• Zaloguj się
  • Zarejestruj się
  • Newsletter
  • Pomoc
  • Kontakt
0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY
dostawa 0 zł
Pobierz fragment
Wybierz format pliku:
Pobierz

MARKA 5.0 (eBook)

Człowiek i technologie: jak tworzą nowe wartości?

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
  • Wydanie: 1, 2021

  • Autor: Jacek Kotarbiński

  • Wydawca: Wydawnictwo Naukowe PWN

  • Formaty:
    ePub mobi (Watermark)
    Watermark
    Znak wodny czyli Watermark to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem. Ten rodzaj zabezpieczenia jest zdecydowanie najbardziej przyjazny dla użytkownika, ponieważ aby otworzyć książkę zabezpieczoną Watermarkiem nie jest potrzebne konto Adobe ID oraz autoryzacja urządzenia.

Zwiń szczegóły
59,00 zł
53,10 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 5,90 zł
Wysyłka:
online
Dodaj do schowka

MARKA 5.0

Świat się zmienił. I już nie będzie taki sam. 1 stycznia 2021 roku świat się nie poddał i włączył 5 bieg. Ucieka do przodu. Nie padł na kolana. Marka 5.0 jest moją pierwszą książką o tworzeniu i rozwoju wartości marki. Po trzydziestu latach pasjonującej przygody z marketingiem, chcę zbudować nowe otwarcie na kolejną dekadę XXI wieku. Zarówno dla polskich przedsiębiorców, którzy pragną rozwijać się na globalnych rynkach, jak i osób związanych z marketingiem, począwszy od studentów, pasjonatów, specjalistów, innowatorów i naukowców. (…) Zmiany, których doświadczył biznes w roku 2020, najsilniej odczuli mali i średni przedsiębiorcy. Pora podnieść głowy, czas na odbudowę. Czas na Marketing 5.0. Czas na Markę 5.0. Czas na Polskę 5.0. Ze wstępu Autora Książka jest interesującą propozycją, znacząco ożywiającą rynek publikacji poświęconych tematyce marketingu. Ma charakter praktycznego poradnika, ilustrowanego bogato przykładami z praktyki, doświadczeniami autora, jak również wynikami badań. Mocnymi stronami książki są: aktualny, ciekawy i zgodny z trendami temat, żywy język, ilustrowanie zagadnień praktycznymi przykładami oraz praktyczne porady dla budujących marki na każdym poziomie – korporacyjnym, produktowym i osobistym. To inspirująca lektura zarówno dla profesjonalistów, rozpoczynających przygodę z tworzeniem marek, jak i studentów jako uzupełnienie dla wiedzy podręcznikowej. Dr Jolanta Tkaczyk

