0 POZYCJI
KOSZYK PUSTY

Jakościowe metody badań marketingowych (Miękka)

Jak zrozumieć konsumenta

0.00  (0 ocen)
 Sprawdź recenzje
Rozwiń szczegóły
Zwiń szczegóły
49,00 zł
41,65 zł
Cena zawiera podatek VAT.
Oszczędzasz 7,35 zł
Stan magazynowy:
Mała ilość
Wysyłka:
24h
Dostawa
Produkt posiadamy w magazynie i wyślemy go w ciągu 24 godzin w dni robocze.
Uwaga! Całkowity czas oczekiwania na zamówienie = czas wysyłki podany na stronie każdego produktu + dostawa przez przewoźnika.
Podane terminy dotyczą dni roboczych (poniedziałek-piątek, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).
Cennik dostaw
Cennik dostaw
Paczki dostarczamy wyłącznie na terenie Polski.
Dla zamówień od 250 zł oferujemy dostawę GRATIS!
Zamówienia z min. jedną publikacją PZWL wysyłamy taniej.

Płatność elektroniczna Dla zamówień
z tytułem PZWL
Kiosk RUCHu - odbiór osobisty 6,75 zł 5,75 zł
Poczta Polska - odbiór w punkcie 7,75 zł 6,75 zł
Kurier Poczta Polska 10,75 zł 9,75 zł
Paczkomaty InPost  11,75 zł  10,75 zł
Kurier 12,75 zł 11,75 zł
Odbiór w księgarni PWN GRATIS GRATIS
Płatność za pobraniem Dla zamówień
z tytułem PZWL
Poczta Polska - odbiór w punkcie 10,75 zł 9,75 zł
Kurier Poczta Polska 13,75 zł 12,75 zł
Kurier 15,75 zł 14,75 zł
Dodaj do schowka

Jakościowe metody badań marketingowych

Badania jakościowe, chociaż od lat pełnią ważną rolę w podejmowaniu decyzji marketingowych, prowadzone i wykorzystywane są dosyć intuicyjnie. Autorka przekonuje, że w świetle dokonań współczesnej psychologii należy zrewidować tradycyjne spojrzenie na konsumenta. Wiedzę tę warto uwzględniać na każdym etapie prowadzonych badań marketingowych, począwszy od konstruowania schematów badań, scenariuszy wywiadów, przez decyzje o tym, o co pytać respondentów wprost, a co próbować zrozumieć w sposób pośredni, aż po analizę i interpretację wyników badań, która powinna wykraczać poza deklaracje respondentów.

Publikacja jest adresowana do studentów i wykładowców marketingu, zarządzania, ekonomii, psychologii, socjologii, stanowi także ważne źródło wiedzy dla praktyków - pracowników firm realizujących badania marketingowe i pracowników działów marketingu zlecających te badania.

Książka Dominiki Maison jest na polskim rynku pierwszą książką, w której prezentowane jest w sposób jasny, atrakcyjny i pragmatyczny nowoczesne podejście do jakościowych badań marketingowych. Autorka łączy kompetencje rasowego psychologa akademickiego - na bieżąco śledzącego najnowsze dyskusje i idee, z kompetencjami doświadczonego badacza rynku. Dzięki temu idee naukowe okazują się użyteczne, a badania marketingowe - interesujące poznawczo (szczególnie cenne są w książce przykłady zaczerpnięte z autentycznych badań). Na podkreślenie zasługuje też połączenie zrozumienia potrzeb marketingu - wszak badania mają marketingowi właśnie dostarczyć zrozumienia i informacji, z głęboką wiedzą o samych badaniach jakościowych - które nie powinny być nadużywane ani lekceważone.

Autorka jest niezwykle uczciwa i rzetelna w prowadzonej przez siebie dyskusji : ukazuje pożytki z dobrych badań jakościowych, ale i ich słabe strony; podkreśla zawsze w nich obecny element subiektywnej interpretacji tego, co się zobaczyło i usłyszało. Tym samym, badanie jakościowe - i to chyba jest jego największy walor - jest według autorki zaproszeniem do myślenia i dyskusji.

