0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Komercjalizacja produktów żywnościowych

(Miękka)
0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
  • Druk: Warszawa, 2012

  • Redakcja naukowa: Bogdan Sojkin

  • Wydawca: PWE

  • Typ oprawy: miękka

Zwiń szczegóły
Produkt niedostępny
Dodaj do schowka

Komercjalizacja produktów żywnościowych

We współczesnych gospodarkach coraz częściej mamy do czynienia z postępującymi procesami komercjalizacji różnych produktów. Dotyczy to także produktów żywnościowych. Autorzy przedstawili: pojęcie i elementy komercjalizacji produktów (w tym produktów żywnościowych), uwarunkowania komercjalizacji produktów żywnościowych w przedsiębiorstwie, procesy komercjalizacji produktów żywnościowych w polskich przedsiębiorstwach, zachowania konsumenta wobec innowacji produktowych na rynku żywności, modelowanie procesu komercjalizacji produktów żywnościowych w Polsce.

Książka jest przeznaczona dla pracowników naukowych badających zachowania konsumentów, a także studentów ekonomii, zarządzania, marketingu.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Edukacja »
    2. Podręczniki akademickie
    1. Pozostałe książki
  • Redakcja: Bogdan Sojkin
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788320820263
  • EAN: 9788320820263
  • Liczba stron: 230
  • Wymiary: 16.2x23.7cm
  • Waga: 0.37kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

47,89 zł 62,00 zł
Do koszyka

Planowanie i rozwój nowych produktów

Książka stanowi kompendium wiedzy na temat procesów planowania i rozwoju nowych produktów - wiedzy, która z powodzeniem może być wykorzystywana przez studentów, pracowników naukowych realizujących prace badawcze, mene...
137,86 zł 141,30 zł
Do koszyka

Technologia produktów roślinnych

Świat roślin (tzw. flora) to bogactwo surowców służących człowiekowi zarówno do przetrwania, jak i do upiększania życia. Szczególne miejsce w dziejach ludzkości należy się roślinom leczniczym, tzn. służącym ratowaniu zdrowia i życi...
76,89 zł 130,00 zł
Do koszyka

Michał Anioł 500

Michała Anioła bez cienia przesady można nazwać największym artystą wszechczasów, gdyż w jego dziełach tak zwane sztuki piękne wspięły się na szczyty, których później nikomu już nie udało się osiągnąć. Dotyczy to zarówno for...
44,10 zł 49,00 zł
Do koszyka

Asortyment produktów programowych

Autorzy przedstawiają proces FAST, opracowany w firmie AT&T, a rozwijany w Lucent Technologies, polegający na tworzeniu elementów rodziny programów. Opisują też metodę PASTA, służącą do modelowania procesów FAST.Wi...
348,36 zł
Do koszyka

DYFUZJA PRODUKTÓW CZYSTEJ ENERGII

Na całym świecie mniej niż 1 mld osób nie miało dostępu do energii elektrycznej, a 2,7 mld osób nie mogło uzyskać czystej energii do gotowania do końca marca 2017 r. (REN21, 2019). Duża część tych osób mieszkała w rozwijających się krajach Azji i Afryk...
258,67 zł
Do koszyka

Metody projektowania emocjonalnego w znakowaniu produktów

Celem tych badań było ustalenie, w jaki sposób marki mogą tworzyć emocjonalne relacje z użytkownikami poprzez projektowanie swoich produktów. W ramach przeglądu literatury przeprowadzono badania dotychczasowej wiedzy o marce, wzornictwie emocjonalnym i...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!