  • Kategorie:
    1. Ebooki i Audiobooki »
    2. Zarządzanie, organizacja, marketing
  • ISBN: 978-83-01-21853-9
  • ISBN druku: 978-83-01-21734-1
  • Liczba stron: 214
  • Sposób dostarczenia produktu elektronicznego
    Produkty elektroniczne takie jak Ebooki czy Audiobooki są udostępniane online po uprzednim opłaceniu (PayU, BLIK) na stronie Twoje konto > Biblioteka.
    Pliki można pobrać zazwyczaj w ciągu kilku-kilkunastu minut po uzyskaniu poprawnej autoryzacji płatności, choć w przypadku niektórych publikacji elektronicznych czas oczekiwania może być nieco dłuższy.
    Sprzedaż terytorialna towarów elektronicznych jest regulowana wyłącznie ograniczeniami terytorialnymi licencji konkretnych produktów.
  • Ważne informacje techniczne
  • Minimalne wymagania sprzętowe:
    • procesor: architektura x86 1GHz lub odpowiedniki w pozostałych architekturach
    • Pamięć operacyjna: 512MB
    • Monitor i karta graficzna: zgodny ze standardem XGA, minimalna rozdzielczość 1024x768 16bit
    • Dysk twardy: dowolny obsługujący system operacyjny z minimalnie 100MB wolnego miejsca
    • Mysz lub inny manipulator + klawiatura
    • Karta sieciowa/modem: umożliwiająca dostęp do sieci Internet z prędkością 512kb/s
  • Minimalne wymagania oprogramowania:
    • System Operacyjny: System MS Windows 95 i wyżej, Linux z X.ORG, MacOS 9 lub wyżej, najnowsze systemy mobilne: Android, iPhone, SymbianOS, Windows Mobile
    • Przeglądarka internetowa: Internet Explorer 7 lub wyżej, Opera 9 i wyżej, FireFox 2 i wyżej, Chrome 1.0 i wyżej, Safari 5
    • Przeglądarka z obsługą ciasteczek i włączoną obsługą JavaScript
    • Zalecany plugin Flash Player w wersji 10.0 lub wyżej.
  • Informacja o formatach plików:
    • PDF - format polecany do czytania na laptopach oraz komputerach stacjonarnych.
    • EPUB - format pliku, który umożliwia czytanie książek elektronicznych na urządzeniach z mniejszymi ekranami (np. e-czytnik lub smartfon), dając możliwość dopasowania tekstu do wielkości urządzenia i preferencji użytkownika.
    • MOBI - format zapisu firmy Mobipocket, który można pobrać na dowolne urządzenie elektroniczne (np.e-czytnik Kindle) z zainstalowanym programem (np. MobiPocket Reader) pozwalającym czytać pliki MOBI.
    • Audiobooki w formacie MP3 - format pliku, przeznaczony do odsłuchu nagrań audio.
  • Rodzaje zabezpieczeń plików:
    • Watermark - (znak wodny) to zaszyfrowana informacja o użytkowniku, który zakupił produkt. Dzięki temu łatwo jest zidentyfikować użytkownika, który rozpowszechnił produkt w sposób niezgodny z prawem.
    • Brak zabezpieczenia - część oferowanych w naszym sklepie plików nie posiada zabezpieczeń. Zazwyczaj tego typu pliki można pobierać ograniczoną ilość razy, określaną przez dostawcę publikacji elektronicznych. W przypadku zbyt dużej ilości pobrań plików na stronie WWW pojawia się stosowny komunikat.
    Więcej informacji o publikacjach elektronicznych
Wstęp 7 
1. Nowy klient. Nowa komunikacja 11 
	1.1. Marka to emocje 11 
	1.2. Od Marketingu 1.0 do 5.0 12 
	1.3. Kupujesz sercem czy rozumem? 16 
	1.4. Jak bardzo się kontrolujesz? 19 
	1.5. System 1 – w ogniu smoka 20 
	1.6. System 2 – zimny drań 22 
	1.7. Jesteś gąbką 23 
	1.8. Mózg oblężonej twierdzy 25 
	1.9. Magia marki 25 
2. Pokolenia w świecie marek 27 
	2.1. Pokolenia marek biznesowych 28 
	2.2. Pokolenia marek konsumenckich 29 
	2.3. Cyfrowe dzieci 30 
	2.4. Różnice łączą 31 
	2.5. Stacja Alfa 31 
	2.6. Niepokorni netizeni 32 
	2.7. Sprytni, Mądrzy, Elastyczni 35 
	2.8. Od Marki 1.0 do 5.0 36 
3. Marka 5.0 w przestrzeni rynkowej 41 
	3.1. Zakochać się aż po grób 41 
	3.2. Scenariusz życia 43 
	3.3. Wartość marki 45 
	3.4. Systematyka Marki 5.0 47 
	3.5. Marki analogowe 48 
	3.6. Marki semicyfrowe 52 
	3.7. Marki cyfrowe 58 
4. Serce i rozum Marki 5.0 72 
	4.1. Człowiek człowiekowi 73 
	4.2. Empatia konsumencka 79 
	4.3. Konwergencja czy dywergencja? 80 
	4.4. Psychologia archetypów 84 
	4.5. Archetypy uzależnione od rynku 86 
	4.6. DNA marki 93 
	4.7. Pozycjonowanie 96 
	4.8. Pozycjonowanie wizualne 98 
	4.9. Nazewnictwo Marki 5.0 100 
	4.10. Narracyjność marki 105 
	4.11. Świat mediów 117
5. Narzędzia taktyczne Marki 5.0 123 
	5.1. Magia growth hackingu 123 
	5.2. Transmedia branding 131 
	5.3. Marka osobista i własna społeczność 137 
	5.4. Mundur Marki 5.0 145 
	5.5. Instrumentarium Marki 5.0 146 
		5.5.1. Eventy 148 
		5.5.2. Reklama bezpośrednia 148 
		5.5.3. Reklama medialna 148 
		5.5.4. Reklama zewnętrzna 149 
		5.5.5. Identyfikacja wizualna 150 
		5.5.6. Promocje sprzedaży 150 
		5.5.7. Materiały promocji sprzedaży 151 
		5.5.8. Reklama mobilna 152 
		5.5.9. Narzędzia cyfrowe 152 
		5.5.10. Strona internetowa 153 
		5.5.11. Social media 154 
		5.5.12. Employer branding 154 
		5.5.13. Public relations 155 
	5.6. Budżet marketingu Marki 5.0 156 
	5.7. Marka przyszłości 160
Dodatki 174
DODATEK 1: 15 pojęć, które powinieneś znać 174
DODATEK 2: Lista kosztów marketingowych Jacka Kotarbińskiego 177
DODATEK 3: 11 cytatów profesora Tadeusza Kotarbińskiego dla Marek 5.0 178
DODATEK 4: 50 polskich marek, które warto znać 179
DODATEK 5: 10 modeli biznesowych, które zrewolucjonizowały świat 182
DODATEK 6: Technologie przyszłości w sklepie 184
DODATEK 7: 110 narzędzi dla Marki 5.0. 186
Bibliografia 191
Indeks osób i marek 199
O autorze 213

