Cena katalogowa – rynkowa cena produktu, często jest drukowana przez wydawcę na książce.
Najniższa cena z 30 dni – najniższa cena sprzedaży produktu w księgarni z ostatnich 30 dni, obowiązująca przed zmianą ceny.
Wszystkie ceny, łącznie z ceną sprzedaży, zawierają podatek VAT.
Marka osobista to nagroda za to, jaki jesteś i co osiągnąłeś, a PROFIL PUBLICZNY to narzędzie do zakomunikowania tego kluczowym partnerom. Marki osobiste – stają się współcześnie niemal pożądane. Podczas programu COMMUNICATION QUEST ludzie biznesu pracują nad wzorcem profilu publicznego na kilku planach. Zapraszam Państwa do stworzenia własnego. Zaprojektowałam go w skróconej formie na potrzebę tej książki. Kim jestem dla Państwa w tej wyprawie? Jako trener komunikacji medialnej – zadaję pytanie i oddaję się słuchaniu. Dlaczego? Bo kiedy pada trafne pytanie, które powinnam umieć zadać, to w odpowiedzi na nie, a następnie w uważne wsłuchanie się w odpowiedź, otrzymuję idealny wzór na trening z komunikacji dla lidera biznesu. Aleksandra ŚLIFIRSKA, doradca zarządów w obszarze strategicznej komunikacji, trener komunikacji medialnej i publicznej. Z wykształcenia filolog, literaturoznawca. Managing Director agencji Kobold Public Relations. Twórczyni Instytutu Komunikacji Medialnej (www.ikm.com.pl). Autorka bestsellerowego poradnika „Medialne lwy dla rekinów biznesu” (wyd. PWN, Warszawa 2014), nagrodzonego przez internautów w plebiscycie Towarzystwa Trenerów Biznesu.
ROZDZIAŁ 01. Humanistyka wizerunku 7 Język na koniuszkach palców 8 Pewnego razu 10 Pierwsze zdanie 11 Kiedy byłem mały 12 Pragnienie opowiadania 13 Tropy kultury 14 Umberto Eco 15 Dialog społeczny 17 Nieogolone nogi 17 Kim Pan jest Panie Prezesie? 18 ROZDZIAŁ 02. Homo communicare 21 SŁUCHANIE OD AUTORKI Słów kilka o Communication Quest 23 WOLNOŚC RETORYKA FAIR PLAY Z Henryka Bochniarz o inspirującej publiczności lidera 27 INNOWACJA MONODRAM NA 120 FIGUR Z Piotrem Voelkelem o szczerości i dizajnie wizerunku lidera biznesu 49 OTWARTOŚC PORTRET Z RYBĄ Z Rafałem Brzoska o komunikacyjnych wyprawach lidera 69 PIEKNO ARCYDZIEŁO MARKI OSOBISTEJ Z dr Irena Eris o synergii w kremie i komunikacji 93 SPÓJNOSC HISTORIA STAWANIA SIE KIMŚ Z Jackiem Santorskim o spójności wartości i wizerunku lidera 113 ZMIANA TRAKTAT O KLIKALNOŚCI Z Rafałem Bauerem o rewolucji w komunikacji 141 KONSEKWENCJA HEJTUS CONTRA CLASSICUS Z Jarosławem Zagórowskim o potrzebie komunikacji na każdym szczeblu organizacji 163 INSPIRACJA POETYKA SZCZEROŚCI Z Joanna Przetakiewicz o talencie komunikowania sukcesów 185 ROZDZIAŁ 03. Projektowanie profilu publicznego 187 Dizajn wizerunku 202 Wszystko zależy od detalu 202 Więcej swiatła w wizerunku 202 Wzorzec profilu publicznego CQ 207 Twój punkt widzenia 209 Podpis i lead 210 Od posta, tweeta do wywiadu 210 Rezultaty, czyli odcinanie kuponów 211 Rekin 212