0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Komunikacja miedzykulturowa w biznesie

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Kraków-Legionowo, 2018

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Autor: Grażyna Rosa, Izabela Ostrowska, Leszek Gracz, Słupińska Kamila

  • Wydawca: Edu-Libri

  • Formaty:
    ePub mobi PDF (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 40,00 zł
36,00 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Komunikacja miedzykulturowa w biznesie

Umiędzynarodowienie działalności polskich firm powoduje konieczność poznawania odmiennych kultur i zwyczajów panujących w biznesie. Zróżnicowanie kulturowe jest przyczyną trudności w komunikacji. Współpraca z osobami zachowującymi się w inny sposób, problemy z komunikacją werbalną i niewerbalną mogą powodować dyskomfort, poczucie wyobcowania, a nawet niepowodzenie przedsięwzięcia biznesowego. Zrozumienie innej kultury jest zadaniem bardzo trudnym. Należy wyzbyć się własnych przyzwyczajeń, nawyków i paradygmatów, aby z pełną otwartością przyjąć inne, nieznane wcześniej zachowanie drugiej osoby. Jednym z elementów, które mogą pomóc menedżerom w pokonaniu bariery kulturowej, jest zebrana przez Autorów wiedza o zachowaniach innych narodowości.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-65648-66-2
  • ISBN druku: 978-83-65648-65-5
  • Liczba stron: 130
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp
1. Komunikacja – definicja, istota, cechy
   1.1. Definicja i istota komunikacji
   1.2. Proces, kanały i rodzaje komunikacji
   1.3. Komunikacja marketingowa
   1.4. Zakłócenia i bariery skutecznej komunikacji
2. Różnice kulturowe – definicja, istota, cechy
   2.1. Definicja i istota kultury
   2.2. Uwarunkowania i potrzeby kulturowe
   2.3. Uwarunkowania i potrzeby społeczne
   2.4. Różnice kulturowe i społeczne
3. Komunikacja międzykulturowa – definicja, istota, cechy
   3.1. Definicja i istota komunikacji międzykulturowej w negocjacjach
   3.2. Problemy komunikacji międzykulturowej
   3.3. Znaczenie i podział kultur w negocjacjach
4. Komunikacja międzykulturowa – kraje amerykańskie
   4.1. Wprowadzenie
   4.2. Kraje Ameryki Północnej
       4.2.1. Stany Zjednoczone Ameryki Północnej (USA)
       4.2.2. Kanada
   4.3. Kraje Ameryki Łacińskiej
       4.3.1. Meksyk
       4.3.2. Brazylia
5. Komunikacja międzykulturowa – kraje azjatyckie
   5.1. Wprowadzenie
   5.2. Rosyjska Republika Federalna
   5.3. Dalekowschodnia kultura biznesowa
       5.3.1. Chińska Republika Ludowa
       5.3.2. Japonia
       5.3.3. Republika Korei
   5.4. Republika Indii
   5.5. Kraje arabskie
6. Komunikacja międzykulturowa – kraje europejskie
   6.1. Wprowadzenie
   6.2. Belgia
   6.3. Czechy
   6.4. Dania
   6.5. Finlandia
   6.6. Francja
   6.7. Grecja
   6.8. Hiszpania
   6.9. Holandia
   6.10. Litwa, Łotwa i Estonia – kraje bałtyckie
   6.11. Niemcy
   6.12. Polska
   6.13. Rumunia
   6.14. Węgry
   6.15. Wielka Brytania
   6.16. Włochy
Zakończenie
Bibliografia

Inni Klienci oglądali również

48,30 zł 69,00 zł
Do koszyka

Technologie cyfrowe w biznesie

Kompleksowe opracowanie dotyczące problematyki przedsiębiorstwa i zarządzania w warunkach cyfryzacji i usieciowienia. Przedstawia aktualne trendy i procesy rynkowe podkreślając wpływ technologii, takich jak: sztuczna inteligencja, Internet Rzeczy czy b...
31,41 zł 34,90 zł
Do koszyka

Czy pierwszy milion trzeba ukraść? Praktyczne zastosowanie wartości chrześcijańskich w biznesie

Czy pierwszy milion trzeba ukraść? to kontynuacja i rozwinięcie książki Ethics Essentials for Business Leaders (Podstawy etyki dla liderów biznesu) oraz lektura obowiązkowa dla każdego, kto uważa, że udany biznes to nie tylko zysk, bo sukcesu fi...
8,10 zł 9,00 zł
Do koszyka

Nowe media i technologie w komunikacji marketingowej – wybrane obszary zastosowań

Dostosowanie koncepcji marketingu do nowych trendów i etapów rozwoju technologicznego generuje konieczność stosowania coraz to nowych praktyk marketingowych lub modyfikację dotychczasowych. Dynamika tych zjawisk rodzi potrzebę ciągłego ro...
32,40 zł 36,00 zł
Do koszyka

Jak osiągnąć sukces. Praktyczne podstawy komunikacji marketingowej dla mikroprzedsiębiorstw i ich właścicieli

Nikogo, kto prowadzi jednoosobową działalność gospodarczą, lub zatrudnia do pomocy jedną osobę, nie stać na takie zbytki. Dlatego w tej książce czytelnik znajdzie przede wszystkim takie rady i inspiracje, które sam w najbliższych dniach może zre...
80,99 zł 89,99 zł
Do koszyka

Budowanie lepszego biznesu z użyciem metody LEGO Serious Play

ZABAWA NA POWAŻNIEBudowanie lepszego biznesu z użyciem ­metody LEGO® SERIOUS PLAY® oferuje kreatywne podejście do innowacji i zwiększania wydajności biznesowej poprzez skupienie się na wyko-rzystaniu zabawy w celu uwolnienia potencjał...
18,00 zł 20,00 zł
Do koszyka

Biznes w kulturze - kultura w biznesie

Niniejsza monografia skierowana jest przede wszystkim do studentów uczelni ekonomicznych na kierunku Zarządzanie w kulturze, sztuce i turystyce kulturowej, ale też kierunków pokrewnych. Jej odbiorcami mogą być ponadto teoretycy, jak i pra...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!