51,92 zł 59,00 zł
Do koszyka

Marka, Konsument, Badacz. Spotkania na rynku

W pracy omówiono zastosowanie badań marketingowych z perspektywy korzyści, jakie przynoszą one w praktyce marketingowej, a także w tworzeniu strategii firmy i budowaniu przewagi konkurencyjnej produktu. Opracowanie dostarcza niezbędnej wiedzy me...
38,07 zł 42,30 zł
Do koszyka

Książę i żebrak Angielski z Markiem Twainem

Powieść wybitnego amerykańskiego pisarza Marka Twaina, należąca do światowego kanonu literatury dziecięcej. Historia o zamianie ról nastoletnich chłopców, księcia z żebrakiem, której towarzyszy wielka i niekiedy niebezpieczna przyg...
30,60 zł 36,00 zł
Do koszyka

Recepcja i oddziaływanie Marka Siemka w Europie

Tom zawiera teksty osiemnastu przedstawicieli filozofującej kontynentalnej Europy, wymownie świadczące, że koncepcje, które rozsławiły Marka J. Siemka na świecie – zwłaszcza różnica epistemiczno-epistemologiczna i późnonowocz...
17,91 zł 19,90 zł
Do koszyka

List do Marka Edelmana. Za wolność wczoraj i dziś

AGNIESZKA HOLLAND: Autorzy głęboko wyczuwają brunatne chmury zbierające się nad naszym krajem. Marek Edelman nie pozwoliłby patrzeć obojętnie na rosnące ZŁO. My też nie powinniśmy. Nasz sprzeciw lub przyzwolenie zadecydują o przyszłości. Ważny tekst. K...
3,60 zł 4,00 zł
Do koszyka

Współczesne aspekty zarządzania – ujęcie retrospektywne - Budowanie świadomości marki Święta Szlaku Zabytków Techniki Województwa Śląskiego „Industriada” w świetle wyników badań pilotażowych

Na przełomie dwudziestego i dwudziestego pierwszego wieku wiele uwagi poświęca się organizacji oraz procesom zarządzania mającym na celu jej efektywne i sprawne funkcjonowanie. Wpisują się one w różne koncepcje rozwojowe, które w ró...
3,60 zł 4,00 zł
Do koszyka

Współczesne aspekty zarządzania – ujęcie retrospektywne - Determinanty decyzji konsumentów o zakupie marek detalistów

Na przełomie dwudziestego i dwudziestego pierwszego wieku wiele uwagi poświęca się organizacji oraz procesom zarządzania mającym na celu jej efektywne i sprawne funkcjonowanie. Wpisują się one w różne koncepcje rozwojowe, które w ró...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.