(Prof. Anna Giza)

  • Kategorie:
    1. Zarządzanie, marketing
    1. Edukacja »
    2. Podręczniki akademickie
  • Język wydania: polski
  • ISBN: 9788301164249
  • EAN: 9788301164249
  • Liczba stron: 288
  • Wymiary: 16.5x24.0cm
  • Waga: 0.42kg
  • Sposób dostarczenia produktu fizycznego
    Sposoby i terminy dostawy:
    • Paczka w RUCHu - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w urzędzie Poczty Polskiej - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa Pocztą Polską - dostawa 2 dni robocze
    • Odbiór paczki w Paczkomacie InPost - dostawa 2 dni robocze
    • Dostawa kurierem - dostawa 1 dzień roboczy
    • Odbiór własny w księgarni PWN - dostawa 3 dni robocze
    Ważne informacje o wysyłce:
    • Nie wysyłamy paczek poza granice Polski.
    • Dostawa do części Paczkomatów InPost oraz opcja odbioru osobistego w księgarniach PWN jest realizowana po uprzednim opłaceniu zamówienia kartą lub przelewem.
    • Całkowity czas oczekiwania na paczkę = termin wysyłki + dostawa wybranym przewoźnikiem.
    • Podane terminy dotyczą wyłącznie dni roboczych (od poniedziałku do piątku, z wyłączeniem dni wolnych od pracy).

Inni Klienci oglądali również

41,65 zł 49,00 zł
Do koszyka

Uniwersytet jako dobro wspólne Podstawy krytycznych badań nad szkolnictwem wyższym

Uniwersytet bez wątpienia znalazł się dziś w centrum zainteresowania większości społeczeństw na świecie. Jednocześnie jednak bardziej niż kiedykolwiek wcześniej ma dzisiaj problem ze zdefiniowaniem swojej roli i tożsamości. Z tego też względu prężnie r...
56,58 zł 69,00 zł
Do koszyka

Metoda NDT-Bobath w neurorehabilitacji osób dorosłych

Metoda NDT-Bobath ma podstawowe znaczenie w leczeniu i rehabilitacji chorych z uszkodzeniami ośrodkowego układu nerwowego, zwłaszcza po udarze mózgu. Metoda znalazła największe zastosowanie w rehabilitacji dzieci z mózgowym porażeniem dziecięcym. Po ki...
67,50 zł 75,00 zł
Do koszyka

Badanie w lampie szczelinowej

Badanie w lampie szczelinowej jest trzecią publikacją z serii Podstawy Okulistyki pod red. prof. Marty Misiuk-Hojło.Publikacja omawia badanie w lampie szczelinowej – podstawowe badanie w praktyce okulistycznej. Przedstawia dokładną p...
66,60 zł 74,00 zł
Do koszyka

Badanie układu kostno - stawowego i technika wstrzyknięć dostawowych

Dokładna, systematyczna, nowoczesna, łatwo zrozumiała prezentacja wszechstronnego badania fizykalnego stawów i kręgosłupa-Szczegółowe omówienie budowy anatomicznej stawów-Krótkie opisy objawów chor&...
20,79 zł 23,10 zł
Do koszyka

Księgozbiory gminnych bibliotek publicznych a potrzeby czytelnicze gimnazjalistów. Raport z badań

Publikacja prezentuje wyniki prac badawczych dotyczących niektórych aspektów funkcjonowania książki w środowisku gimnazjalistów wiejskich. Badanie w formie ankiety rozesłanej do 400 gminnych bibliotek publicznych zostało przeprowad...
34,40 zł 41,00 zł
Do koszyka

Metody pomiaru realnej konwergencji gospodarczej w ujęciu regionalnym i lokalnym. Konwergencja równo

Autor prezentuje nowatorską koncepcję równoległej konwergencji gospodarczej, proponując i omawiając alternatywne metody jej pomiaru. Konwergencję równoległą definiuje jako występowanie identycznej (nierozróżnialnej w sensie statyst...

Recenzje

Dodaj recenzję
Nikt nie dodał jeszcze recenzji. Bądź pierwszy!
 
Uwaga: Nasze strony wykorzystują pliki cookies.
Używamy informacji zapisanych za pomocą cookies i podobnych technologii m.in. w celu dostosowaniaserwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników oraz w celach statystycznych i reklamowych. Mogą też stosować je współpracujące z nami firmy badawcze. W programie służącym do obsługi Internetumożna zmienić ustawienia dotyczące cookies Korzystanie z naszych serwisów internetowych bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza,że będą one zapisane w pamięci urządzenia. Więcej informacji można znaleźć w naszej Polityce Prywatności.