0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Reklama produktów leczniczych

(Twarda)

Komentarz do art. 52–64 ustawy – Prawo farmaceutyczne

0.00  (0 ocen)
 Dodaj recenzję
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
Cena katalogowa: 149,00 zł
124,43 zł
Stan magazynowy:
Towar na zamówienie
Dostępność:
3-5 dni
Dostawa i płatność
Cennik dostaw
- Zamówienia od 299 zł wysyłamy GRATIS!
- Zamów z DPD (kurier lub punkty) do 19:30, a Twoją paczkę wysyłamy jeszcze dziś i dostarczymy jutro!
Uwaga! Dotyczy dni roboczych (poniedziałek-piątek, z bez dni wolnych od pracy) oraz towarów dostępnych w magazynie. Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski, jeśli wartość zamówienia przekroczy 500 zł nie oferujemy płatności przy odbiorze.

Przedpłata (Przelewy24)         do 299 zł   od 299 zł
ORLEN Paczka
9,99 zł 0 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 10,99 zł 0 zł
Pocztex 11,99 zł 0 zł
InPost Paczkomaty 24/7
13,99 zł  0 zł
Kurier DPD
12,49 zł 0 zł
Punkty odbioru DPD
10,99 zł 0 zł
Odbiór w Księgarni PWN
0 zł 0 zł



Płatność przy odbiorze         do 299 zł   od 299 zł
Odbiór w Punktach Poczta, Żabka 14,99 zł 0 zł
Pocztex 15,99 zł 0 zł
Kurier DPD
16,49 zł 0 zł
Dodaj do schowka

Reklama produktów leczniczych

Publikacja prezentuje zasady reklamy produktów leczniczych zebrane w rozdziale 4 ustawy z 6.09.2001 r. – Prawo farmaceutyczne (Dz.U. z 2020 r. poz. 944 ze zm.). W komentarzu szczegółowo, ale zarazem bardzo praktycznie, omówiono przepisy art. 52–64 ustawy, opierając się na doświadczeniu autorów i orzecznictwie sądów oraz uwzględniając aktualną wykładnię stosowaną przez organ nadzoru nad wytwarzaniem produktów leczniczych i obrotem nimi, czyli przez Głównego Inspektora Farmaceutycznego.
W opracowaniu można znaleźć odpowiedzi na następujące pytania:
- w jakim przypadku można przyjąć, że reklama leku wprowadza w błąd;
- jak ściśle należy interpretować pojęcie zgodności reklamy z Charakterystyką Produktu Leczniczego;
- kiedy przekaz dotyczący leku nie będzie w ogóle uznany za reklamę;
- czy i w jakim zakresie można sponsorować konferencje, zjazdy i kongresy naukowe kierowane do osób upoważnionych do wystawiania recept lub prowadzących obrót produktami leczniczymi.
Wyjaśnienie tych zagadnień ma fundamentalne znaczenie dla osób zaangażowanych w tworzenie materiałów reklamowych dla szeroko rozumianej branży farmaceutycznej lub ich akceptację przed emisją czy dystrybucją.

W książce zaprezentowano przegląd wielu kluczowych decyzji Głównego Inspektora Farmaceutycznego, zarówno tych stwierdzających naruszenie prawa, jak i tych umarzających postępowanie.

  • Kategorie:
    1. Ekonomia, zarządzanie, marketing
    1. Prawo
    1. Farmacja
  • Redakcja: Katarzyna Czyżewska
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788382236743
  • EAN: 9788382236743
  • Liczba stron: 322
  • Waga: 0.47kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Kurier DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • Punkty odbioru DPD - dostawa 1 dzień roboczy
    • InPost Paczkomaty 24/7 - dostawa 1 dzień roboczy
    • ORLEN Paczka - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór w Punktach Poczta, Żabka - dostawa 2 dni robocze
    • Pocztex (dostawa do domu lub pracy) - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór osobisty w księgarni PWN - dostawa 2-3 dni robocze
    Ważne informacje:
    Czas oczekiwania na zamówiony towar = czas wysyłki produktu + dostawa przez przewoźnika
    • Całkowity czas oczekiwania na realizację zamówienia jest sumą czasu wysyłki podanej na stronie każdego produktu oraz czasu potrzebnego przewoźnikowi na dostarczenie paczki. Podane terminy dotyczą zawsze dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
    • Wysyłkę zamówień prowadzimy jedynie na terenie Polski.
    • Dostawa do Księgarni PWN, punktów ORLEN Paczka, stacji Orlen, sklepów Żabka oraz Paczkomatów InPost nie jest realizowana dla zamówień z płatnością przy odbiorze.
    • Cena towaru na fakturze VAT jest podwyższona o ewentualny koszt transportu.
    • W przypadku zamówienia kilku towarów koszt przesyłki wybranej przez Klienta zostanie podzielony i przyporządkowany proporcjonalnie do cen kupionych produktów.
    • Produkty dostępne w PRZEDSPRZEDAŻY wysyłane są po dacie premiery wydawniczej.

Inni Klienci oglądali również

50,31 zł 59,90 zł
Do koszyka

Lecznicza moc Ajurwedy

W tej książce autorka opisuje starą, a właściwie prastarą wiedzę. Po wprowadzeniu jej w życie i wpuszczeniu jej do codzienności każdy może zyskać na poprawie swojego zdrowia, zarówno fizycznego, jak i psychicznego. Dlaczego musimy kierować się t...
126,65 zł 149,00 zł
Do koszyka

Podstawy kosmetologii leczniczej

Publikacja Podstawy kosmetologii leczniczej została przygotowana przez zespół specjalistów pod kierunkiem dr hab. Dominiki Wcisło-Dziadeckiej, prof. SUM. Podręcznik w sposób szczegółowy opisuje wiedzę z zakresu kosmetologii leczniczej, z uw...
30,03 zł 44,40 zł
Do koszyka

Lecznicza moc drzew

Czy wiesz, że drzewa mogą Ci pomóc w walce z Twoimi dolegliwościami? Z książki dowiesz się o leczniczym działaniu drzew, które wpływają uzdrawiająco na Twoją psychikę, a także stan fizyczny. Poznasz wiele różnorodnych technik i ćwi...
37,22 zł 45,00 zł
Do koszyka

Reklama Podręcznik

Celem podręcznika jest zaprezentowanie usystematyzowanej wiedzy z zakresu reklamy, prowadzącej ucznia niemalże "za rękę" przez wszystkie etapy całego procesu planowania i zarządzania działalnością reklamową. Zaprezentowane treści wsparte zost...
29,23 zł 36,75 zł
Do koszyka

Klasyczny masaż leczniczy

Książka: "Klasyczny masaż leczniczy" autorstwa cenionego w Polsce masażysty i instruktora masażu Leszka Magiery zawiera metodykę w ponad 30 zespołach chorobowych, nie tylko narządu ruchu. Oprócz masażu stosowanego w celach terapeutyczn...
258,67 zł
Do koszyka

Metody projektowania emocjonalnego w znakowaniu produktów

Celem tych badań było ustalenie, w jaki sposób marki mogą tworzyć emocjonalne relacje z użytkownikami poprzez projektowanie swoich produktów. W ramach przeglądu literatury przeprowadzono badania dotychczasowej wiedzy o marce, wzornictwie emocjonalnym i...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!