5.3.2. Japonia
       5.3.3. Republika Korei
   5.4. Republika Indii
   5.5. Kraje arabskie
6. Komunikacja międzykulturowa – kraje europejskie
   6.1. Wprowadzenie
   6.2. Belgia
   6.3. Czechy
   6.4. Dania
   6.5. Finlandia
   6.6. Francja
   6.7. Grecja
   6.8. Hiszpania
   6.9. Holandia
   6.10. Litwa, Łotwa i Estonia – kraje bałtyckie
   6.11. Niemcy
   6.12. Polska
   6.13. Rumunia
   6.14. Węgry
   6.15. Wielka Brytania
   6.16. Włochy
Zakończenie
Bibliografia

Inni Klienci oglądali również

13,41 zł 14,90 zł
Do koszyka

Die gefiederte Schlange

Leicester Crewe bekommt als Erster eine Visitenkarte mit einer gefiederten Schlange und der Nachricht „Damit sie es nicht vergessen! „. Ella Creed schlendert langsam durch den nächtlichen Garten auf ihr Haus. „Wenn Sie schreien, ...
38,61 zł 42,90 zł
Do koszyka

Tajniki zarządzania pieniędzmi

Poznaj tajniki postępowania z pieniędzmi – ich zarabiania, inwestowania i mądrego wydawania! Temat pieniędzy należy do najbardziej pobudzających do myślenia, wywołujących największe emocje i najbardziej dzielących ludzi kwestii na świecie. Napisa...
16,49 zł 18,32 zł
Do koszyka

Strzałka

2. tom serii hippicznej: KLUB W SIODLE Zbliżają się międzyklubowe zawody o Złotą Tarczę. Issie i jej przyjaciele są zdeterminowani, gdyż trofeum już dwa razy z rzędu trafi ło do ich rywali. Niespodziewanie pojawiają się problemy – ktoś pró...
26,19 zł 29,00 zł
Do koszyka

Biznes ci ucieka

Ksia?z˙ka Biznes Ci ucieka jest zapisem moich dos´wiadczen´, refleksji, spostrzez˙en´ i najwaz˙niejszych, cennych lekcji, jakie odebrałem od z˙ycia na przestrzeni lat. Były ws´ro´d nich dos´wiadczenia niezwykle burzl...
22,41 zł 24,90 zł
Do koszyka

Jak wygrać w biznesie?

W Polsce rozpoczyna działalność kilkadziesiąt tysięcy firm rocznie. Problem w tym, że jedynie część z nich powstaje na fundamentach rzetelnej wiedzy biznesowej i solidnego przygotowania ich właścicieli. „Jak wygrać w biznesie” to praktyczny...
53,10 zł 59,00 zł
Do koszyka

Porozumienie z pacjentem. Relacje i komunikacja

Porozumienie z pacjentem. Relacje i komunikacja jest unikatową publikacją prezentującą komunikację z pacjentem jako zbiór wielu umiejętności: humanistycznych i medycznych, teoretycznych i praktycznych. Główną cechą książki jest interdyscy...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.