0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa

(eBook)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2009

  • Wydanie/Copyright: wyd. 1

  • Redakcja naukowa: Barbara Dobiegała-Korona

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 54,00 zł
Najniższa cena z 30 dni: 37,80 zł
Cena produktu

Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.

Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.

Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.

48,60 zł
Dostępność:
online po opłaceniu
Dodaj do schowka

Migracje klientów a wartość przedsiębiorstwa

Przemieszczanie się siły nabywczej i samych klientów może być spowodowane wieloma przyczynami, może mieć różne natężenie i przyjmować różne kierunki. Przekłada się to na wzrost lub spadek popytu na produkty i usługi konkretnych firm, jak również na poziom i czas trwania lojalności ich klientów. Popyt migruje od branż przestarzałych technologicznie do branż nowych; od krajów, gdzie przyrost naturalny jest niski lub ujemny, do krajów o wysokim przyroście naturalnym; od krajów gdzie dochody ludności obniżają się, do krajów w których te dochody rosną. Popyt przemieszcza się również w ramach jednego kraju jako wynik redystrybucji dochodów ludności i zmian w stylu życia i nabywania. Wszystko to wpływa i będzie wpływało w przyszłości na migrację popytu, przepływ kapitału, a w konsekwencji wartość przedsiębiorstwa. Niniejsza publikacja wskazuje najważniejsze trendy, na które, zdaniem autorów, warto zwrócić uwagę zarządzając nowoczesnym przedsiębiorstwem XXI wieku, działającym w zglobalizowanej gospodarce.
Książka adresowana jest do: wyższej i średniej kadry menedżerskiej, - członków rad nadzorczych, inwestorów i doradców, osób odpowiedzialnych za budowę wartości przedsiębiorstw, - słuchaczy studiów podyplomowych oraz szkoleń z tematyki zarządzania wartością przedsiębiorstwa, marketingu wartości oraz zarządzania wartością klienta, - studentów - nie tylko kierunków ekonomicznych, doktorantów, kadry akademickiej. Autorzy książki są pracownikami Katedry Marketingu Szkoły Głównej Handlowej w Warszawie oraz wykładowcami na Studiach Podyplomowych
Zarządzanie Wartością Klienta. Wydawnictwa Profesjonalne PWN to nowoczesne publikacje napisane przez najlepszych praktyków biznesu oraz wybitnych naukowców z polskich i zagranicznych uczelni.

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Ekonomia, zarządzanie, marketing
  • Redakcja: Barbara Dobiegała-Korona
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 978-83-01-16871-1
  • ISBN druku: 978-83-01-16067-8
  • Liczba stron: 220
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Przedmowa	9
ROZDZIAŁ 1. Migracja klientów a migracja wartości przedsiębiorstwa: szanse i zagrożenia (Barbara Dobiegała-Korona)	15
	Wstęp	15
	1.1. Lojalność i rentowność klientów źródłem wartości przedsiębiorstwa	16
	1.2. Makroekonomiczne (zewnętrzne) uwarunkowania migracji klientów	18
	1.3. Wewnętrzne uwarunkowania migracji klientów (zależne od firm)	23
	1.4. Ograniczanie migracji klientów	25
	1.5. Strategie wzrostu lojalności i rentowności klientów	27
	Podsumowanie	33
	Literatura	33
ROZDZIAŁ 2. Wpływ zmian stylu życia konsumentów na migrację kapitału (Sylwia Sobolewska)	35
	Wstęp	35
	2.1. Styl życia jako kategoria ekonomiczna	36
	2.2. Wykorzystywanie stylu życia w strategiach przedsiębiorstw	39
	2.3. Uwarunkowania migracji kapitału	41
	2.4. Zmiany w stylu życia współczesnego człowieka	43
	2.5. Wpływ internetu na styl życia konsumentów	46
	2.6. Migracja kapitału do przedsiębiorstw krajów rozwijających się	49
	Podsumowanie	50
	Literatura	51
ROZDZIAŁ 3. Panika jako przyczyna migracji klientów w kryzysie finansowym (Piotr Masiukiewicz)	53
	Wstęp	53
	3.1. Kryzys banku a migracja klientów i migracja kapitałów	54
	3.2. Pojęcie, rodzaje panik i przyczyny ich wystąpienia	59
		3.2.1. Kryzys i panika w banku	59
		3.2.2. Czynniki akceleracji paniki	62
		3.2.3. Postawy i zaufanie klientów wobec bankowości a podatność na panikę	64
	3.3. Możliwe reakcje klientów w warunkach paniki w banku (badanie klientów)	70
	3.4. Zarządzanie paniką	73
		3.4.1. Instrumenty zarządzania paniką	77
		3.4.2. Instrumenty operacyjne	79
		3.4.3. Instrumenty Public Relations	80
		3.4.4. Pomoc zewnętrzna – dźwignia finansowa	82
		3.4.5. Zarządzanie płynnością w warunkach paniki	86
		3.4.6. Zarządzanie paniką a relacje z klientami (badanie banków)	88
	3.5. Model zarządzania paniką	91
	Podsumowanie	92
	Literatura	93
ROZDZIAŁ 4. Relacje z klientami z wykorzystaniem internetu w świetle migracji wartości (Tymoteusz Doligalski)	95
	Wstęp	95
	4.1. Modyfikacja łańcucha wartości na rynku a przepływy wartości	96
	4.2. Wykorzystanie efektu usieciowienia	100
	4.3. Migracja wartości w ramach portfela klientów	102
	4.4. Budowa lojalności klientów	105
	Podsumowanie	108
	Literatura	109
ROZDZIAŁ 5. Migracja kapitału na rynku B2C jako skutek dezagregacji funkcji handlowych (Jacek Wójcik)	111
	Wstęp	111
	5.1. Badania skali i kierunku migracji kapitału	113
	5.2. Nowi pośrednicy na rynku internetowym a migracja kapitału między sprzedawcami	115
	5.3. Postępowanie konsumentów na rynku internetowym a migracja kapitału między sprzedawcami - wybrane kwestie	118
	5.4. Cechy produktu a migracja kapitału między jego sprzedawcami	123
	Podsumowanie	124
	Literatura	124
ROZDZIAŁ 6. Migracja kapitału a zarządzanie marką (Piotr Polański)	125
	Wstęp	125
	6.1. Otoczenie międzynarodowe a zarządzanie marką	126
	6.2. Rynki międzynarodowe a kapitał i wartość marki	127
	6.3. Architektura marki na rynkach międzynarodowych	130
	6.4. Wpływ fuzji i przejęć na zarządzanie marką	136
	6.5. Zarządzanie marką na rynkach międzynarodowych	137
	Literatura	141
ROZDZIAŁ 7. Zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa: koncepcje teoretyczne i rozwiązania praktyczne korporacji naftowych (Katarzyna Majchrzak)	142
	Wstęp	142
	7.1. Geneza koncepcji „zrównoważonego rozwoju” i „społecznej odpowiedzialności biznesu”	142
	7.2. Istota koncepcji „zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa”	145
	7.3. Etapy wdrażania zrównoważonego rozwoju przedsiębiorstwa	148
	7.4. Czynniki wpływające na podjęcie decyzji o zrównoważonym rozwoju przez korporacje naftowe	150
	7.5. Podejście korporacji naftowych do zrównoważonego rozwoju	153
		7.5.1. Odpowiedzialność korporacji naftowych w stosunku do środowiska naturalnego	157
		7.5.2. Odpowiedzialność korporacji naftowych w stosunku do społeczeństwa	160
	7.6. Instrumenty pomiaru skuteczności działań	163
	Literatura	167
ROZDZIAŁ 8. Wpływ reputacji na wartość przedsiębiorstwa i migrację kapitału (Tomasz Dąbrowski)	168
	Wstęp	168
	8.1. Reputacja jako postrzeganie przedsiębiorstwa	169
		8.1.1. Reputacja a wizerunek i tożsamość – problemy definicyjne	169
		8.1.2. Wzrost znaczenia reputacji przedsiębiorstwa	170
	8.2. Przesłanki reputacji przedsiębiorstwa i jej pomiar	173
	8.3. Wpływ reputacji na wyniki przedsiębiorstwa i jego wartość	179
	8.4. Wpływ reputacji na decyzje inwestorów i migrację kapitału	185
	Podsumowanie	189
	Literatura	190
Indeks	192

Inni Klienci oglądali również

68,40 zł 114,00 zł
Do koszyka

Choroby zatok przynosowych

Książka bardzo przydatna dla lekarzy rodzinnych, internistów i otorynolaryngologów w codziennej praktyce z uwagi na dużą zapadalność na choroby zatok przynosowych w naszym kraju . Odrębności etiologiczne i kliniczne wskazują, że nie...
40,41 zł 44,90 zł
Do koszyka

Buyer Persona. Poznaj i zrozum decyzje zakupowe swoich klientów

Buyer Persona – a jeśli nie jest tym, co myśliszRosnące zainteresowanie tą koncepcją doprowadziło do licznych nieporozumień i wypaczonego pojmowania sposobu tworzenia, stosowania i skuteczności Buyer Persony. Chodzi w niej o dostosowanie pr...
21,60 zł 24,00 zł
Do koszyka

Dynamiczne zarządzanie relacjami w kreacji sukcesu przedsiębiorstwa

Sformułowane cele warunkowały także układ monografii i konwencję przeprowadzanych w niej wywodów. W związku z tym treści zawarte w opracowaniu zostały ujęte w sześć zasadniczych rozdziałów poprzedzonych wstępem i podsumowanych zakończenie...
27,90 zł 31,00 zł
Do koszyka

Tożsamość narodowa jako tożsamość terytorialna w kontekście migracji

W czasach masowych migracji warto jeszcze raz zastanowić się nad tym, czy człowiek może być „swoim” w miejscu, w którym nie mieszka od urodzenia i z którym nie wiążą go plany trwałego zamieszkiwania, a także – czy staje ...
3,06 zł 3,40 zł
Do koszyka

Wpływ ryzyka strategicznego na wartość firmy dla akcjonariuszy. Rozdział 2. Definicja i rola ryzyka oraz zarządzanie ryzykiem

Jednym z najistotniejszych rodzajów ryzyka, które oddziaływuje na firmę jest tzw. ryzyko strategiczne, stanowiące główny temat niniejszego opracowania. Waga podjętego tematu wynika często z niedostrzegania lub niedoceniania przez i...
76,50 zł 85,00 zł
Do koszyka

Rola inżynierii rachunkowości w kształtowaniu wyników finansowych przedsiębiorstwa

W publikacji omówiono m.in.:różnice między rachunkowością kreatywną (wykraczającą poza ramy dopuszczalnych prawnie rozwiązań) a inżynierią rachunkowości, która posługuje się prawnie usankcjonowanymi metodami,

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!